کد خبر 1519818
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
پُز اینستاگرامی بارسلونا به تمام جهان (عکس)

اکانت رسمی تیم‌های زنان و مردان بارسلونا با انتشار یک پست اینستاگرامی مشترک به نقش موثر بازیکنان بارسلونا در جام جهانی اشاره کرد.

به گزارش مشرق، ظهر دیروز بود که بعد از انجام دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۳ زنان، اسپانیا موفق به شکست ۱ بر صفر انگلیس شد و در نتیجه بعد از آلمان به دومین کشور جهان تبدیل شد که هم در جام جهانی مردان و هم در جام جهانی زنان موفق به قهرمانی شده است.

نکته قابل توجه در خصوص دیدار فینال جام جهانی این بود که از مجموع ۸ بازیکن بارسا که در تیم ملی زنان اسپانیا حضور دارند؛ ۷ بازیکن در ترکیب اصلی این تیم قرار داشتند. درست مثل تیم سال ۲۰۱۰ اسپانیا که با هدایت دل بوسکه فاتح جام جهانی آفریقا شد.

حالا اما اکانت رسمی تیم زنان و مردان بارسلونا با انتشار یک پست اینستاگرامی به این موضوع اشاره کردند که در سال ۲۰۱۰ تیم مردان اسپانیا با ۷ بازیکن بارسلونا فاتح جام جهانی شد و حالا هم تیم زنان اسپانیا با حضور ۷ بازیکن بارسلونا موفق به فتح جام جهانی ۲۰۲۳ شده است.

1913339

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 48 ساله IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    2 1
    چووووووووخ جالب
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    4 5
    سلام. شما که رسانه ارزشی و مؤمن هستید، باید بدانید این زنان که بی‌حجابند، از سوی پروردگار عالم گناه‌کار و مغضوب هستن. پس نه باید ببینید و نه منتشر کنید. در واقع شما، یک گناه بزرگ و یک مخالفت با فرمان الهی را منتشر کردید. چرا؟ چون همه رسانه‌ها این کارو می‌کنن! این راه شهدا و مؤمنین نیست. در پناه الله
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      0 0
      این همه خشک بودن طبیعی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس