کد خبر 1523531
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا به موضوع ورود نوع جدید ویروس کرونا به پنج ایالت آمریکا که در گزارش رسانه‌های آمریکایی منتشر شده است پرداخت و مطلب زیر را منتشر کرد:

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، نوع جدید ویروس کرونا به نام BA.2.86 در حال شیوع در این کشور است و این موضوع باعث شده تا سر و صداهای زیادی درباره وجود یا عدم وجود پاندمی جدید و نحوه مقابله با آن در آمریکا بلند شود.

گزارش‌ها از ابتلای افراد به نوع BA.2.86 ویروس کرونا در ایالت‌های تگزاس و اهایو خبر می‌دهند و بدین ترتیب و با احتساب سه ایالت میشیگان، نیویورک و ویرجینیا که قبلا موارد ابتلا به نوع جدید کرونا در آنها گزارش شده بود، تعداد ایالت‌های که در آن ابتلا به نوع جدید کرونا گزارش شده، به پنج ایالت رسید.

میزان بستری شدن بر اثر کرونا هم افزایش یافت

در رابطه با خبر بالا، شبکه abc همچنین گزارش داد که میزان بستری شدن بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان‌های امریکا در هفته منتهی به 19 آگوت، تا 18.8 درصد افزایش یافت و به 15067 رسیده است.

بر اساس داده‌هایی که روز دوشنبه از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها به‌روزرسانی شد، بستری شدن در بیمارستان‌ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده همچنان در حال افزایش است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 3
    واکسن نزدن
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    3 1
    علتش اینه که دلشون برای رای با پست و رای با دستگاه امضا تنک شده و نزدیک انتخابات نیاز به کرونا برای تکرار رای گیری قبلی داشتند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس