دست نمایندگان ایران در آسیا بسته است/ نگاه‌ صداوسیما رنگی نباشد!

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: قوانینی که در سال جاری برای نقل و انتقالات باشگاه‌ها وضع شد، دست پرسپولیس، سپاهان و نساجی را در آسیا بست.

به گزارش مشرق، محمدرضا ساکت بعد از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: سپاهان مثل استقلال و پرسپولیس یکی از با تجربه‌ترین تیم‌ها در عرصه آسیاست. این مسابقات فضای فنی و اجرایی متفاوتی دارد. بازیکنان شایسته ایرانی در آسیا تمام تجربه‌های ملی و بین‌المللی را دارند و از ظرفیت مسابقات آسیایی برای بروز توانایی‌های خودشان استفاده خواهند کرد.

وی افزود: گروه ما گروه متنوعی است. با باشگاه الاتحاد را در سال ۱۳۸۴ در نقش جهان و در شهر جده هم با این تیم بازی کردیم. فوتبال عربستان شرایطی را پیگیری می‌کند تا تیم‌هایش را قوت ببخشد. آنها به دنبال جذب چهره‌های شاخص دنیای فوتبال هستند. ما هم به گفته (ژوزه)مورایس و همچنین دیدگاه باشگاه چهره‌های ارزشمندی را در باشگاه‌های ایرانی مثل سپاهان، پرسپولیس و نساجی داریم.

ساکت افزود: هرچند قوانینی که امسال گذاشتند به قول بازیکنان ما مثل (پیام)نیازمند که دیشب مصاحبه کرد، گفت که به نوعی سعی شد تیم‌های ایرانی در آسیا تضعیف شوند. هم دست پرسپولیس و هم سپاهان و نساجی در آسیا بسته شد. (یحیی)گل محمدی هم به این موضوع اشاره داشت. با این حال حضور در آسیا برای هر سه تیم ایرانی ظرفیت متفاوتی است و ما شاهد یک درخشش ویژه از سه تیم خواهیم بود. امیدوارم مسئولان فوتبال کشور، صدا و سیما به همه باشگاه‌ها نگاه یکسانی داشته باشد. تبعیضی که دو شب پیش در مورد تراکتور به وجود آمد، تکرار نشود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: بازی تراکتور در پلی‌آف را از شبکه سه پخش نکردند و این ظلمی بود که به مردم تبریز شد. ما نمایندگان کشورمان در آسیا هستیم. پرسپولیس ایران، سپاهان ایران و نساجی ایران هستیم. امیدوارم برنامه‌ریزان صدا و سیما به این مساله توجه داشته باشند. اینجا رسانه ملی است نه رسانه یک استان.

ساکت درباره اینکه شبکه ورزش شبکه تخصصی ورزش است و نباید گفت که به تراکتور ظلم شده است نیز گفت: شبکه‌ها متفاوت هستند. شبکه ورزش قابل احترام است. منطقی صحبت می‌کنم. شبکه ورزش را تحسین می‌کنم قبلا هم شاهد این ناسپاسی‌ها بودیم. سپاهان در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرد اما صدا و سیما حتی یک گزارش از آن بازی‌ها را پخش نکرد که هنوز بازیکنان شاخص ما مثل (محرم)نویدکیا و محمود کریمی به این مساله می‌پردازند. نگاه صدا و سیما ملی باشد نه رنگی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس