کد خبر 1523822
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
غیبت سرخابی‌ها و صدرنشینی سپاهانی‌ها در لیست موثرترین بازیکنان لیگ

دو بازیکن سپاهان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر در صدر موثرترین بازیکنان لیگ قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، لیگ برتر با برگزاری دیدار معوقه استقلال خوزستان و تراکتور تعطیل شد تا تیم ملی خود را برای دو دیدار دوستانه آماده شود. سپاهان پس از چهار هفته ابتدایی لیگ با چهار پیروزی در صدر جدول قرار گرفت و پرسپولیس با ۱۰ امتیاز و استقلال با ۹ امتیاز رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

شاگردان مورایس بیشترین تفاضل گل و بیشترین گل زده را در اختیار دارند و پرسپولیس، استقلال و گل گهر با یک گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده‌اند. در لیست جدول گلزنان رضا اسدی با چهار گل صدرنشین است و پس از او مسعود زائرکاظمینی با سه گل در رده دوم قرار دارد.

اسدی تا این هفته از رقابت‌ها عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را به خود اختصاص داده و نکته جالب این است که نامی از بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس در میان موثرترین بازیکنان لیگ قرار ندارد. بازیکنان سپاهان، ملوان، هوادار، شمس آذر و آلومینیوم در میان برترین‌های این لیست قرار دارند.

رضا اسدی، شهریار مغانلو و مسعود زائرکاظمینی سه نفر برتر لیست موثرترین بازیکنان لیگ تا این هفته از رقابت‌ها هستند. تنها بازیکن خارجی این لیست علی یوسف مهاجم تازه وارد و عراقی صنعت نفت است که توانست یک گل به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد.

موثرترین بازیکنان لیگ برتر تا پایان هفته چهارم

ردیف نام بازیکن تیم تعداد گل تعداد پاس گل
۱ رضا اسدی سپاهان ۴ ۱
۲ شهریار مغانلو سپاهان ۲ ۲
۳ مسعود زائر کاظمینی ملوان ۳ ۰
۴ طالب ریکانی صنعت نفت ۲ ۱
۵ رضا جعفری ملوان ۲ ۱
۶ امین قاسمی نژاد هوادار ۲ ۱
۷ علی یوسف صنعت نفت ۱ ۲
۸ عیسی مرادی شمس آذر ۲ ۰
۹ مهدی لیموچی آلومینیوم ۲ ۰
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس