شروع شعارها علیه یک سرمربی/ سپاهان اعصاب استقلال را بهم ریخت!

سپاهان هر چند توانست نتیجه بازی بزرگ هفته را به نام خود ثبت کند اما کیفیت زمین ورزشگاه نقش جهان و اعتقاد برخی داوران به پنالتی نبودن گل این تیم، باعث عصبانیت باشگاه استقلال شده است.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های فوتبال سپاهان و استقلال از این جهت حساس ترین دیدار هفته بود که هر دو تیم با ۶ امتیاز در بالای جدول حضور داشتند و حالا سپاهان فاصله اش را با رقیب تهرانی بیشتر کرد.

این دیدار اما نکات فنی داشت که هر چند انتظارات را در ایجاد موقعیت های پرتعداد برآورده نکرد اما در نیمه دوم که استقلال از لاک دفاعی خارج شد فوتبال زیباتری به نمایش درآمد.

بازی فیزیکی و دوئل مورایس و نکونام

بازی از همان ابتدا فیزیکی آغاز شد. زمین بد نقش‌جهان باعث شده بود تا پیش‌بینی‌ها درست از آب در نیاید و شاهد یک بازی نزدیک و سخت باشیم. ‌مدل همیشگی تیم نکونام باعث شده بود تا نه استقلال فوتبال هجومی‌ای بازی کند و نه سپاهانی که در ۲ دیدار قبلی خود ۵ گل زده بود بتواند خلق موقعیت کند.

در نهایت هم این دیدار جنجالی با تک گل رضا اسدی به پایان رسید تا باز هم شاهد پیروزی مورایس در یک نبرد مهم دیگر باشیم. مربی‌ای که این بار خیلی خوب می‌داند برای قهرمانی در این لیگ، باید همه‌ امتیازهای مهم را جمع کند.

شعار علیه ساکت و اتفاق خوب برای شمس آذر

شاید در این چند سال هیچوقت نیمکت‌های لیگ انقدر لرزان نبود. ساکت الهامی در رفسنجان بعد از باخت ۳ بر صفر روبروی شمس‌آذر، با شعار «حیاکن،رهاکن» هواداران روبرو شد. این اتفاق خیلی زود و در هفته سوم این رقابت‌ها رخ داد. مس در سه بازی قبلی خود تنها ۲ امتیاز کسب کرده است و با ادامه این روند، ادامه‌ کار الهامی در رفسنجان سخت می‌شود.

کار بزرگ آلومینیوم

در ادامه‌ دیدارهای جنجالی این هفته، آلومینیوم در زمین هوادار موفق به کسب ۳ امتیاز شد تا به قول محمود فکری، توانسته باشد یکی از «رقیب»‌های خود را شکست دهد. این دیدار با اعتراض شدید بازیکنان هوادار به داور همراه بود.

منصوریان روی نیمکت لرزان

لرزان‌ترین نیمکت لیگ بدون شک نیمکت فولاد و علیرضا منصوریان است. او به خوبی می‌داند دیگر در اهواز نمی‌تواند به کار ادامه دهد. منصوریان و فولاد که در این بازی سراغ سیستم ۳ دفاعه رفته بودند، کاملا شبیه تیم‌های بحران‌زده هستند و در جدالی یک طرفه، شکست سختی خوردند تا منصوریان فاصله چندانی تا خروج از اهواز نداشته باشد.

فرار بزرگ صنعت نفت

پیکان باز هم یک تساوی دیگر کسب کرد تا در همین ۳ بازی مشخص شود این تیم نه انتهاری بازی می‌کند که ببرد و نه از پیش باخته است. تیم رسول خطیبی خاصیت تیم‌های تحت هدایت او را دارد و چغر فوتبال بازی می‌کند. این بازی که تا دقیقه ۹۵ به نفع پیکان پیش می‌رفت در نهایت با گل بازیکن عراقی صنعت علی یوسف، به تساوی انجامید. در لحظاتی از بازی و در اعتراض به قضاوت داور، این دیدار متوقف شد تا هفته سوم لیگ، شاهد تصمیمات سخت و اعتراضات شدید تیم‌ها باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    4 1
    استقلال ذاتا عصبی بی کیفیت متوقع بهانه جو و .... است.
  • سید فروزان CH ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 0
    لیگ فوتبال را شیر یا خطی کنند بهتر است بازیکنان به عشق و حال و توییتر زدن خود برسند ،مربیان و سرمربیان هم بروند در بک کافه تخته نرد بازی کنند و لذت دستمزدهایشان را ببرنند طرفداران فوتبال هم بازیهای خارجی نگاه کنند و حال کنند ،
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    3 0
    استقلال هر دفعه که میبازه به مه و خورشید و فلک رو به فحش میکشه از همه طلبکاره، هر دفعه هم طرفداراش با سنگ و دبه ماست و اشیاء دیگه به استقبال اعضای سایر تیم ها میرن. بنظرم یه جریمه اساسی باید بشن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس