کد خبر 1521373
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
تصادف

جانشین پلیس راهور فراجا از وقوع ۱۵ فقره تصادف با ۲۴ مجروح در تردد جاده‌ای زائران اربعین حسینی از ابتدای ماه صفر تا روز گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سیدتیمور حسینی جانشین پلیس راهور فراجا به آمار تردد وسایل نقلیه در ۶ مرز منتهی به کشور عراق اشاره و اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تا کنون حجم کل تردد وسایل نقلیه در مسیر رفت به مرزها ۳۵۹ هزار و ۳۷۵ فقره بوده که افزایش ۱۵ درصدی داشته است؛ در همین بازه زمانی حجم بازگشت از مرزها نیز با عدد ۲۵۴۸۴۲ فقره با افزایش ۴۲ درصدی مواجه بوده است.

جانشین پلیس راهور فراجا به تصادفات زائران اربعین حسینی از ابتدای طرح تا روز گذشته اشاره و بیان داشت: متأسفانه در این مدت ۱۵ فقره تصادف به وقوع پیوسته که منجر به جراحت ۲۴ نفر از هموطنان شده است.

وی از ورود ۳۲۲ هزار و ۲۲۱ دستگاه سواری و ۶ هزار و ۶۱۲ دستگاه اتوبوس به مرزها خبر داد و گفت: تا کنون ۵۵۴ هزار و ۱۳۲ نفر از زائران اربعین حسینی از مرز مهران خارج شده و ۱۰۲ هزار و ۳۶۴ نفر از مرز مهران به کشور بازگشته‌اند.

سردار حسینی از زائران اربعین حسینی درخواست کرد: در راه بازگشت به شهر خود از عجله و شتاب پرهیز کرده و با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کرده و در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی اقدام به استراحت کرده و از رانندگی خودداری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • رضا NL ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    یا امام حسین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس