کد خبر 1523708
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
آزمون لیگ اروپا را از دست می‌دهد؟

به نظر می‌رسد سردار آزمون نمی‌تواند رم را در لیگ اروپا همراهی کند.

به گزارش مشرق و به نقل از روزنامه کوریره دلو اسپورت، رم در حال تهیه فهرست بازیکنانش برای حضور در لیگ اروپاست. باشگاه پایتخت‌نشین فوتبال ایتالیا به دنبال رسیدن به سومین فینال متوالی اروپایی‌اش است که این بار در دوبلین برگزار خواهد شد.

رم باید به‌زودی فهرست بازیکنانش را برای حضور در لیگ اروپا اعلام کند. این باشگاه ایتالیایی احتمالاً به دلیل پارامترهای یوفا مجبور باشد بدون دو خرید جدیدش در این رقابت‌ها حضور داشته باشد.

این روزنامه مدعی شده است به احتمال زیاد راسموس کریستنسن و سردار آزمون از فهرست ژوزه مورینیو خارج خواهند شد. کریستنسن با توجه به اینکه در پست دفاع راست پشت سر کارسدوپ و چلیک است شانس حضور کمی خواهد داشت. همین امر در مورد آزمون نیز صدق می‌کند که پشت سر بازیکنانی مانند آندره‌آ بلوتی و روملو لوکاکو قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

رکورد متفاوت سردار آزمون در اروپا/ طارمی هم اینجا به گردپای شاگرد جدید مورینیو نرسید!

رم دو فصل پیش توانست با برتری برابر فاینورد، قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شود که اولین قهرمانی این تیم در رقابت‌های اروپایی است. جالوروسی فصل قبل نیز توانست به فینال لیگ اروپا راه یابد ولی در فینال بوداپست برابر سویا در ضربات پنالتی شکست خورد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. رم فصل قبل باز هم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناکام ماند و امسال در لیگ اروپا حضور دارد.

سردار آزمون به صورت قرضی با بند حق خرید به رم پیوسته است و پیراهن شماره ۱۷ را این تیم بر تن خواهد کرد. او می‌تواند در مجموع با پرداخت ۱۲.۵ میلیون از سوی رم در تابستان آینده به صورت دائمی به این تیم ایتالیایی بپیوندد. او در دو جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ حضور داشت و تاکنون پیراهن تیم‌های روبین‌کازان، روستف و زنیت و هم‌چنین بایرلورکوزن را بر تن کرده است.

او در دوران حرفه‌ای‌اش با تیم‌های باشگاهی در ۳۱۶ بازی ۱۱۵ گل به ثمر رساند و ۴۸ پاس گل داده است. آزمون در تیم ملی ایران نیز ۴۵ گل به ثمر رسانده و در ۷۱ بازی ۹ پاس گل داده است. چهار قهرمانی در لیگ برتر روسیه، یک جام حذفی و دو سوپرجام روسیه و کسب عنوان بهترین گلزن لیگ روسیه در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ از جمله افتخارات این فوتبالیست است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    0 0
    به گفته خود مورینیهو ،آزمون انتخاب او‌نبوده ، آزمون تمام فصل اکه در مجموع دویست دقیقه بازی کند شانس آورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس