کد خبر 1538019
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
صنعت‌نفت آبادان در خانه برابر ملوان متوقف شد

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته ششم لیگ برتر برابر میهمان خود، ملوان بندر انزلی تن به تساوی داد.

به گزارش مشرق، این دیدار پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

بازی با میدان داری تیم ملوان آغاز و این تیم با بردن توپ به گوشه‌های زمین سعی در رسیدن به دروازه میزبان خود داشت.

در دقیقه ۱۶ حرکت مجید عیدی از سمت راست و پاس او در پشت محوطه جریمه به حسین صادقی رسید که شوت محکم و تماشایی این بازیکن به شکل زیبایی تبدیل به گل ملوان شد.

بعد از این گل، شاگردان عبدالله ویسی برای جبران گل خورده، روی به بازی هجومی آوردند و اکثر حملات این تیم توسط حسین شنانی پایه‌گذاری می‌شد.

در دقیقه ۳۳ پس از ورود طالب ریکانی به محوطه جریمه، این بازیکن با خطای آرمان اکوان سرنگون شد که داور مسابقه نیز یک خطای پنالتی به سود آبادانی‌ها اعلام کرد.

با وجود اینکه افشار صداقت دروازبان ملوان مسیر توپ را درست تشخیص داده بود، ولی شوت پرقدرت طالب ریکانی بود که به گل تساوی صنعت نفت تبدیل شد تا بازی در نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، تیم صنعت‌نفت توپ و میدان را در اختیار گرفت و فشار را بر روی دروازه ملوان وارد کرد ولی بازی هوشمندانه مدافعان ملوان مانع از رسیدن گل نفتی‌ها شد.

امیرسامان سلطانی به کمک‌های علی رعیت و اسماعیل احمدی تیم داوری این دیدار را تشکیل داده بودند.

حسین شنانی، حسین سنگرگیر، علی یوسف و رحیم آلبوغبیش از تیم صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جربمه شدند.

پیام پارسا، میثم تهی دست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، یوسف وکیا، صادق صادقی، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی، حسین شنانی، فاخرتهامی و علی یوسف ترکیب تیم صنعت‌نفت آبادان را در این دیدار تشکیل دادند.

برای تیم ملوان بندر انزلی افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدارم قاضی‌پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، رضا جعفری و سهیل فداکار به میدان رفتند.

تیم صنعت نفت آبادان با این تساوی پنج امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس