بروید جشن بگیرید که استقلال سرانجام شکست خورد/ آقایان! حالا دلتان خنک شد؟/ استقلال به یک سناریوی عجیب باخت/ نکونام فقط یک مهدی قایدی کم داشت

پیشکسوت استقلال گفت: آنهایی که از ابتدای سال جاری به دنبال ضربه زدن به استقلال بودند بالاخره بعد از شکست این تیم جشن گرفتند.

به گزارش مشرق، محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات بازی استقلال در اصفهان مقابل سپاهان اظهار داشت: ماه‌ها بود که خیلی‌ها دنبال این شکست بودند. محرومیت‌های عجیب و غریب برای سرمربی پرتغالی تیم استقلال (ساپینتو) در دربی برگشت مشخص می‌کرد خیلی‌ها دنبال ضربه زدن به استقلال هستند و از همان زمان فعالیتشان را شروع کرده‌اند.

وی افزود: وقتی پول استراماچونی درست بعد از رد شدن از موعد فیفا به دست استقلال رسید بار دیگر مشخص شد که آنها که دوست نداشتند استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و به هدفشان رسیده‌اند چون بعد از آن بلافاصله پول پرداخت شد.

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: حملاتی که به سرپرست مدیرعاملی باشگاه صورت گرفت و دخالت‌های بی‌ موردی که در کارهای حجت کریمی مشاهده شد همه و همه بیانگر این بود که استقلال در پایان فصل گذشته دچار مشکلات مدیریتی شود و نتواند نفراتی مثل مهدی قایدی یا محمد محبی را حفظ کند که در چنین شبی در اصفهان به دردش بخورند. ما منکر توانایی‌های ارسلان مطهری و دیگر مهاجمان استقلال نیستیم اما کمبود بازیکن در استقلال به وضوح در بازی مقابل سپاهان به چشم آمد.

نوری تاکید کرد: افرادی که سناریو نوشته بودند تا استقلال در فصل نقل و انتقالات دچار مشکلات مدیریتی باشد و نتواند بازیکن بگیرد به هدفشان رسیدند. آن‌هایی که از سقف قرارداد دم می‌زدند و استقلال را یک تیم پاک و سالم جلوه می‌دادند که نمی‌خواهد با عبور از سقف قراردادها بازیکن بگیرد حالا جشن گرفته‌اند که این تیم با نداشتن چند مهره درست و حسابی در خط حمله به این شکل لطمه می‌خورد. اگر نکونام یک مهدی قایدی یا محمد محبی و یا هر دوی آنها را در خط حمله داشت این سپاهان به راحتی شکست می‌خورد. سپاهان تیمی نبود که استقلال را ببرد.

بروید جشن بگیرید که استقلال سرانجام شکست خورد/ آقایان! حالا دلتان خنک شد؟/ استقلال به به یک سناریوی عجیب باخت/ نکونام فقط یک مهدی قایدی کم داشت

نوری با اشاره به خطای پنالتی درون محوطه جریمه استقلال تصریح کرد: شکر خدا دوربین‌های فیلمبرداری از بازی و دوربین اختصاصی باشگاه استقلال جزو موارد تحریم نبودند که نتوانند از اتفاقات فیلمبرداری کنند. همه دیدند که قبل از برخورد توپ به دست مدافع استقلال چطور روی بازیکن ما خطا صورت گرفته است. همه این مسائل فقط یک چیز را به ما پیشکسوتان استقلال و طرفداران این تیم می‌فهماند و آن چیزی نیست جز اینکه عده‌ای از تماشای تیم استقلال خوشحال نیستند. عده‌ای دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد و از هر راهی برای زمین زدن جواد نکونام و استقلال استفاده می‌کنند. گاهی با اشتباهات داوری، گاهی حمله به صندلی مدیریت و گاهی با جلوگیری از نقل و انتقالات و خالی کردن تیم از بازیکنان تاثیرگذار!

نوری در پایان خاطرنشان کرد: واقعاً نمی‌دانم چه بگویم! اینقدر که طرفداران استقلال برای من پیام می‌فرستند و ناراحت هستند دلمان گرفته است. آنها دیگر تحمل این همه فشار را ندارند. هواداران استقلال معتقدند اتفاقاتی دور و بر تیمشان رخ می‌دهد که اصلاً طبیعی نیست.

منبع: خبر ورزشی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    8 5
    نوری استاد چرت گویی متعصب
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      3 4
      استقلال طفل سرراهی فوتبال ایران هرچی گفته دقیقاً درست گفته
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      1 4
      شما اول ادب گفتاری یادبگیر و بعدا نظر بده .
  • BE ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    6 3
    بی شعور فکر می کنه همیشه باید برنده باشه مثلا برزیل هم همیشه برده و هیچوقت نباخته! یک پشت خرفته بس سواد.
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    3 4
    اشتباهات داوری ؟ مگه میشه این حجم از فضاحت داوری اشتباه باشه . این قشر ناشریف سیاه جامه سالهاست که بازیهای زیادی را در ازای پول درمی آورند . از خسروی شیتیل گیر تا قهرمانی که گند فسادش دراومد . مافیای کثیفی در فوتبال ایران حکومت میکنه و نتایج را مهندسی میکنن.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    4 3
    فوتبال است یکی میبره یکی میبازه نکنه توقع داری همه بازیهارو ببری شلوغش نکن
  • جلیل IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    2 4
    باز نوری،باز نوری،باز هم نوری جان بیانات داشتن!!؟؟قبلا هم هروقت یه همچین اراجیفی میگفت اکثر کاربران برای بهتر شدن اوضاع پیشنهاد تعویض ساقی را میدادند.
    • سیدهاشم حسینی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      1 0
      چرا جرف مفت میزنی ؟ نوری یا هرکس دیگه چه فرقی میکنه حرف حق و کی بزنه همه دیدن که قبل از خوردن توپ بخ دست بازیکن استقلال روی ارسلان خطا شده بود و بازم ‌داور کرو کور بود و ندید البته فقط مواقعی که به نفع استقلال باشه حرو کور میشن داواری عزیز توهم خجالت بکش و الکی چرت نگو بدبخت آخه با این روش قهرمانی وبردن چه ارزشی داره خاکبرسر بیچاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس