کد خبر 1520552
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
تصادف در مشهد کودکی را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تصادف در مشهد کودکی عابر را به کام مرگ کشاند و سه نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد نگهبان روز پنجشنبه افزود: چهارشنبه شب اول شهریور ماه جاری یک فقره تصادف فوتی در خیابان خواجه ربیع به پلیس ۱۱۰ اعلام شد و تیمی از ماموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: یک دستگاه موتورسیکلت بعد از چهارراه ناصری با سه عابر پیاده برخورد کرده بود که عابران پیاده و راکب موتورسیکلت مجروح و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: یکی از عابران پیاده که پسربچه چهار ساله ای بود به علت شدت جراحات وارده با وجود تلاش تیم پزشکی جان باخت.

نگهبان افزود: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در حال بررسی علت تصادف هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    3 0
    حتما طرف داشته تک چرخ می زده که کنترل خودشو از دست داده،واقعا بعضی ها فرهنگ استفاده از موتور ندارن
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      3 0
      مقصر مسولان و مسولین هم هستن چرا اینقدر در تلویزیون و صداوسیمای تبلیغات موتورسیکلت برا جوانان می‌شود چرا تبلیغات دوچرخه سواری نمیشه؟؟؟!!!.. فرهنگ دوچرخه‌سواری هر روز داره کمتر میشه و به دوچرخه‌سواری فقط برای پیرمردان و افراد ناتوان و فرسوده نگاه میشه.. در چین طرف رئیس و مدیرعامل و صاحاب کارخانه ی خودروسازی هست و روزی صدها سواری تولید میکنه و ماهی هزاران سواری ولی خودش با یک دوچرخه کاملا ساده می‌آید کارخانه چرا چون فرهنگ دوچرخه‌سواری و دوستی طبیعت و ورزش را مسولان اون مملکت جا انداختند... فقط و فقط تنها راه حل کاهش ترافیک کلان شهرها مثل تهران مشهد و شیراز و... گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری با اعطای دوچرخه رایگان ارزان قیمت به ملت و طرحهای تشویقی دوچرخه‌سواری مثل اعطای ماهی یکی دو روز استراحت و عافی و مرخصی به کارمندان و افرادی که با دوچرخه به ادارات دولتی رفت و آمد هست..
  • عای IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 0
    در بعضی از شهرها با اینکه خیابانهایی جهت پیاده راه تعبیه شده و از ورود ماشینها جلو گیری میشود ولی موتور سیکلتها جولان میدهند و باعث سلب اسایش مردم میشوند.از جمله پیاده راه خیابان شبح صعی یا عاایقاپو اردبیل .
  • DE ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 0
    ای وای امان از بی احتیاطی
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 0
    سرعت بالا رفتن با موتور سیکلت یعنی حماقت، هم جون خودت از دست میدی هم جون بقیه رو میگیری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس