کد خبر 1520191
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
«نه» کاپیتان بارسلونا به تیم‌های عربستانی

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا پیشنهاد تیم‌های عربستانی را به دلیل ادامه حضور در باشگاه دوران کودکی‌اش رد کرد.

به گزارش مشرق، سرجی روبرتو، هافبک بارسلونا پس از جدایی سرخیو بوسکتس و پیوستن او به اینترمیامی، اکنون باسابقه‌ترین بازیکن کاتالان‌ها است. روبرتو در ۱۴ سالگی به بارسا ملحق شد و هفدهمین سال حضورش در جمع آبی‌واناری‌ها را سپری می‌کند.

این بازیکن ۳۱ ساله با توجه به جدایی بوسکتس، حالا بازوبند کاپیتانی را در دست دارد و در ابتدای سال ۲۰۲۳ قرارداد جدیدی امضا کرد که تا تابستان آینده در نیوکمپ باقی خواهد ماند.

روبرتو که در ۱۰ سال گذشته یکی از بازیکنان ثابت ترکیب بارسا بوده، با پیشنهاد سعودی‌ها روبرو شده و به گزارش اسپورت اسپانیا، یکی از باشگاه‌های عربستانی که نامش فاش نشده با روبرتو تماس گرفته است تا در تابستان او را به عربستان بکشاند.

این قرارداد می‌توانست مبلغی حدود ۱۵ میلیون یورو سود برای بارسا به همراه داشته باشد و کاتالان‌ها مایل بودند که به روبرتو اجازه دهند تا در صورت تمایل، درباره جدایی‌اش مذاکره کند اما این هافبک علاقه‌ای به جدایی از بارسا ندارد و اعلام کرده است می‌خواهد به جای انتقال به عربستان، بقیه مدت قراردادش را در بارسا به پایان برساند.

روبرتو تا به حال ۳۵۰ بازی برای بلوگرانا انجام داده و ۲۰ عنوان مهم از جمله هفت قهرمانی لیگ و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۵-۲۰۱۴ به دست آورده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس