کد خبر 1521813
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
هواشناسی نمایه

بارش‌ باران امروز (سه‌شنبه) در شمال غربی و بخش‌هایی از غرب کشور و همزمان وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک در غرب، مرکز و شرق کشور پیش بینی می شود.

به گزارش مشرق، صادق ضیاییان درباره وضع هوا گفت: افزایش شدت باد امروز در ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، همدان، قم، مرکزی، نیمه جنوبی تهران، البرز، اصفهان، زنجان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی موجب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

به گفته وی این شرایط فردا(چهارشنبه) در لرستان، مرکزی، قم، البرز، تهران، قزوین، شرق سمنان، کرمانشاه، گلستان، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی نیز ادامه دارد و روز پنج شنبه به شمال سیستان و بلوچستان و شرق سمنان کشیده می‌شود.

وی درباره اخرین وضعیت فعالیت سامانه بارشی نیز گفت: بارش‌ها به شکل رگبار باران که با باد نسبتا شدید همراه است امروز در آذربایجان غربی، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، ارتفاعات استانهای البرز و تهران، ارتفاعات خراسان شمالی و جنوب سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: فردا هم در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، ارتفاعات استانهای زنجان، قزوین، خراسان شمالی، مازندران، گلستان، تهران و البرز به شکل رگبار و رعدو برق بارندگی خواهیم داشت و دمای هوا در پایتخت نیز رو به کاهش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس