کد خبر 1522929
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
حسن روشن

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیر قلعه‌نویی به حضور میلاد سرلک نیاز داشته است که او را به تیم ملی دعوت کرده است. وقتی او به تیم ملی دعوت شده است ترجیح می‌دهم به جای انتقاد از این بازیکن حمایت کنم.

به گزارش مشرق، حسن روشن پیشکسوت فوتبال در خصوص اعلام فهرست تیم ملی برای ۲ بازی دوستانه مقابل بلغارستان و آنگولا ،اظهار داشت: باید به سلیقه سرمربی مربی تیم ملی احترام گذاشت، هر لیستی که اعلام می‌شود با نظریات مختلفی همراه است، برخی‌ انتقاد می‌کنند و مخالف هستند و بعضی‌ موافق هستند و حمایت می‌کنند.

وی افزود: انتخاب فهرست تیم ملی کار یک نفر نیست و به طور حتم همه مربیان با همفکری فهرست تیم ملی را مشخص کرده‌اند،به نظر من هر بازیکنی که شایسته است باید به تیم ملی دعوت شود و تا روز آخر اردو باید درهای تیم ملی به روی نفرات شایسته باز باشد.

پیشکسوت استقلال درباره دعوت میلاد سرلک به تیم ملی که با حرف و حدیث‌های زیادی همراه شده است،گفت: به طور حتم امیر قلعه‌نویی به حضور این بازیکن نیاز داشته است که او را به تیم ملی دعوت کرده است، وقتی او به تیم ملی دعوت شده ترجیح می‌دهم به جای انتقاد از این بازیکن حمایت کنم. باید صبر کرد تا بازی‌های تیم ملی شروع شود و عملکرد سرلک را در ترکیب تیم ملی دید بعد اورا قضاوت کنیم، همه می‌دانند من اهل تعارف نیستم و به طور حتم اگر نتواند بازی‌های خوبی را به اجرا بگذارد انتقاد تندی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

قدرت‌نمایی قلعه‌نویی با خط زدن مدافع پرحاشیه و سرشناس

روشن تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی کار سختی را در تیم ملی پیش رو دارد، تیم ملی فوتبال ایران چندین دهه است که در جام ملت‌های آسیا موفق به قهرمانی نشده است و همه انتظار دارند طلسم این اتفاق در قطر بشکند، به طورحتم رقیبان گردن کلفتی برای قهرمانی خواهیم داشت و باید با تمام قدرت و آمادگی در مهم‌ترین و معتبرترین تورنمنت فوتبالی قاره کهن شرکت کنیم.همه باید دست به دست هم دهند تا فوتبال ایران موفق باشد.

وی درباره شایعه شرط باشگاه رم ایتالیا برای سردار آزمون درباره عدم همراهی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، گفت: سردار آزمون علاوه بر اینکه فوتبالیست بسیار خوبی است خصوصیات اخلاقی مثبتی دارد و همواره بدون غرور و با احترام رفتار کرده است. من بعید می‌دانم او این بند را در قراردادش گذاشته باشد.سردار عاشق پیراهن تیم ملی است و برای حرفی که ثابت نشده است نباید او را انتقاد کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: حضور خداداد عزیزی و حتی هومن افاضلی را به عنوان مشاوران امیر قلعه‌نویی به فال نیک می‌گیرم، این کار نه تنها انتقاد ندارد بلکه باید مورد تعریف و تمجید نیز قرار بگیرد، اینکه سرمربی تیم ملی مشاور داشته باشد چه ایرادی می‌تواند داشته باشد؟ خداداد عزیزی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده است، او چرا نباید به قلعه‌نویی مشاوره دهد؟ در گذشته این قبیل اتفاقات کمتر صورت می‌گرفت و حالا که قلعه‌نویی این کارها را انجام می‌دهد باید تشویق شود. ۴۵ سال پیش حشمت مهاجرانی دوستانش را که هر کدام در زمینه‌ای تبحر و تجربه داشتند را به اردو می‌آورد و کمک‌های بزرگی می‌کردند. یکی کمک فنی می‌کرد؛ دیگری روانشناس بود و هر کدام مشاوره‌ای مثبتی را به سرمربی آن زمان تیم ملی می‌دادند. همیشه دو تا فکر بهتر از یک فکر است. در تمام دنیا افراد مختلف به سرمربی مشاوره می‌دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس