سامانه پدافند هوایی روسیه حمله کی‌یف به «بلگورود» را ناکام گذاشت

استاندار بلگورود در روسیه جمعه شب در خبری فوری اعلام کرد: سامانه پدافند هوایی مسکو، دو هدف متخاصم ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرده است.

به گزارش مشرق، «ویاچسلاو گلادکوف» استاندار بلگورود در روسیه با انتشار خبری فوری در تلگرام خود اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی ارتش روسیه ساعاتی پیش دو پهپاد ارتش اوکراین بر فراز منطقه «کوروچانسکی» و «یاکوفلفسکی» واقع در استان بلگورود را رهگیری و خنثی کرد.

بر پایه این گزارش، استاندار بلگورود در پست تلگرامی خود افزود: این حملات جوی از سوی کی‌یف هیچ قربانی یا خسارتی در پی نداشته است.

ارتش اوکراین طی هفته‌های گذشته پس از چند حمله ناموفق به کریمه و پل کرچ که سه قربانی برجا گذاشت، حملات پهپادی گسترده اما بی‌حاصلی را علیه روسیه تدارک دید.

ضدحملاتی که کی‌یف ماه‌ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی‌ها به شدت به آن دل بسته‌اند، از اوایل ژوئن شروع شد اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را روی دست رژیم کی‌یف گذاشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • عمیر IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    7 0
    اخبارا کاملن یطرفست و روبل جای خودشو به ریال داد انگار ، عاقلان را فعل اشاره 😜😂
  • عمیر IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    6 3
    درود بر زلنسکی قهرمان و گل بچه های اوکراینی ! 💛💙
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    2 1
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
    • عمیر IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      1 0
      💛💙🔥
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 3
    چه موفقیت عظیمی ارتش دوم جهان و دارنده بزرگ ترین زرادخانه اتمی دنیا بعد از عدم فتح یک هفته ای اوکراین حالا پس از ۱۸ ماه در لاک دفاعی فرو رفته و طرفدارانش در سراسر جهان ذوق میکنند که حمله هوایی اوکراین را پدافند روسی ناکام گذاشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس