کد خبر 1520440
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
ماجدی: قلعه‌نویی عملکرد بازیکنان داخلی و لژیونرها را به دقت رصد می‌کند

عضو هیئت رئیس فدراسیون و رئیس کمیته جوانان، گفت: امیر قلعه‌نویی و همکارانش در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، به دقت عملکرد بازیکنان داخلی و لژیونرها را رصد می‌کنند.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی در گفت‌وگویی ضمن تشکر از کادر پزشکی تیم‌های ملی، گفت: ابتدا جا دارد این روز را به به تمام پزشکان کشور مخصوصا عزیزانی که برای فوتبال زحمت می‌کشند، تبریک بگویم. در روزهای گذشته، مراسم تجلیلی از این عزیزان در آکادمی ملی فوتبال با حضور پزشکان و فیزیوتراپیست های تیم‌های ملی انجام شد. باید قدران زحمات کادر پزشکی تیم‌های ملی باشیم، چرا که حمایت‌ها و تلاش‌های این عزیزان برای هر چه بهتر شدن شرایط بازیکنان تیم‌های ملی، بر کسی پوشیده نیست و این امر ارزنده است و جای تقدیر دارد.

رئیس کمیته جوانان درباره وضعیت کادر فنی تیم جوانان، اظهار داشت: هفته آینده جلسه‌ای با رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم جوانان خواهیم داشت. همچنین درباره نحوه استعدادیابی بازیکنان برای تیم‌های ملی پایه هم گزارشی ارائه خواهم داد و امیدوارم در این فاز برنامه‌ریزی، شاهد شناسایی جمع تازه‌ای از چهره‌های آینده ساز فوتبال کشور باشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون درباره اردوهای پیش رو تیم ملی فوتبال بزرگسالان، گفت: امیر قلعه‌نویی و همکارانشان، مجدانه در حال فعالیت هستند و بازیکنان را در لیگ های داخلی و خارج از کشور زیر نظر دارند و عملکرد آنها را رصد می‌کنند. تیم ملی فوتبال کشورمان در روزهای ۱۶ و ۲۱ شهریور دو بازی دوستانه برابر تیم‌های بلغارستان و آنگولا برگزار خواهد کرد. بدون شک آماده‌سازی مناسب تیم ملی بزرگسالان برای این دو بازی، کلید اصلی موفقیت خواهد بود.

ماجدی در پایان تصریح کرد: باید از تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان غافل نشویم و برنامه‌ریزی دقیقی برای بانوان داشته باشیم. تیم فوتبال زیر ۱۷ سال دختران شهریورماه در مسابقات مرحله دوم قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. همچنین تیم ملی فوتبال بزرگسال بانوان نیز در رقابت‌های مرحله دوم انتخابی المپیک آسیا که آبان ماه در استرالیا انجام می‌شود، به میدان می‌رود. فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را بکار گرفته تا دغدغه‌های این تیم‌ها را جهت اجرای برنامه‌های موردنظر کادرفنی به حداقل برسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    1 0
    چه رصدی عامو، اینا همش برنامه ریزی و مقدمه چینی برا حل کردن مشکل سربازی سرلک هست که فعلا با لطف نظاااااام وظیفه لنگ موقتا حل شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس