1

شهید سیدروح‌الله عجمیان، کارگر روز مزد ساکن حاشیه کرج، به دست برخی افراد حیوان صفت در روز روشن در خیابان به شهادت رسید.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه‌های امروز سه شنبه ۳۱ مرداد در حالی چاپ و منتشر شد که پیام تشکر رهبر انقلاب برای قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، متلاشی شدن باند مدعی نفوذ در قوه قضاییه، تاکید مراجع تقلید بر رفع مشکلات معیشتی مردم و تلاش برای حفظ ارزش پول ملی و تقدیر از تلاش دو ساله دولت و تشریح فرآیند دو ماهه برای تکمیل مبادله بین تهـران و واشـنگتن در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

چهره ها و رسانه های جریان اصلاح طلب تلاش کردند سفر آیت الله رئیسی به قم و دیدار با مراجع تقلید را ناشی از شدت گرفتن انتقادات علما به ناکارآمدی دولت بازنمایی کرده و از سوی دیگر تصریح کنند جنس انتقادات مراجع تقلید بیانگر عدم توجه دولت به اولویت اساسی مردم یعنی اقتصاد است نه حجاب!

روزنامه هم‌میهن که مواضع اصلاح‌طلبان رادیکال را پوشش می‌دهد درباره سفر رئیس‌جمهور به قم نوشته است:

مشکلات اقتصادی به پاشنه آشیل دولت سیزدهم تبدیل و متاسفانه این مشکلات امروز به بحران کشیده شده است. این بحران دیگر صرفا مورد نقد کارشناسان اقتصادی نیست بلکه بیش از یک‌سال است که مراجع تقلید نیز به رویه مدیریتی دولت در بخش اقتصاد انتقاد دارند و بارها در سخنرانی‌های متعدد به این موضوع اشاره کرده‌اند و از دولت خواسته‌اند که نسبت به رفع این مسائل فکر اساسی کند. با این حال سیدابراهیم رئیسی در مواجهه با انتقادات اقتصادی همواره دو سیاست را در پیش می‌گیرد؛ نخست اینکه این مشکلات را ماحصل عملکرد دولت قبل و محصول دوره‌های گذشته معرفی می‌کند و دوم اینکه آمارهایی می‌دهد مبنی بر اینکه از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون شاخص‌های اقتصادی رو به بهبود است.

در ادامه این گزارش آمده است:

این مقاومت از سوی مقام نخست دولت در پذیرش بحران اقتصادی موجب شده تا مراجع عظام از کلی‌گویی دست بکشند و مشکلات اقتصادی را به صورت جزئی بیان کنند. حال سیدابراهیم رئیسی چه این بحران را بپذیرد و به فکر برون‌رفت از این وضعیت باشد و چه نپذیرید و مقاومت کند، مسئله اصلی این است که مراجع به این باور رسیده‌اند که معیشت مردم می‌تواند کلیت مباحث اصلی را در کشور تهدید کند. بنابراین، این روزها حتی بخش‌هایی از روحانیون که روزی حامی دولت بوده‌اند امروز به منتقدان جدی مبدل شده‌اند.

حجاب از سر زنان بردارید تا گرانی از بین برود! / روزنامه شرق: قاتل شهید عجمیان یک پزشک فداکار است

روزنامه آرمان‌ملی نیز در گزارشی با عنوان گلایه مراجع از وضع معیشتی مردم می‌نویسد:

رئیس‌جمهور صبح دیروز دوشنبه به منظور زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، دیدار و گفت‌وگو با مراجع عظام تقلید و شرکت در اجلاس روز جهانی مساجد در مسجد مقدس جمکران وارد استان قم شد. ‌سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) از سوی مسئولین استانی مورد استقبال قرار گرفت. وی سپس به دیدار مراجع عظام تقلید رفت و هریک از مراجع نیز در گفت‌وگو با رئیس‌جمهور مسائل مختلفی را مورد نظر و طرح قرار دادند که مسائل اقتصادی و معیشتی و لزوم حل این مشکلات فصل مشترک صحبت‌های مراجع تقلید با رئیسی بود.

حجاب از سر زنان بردارید تا گرانی از بین برود! / روزنامه شرق: قاتل شهید عجمیان یک پزشک فداکار است

روزنامه اعتماد نیز در یادداشتی با گره زدن مسئله معیشت به حجاب به بهانه سفر رئیسی به قم نوشته است:

ریشه بسیاری از این ناهنجاری‌های اجتماعی و خانوادگی، نارسایی‌های اقتصاد و معیشت است. دولت سیزدهم در زمان انتخابات وعده‌هایی برای حل مشکلات داده بود، از ساخت یک میلیون مسکن در هر سال، اشتغالزایی ۱.۵میلیون نفری و نصف کردن تورم در آن زمان مطرح شدند. مراجع عظام نسبت به این واقعیت‌ها آگاه بوده و در دیدار با رییس‌جمهور در خصوص آن هشدار دادند.

فاضل میبدی نوشته است:

عجیب اینکه در برابر این همه مشکل اقتصادی، توجه دولت و مجلس معطوف موضوع حجاب است. مدت‌هاست که مراجع در خصوص این ناهنجاری‌های اقتصادی و اجتماعی هشدار می‌دهند اما توجه لازم به آنها نمی‌شود. تا زمانی که مشکلات اقتصادی در کشور حل نشود، سایر مشکلات هم ادامه خواهند داشت. مسائلی چون گرانی مسکن، بیکاری، طلاق، اعتیاد و...در راس مشکلات مردم و مراجع قرار دارند. بنابراین مراجع در دیدار با رییس‌جمهور به حق صدای مردم را به گوش دولتمردان رسانده و با زبان ملایم و نرم از مسوولان اجرایی حل این معضلات را طلب می‌کنند.

حجاب از سر زنان بردارید تا گرانی از بین برود! / روزنامه شرق: قاتل شهید عجمیان یک پزشک فداکار است

رسانه‌های اصلاح طلب در این زمینه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی به پاشنه آشیل دولت سیزدهم تبدیل و متاسفانه این مشکلات امروز به بحران کشیده شده است، تاکید می کنند این بحران دیگر صرفا مورد نقد کارشناسان اقتصادی نیست بلکه بیش از یک‌سال است که مراجع تقلید نیز به رویه مدیریتی دولت در بخش اقتصاد انتقاد دارند و بارها در سخنرانی‌های متعدد به این موضوع اشاره کرده‌اند و از دولت خواسته‌اند که نسبت به رفع این مسائل فکر اساسی کند. این رسانه ها در ادامه با برجسته سازی و ضریب دهی به این موضوع که حتی مراجع تقلید حامی دولت به منتقدان جدی وی تبدیل شده‌اند.

خون‌شویی از دستان یک پزشک قاتل!

شهید سیدروح‌الله عجمیان، کارگر روز مزد ساکن حاشیه کرج، به دست برخی افراد حیوان صفت در روز روشن در خیابان به شهادت رسید، یکی از عوامل تاثر گذار در شهادت این بسیجی مظلوم پزشکی تحصیل کرده و متمول است.

روزنامه شرق به بهانه روز پزشک در یادداشتی عجیب به تطهیر اقدامات قره‌حسنلو از متهمان شهادت شهید عجمیان پرداخته و نوشته است:

نقد تفصیلی حکم صادره نیازمند مجالی وسیع است و در اینجا فقط به دو نکته اشاره می‌کنم. از نخستین روزی که با نام دکتر قره‌حسنلو در اخبار محاکمات پس از وقایع تلخ بهشت سکینه کرج آشنا شدم، ابتدا اخبار او را بیشتر از طریق رسانه‌های رسمی و خود قوه قضائیه دنبال کردم و چون عمده اطلاعات من برگرفته از گزارش‌های دادگاه و اطلاعات منتشرشده و ویدئویی بود که از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش شد، بر پایه همین اطلاعاتی که خود دستگاه‌های رسمی منتشر می‌کردند و در چارچوب همین قوانین موجود ایران، اتهامی را متوجه ایشان کرده بودند که فاقد وجاهت حقوقی بود و این را حاضرم در مناظره با هر مقام قضائی ثابت کنم؛ اما با کمال تعجب آنچه مشاهده شد، این بود که با او مانند سرکرده گروهی که درگیری ایجاد کرده، رفتار کردند؛ درحالی‌که طبق توضیحات اقناع‌کننده متهم، او هم مانند عده دیگری از عابران به طور اتفاقی با این واقعه مواجه شده بود و این اتفاق برای هر شخص دیگری ممکن بود رخ بدهد.

حجاب از سر زنان بردارید تا گرانی از بین برود! / روزنامه شرق: قاتل شهید عجمیان یک پزشک فداکار است

ماجرای حضور یک پزشک در میان متهمان به شکنجه و قتل سید روح‌الله عجمیان در آشوب بزرگراه کرج- قزوین موجی از خشم و در عین حال شوک و ناباوری را میان مردم ایجاد کرده است. او از شکنجه شهید عجمیان به دست آشوبگران با گوشی فیلم گرفته است که فیلم مذکور در گوشی او موجود بوده و خود گفته که بدون منظور فیلمبرداری کرده است. او در دادگاه در پاسخ به قاضی که پرسید «شما به عنوان یک پزشک در صحنه جرم حضور دارید، اما به شهید عجمیان که روی زمین افتاده بی‌اعتنا هستید و به او لگد هم می‌زنید.» اعتراف کرد که «من قبول دارم از لحاظ پزشکی اهمال کردم...»، اما لگد زدن را رد کرد. گرچه همسرش اعتراف کرد که او به شهید لگد زده است.

سایر متهمان پرونده هم به نقش حمید قره‌حسنلو در ضرب و شتم و شکنجه شهید اعتراف کرده‌اند. گفته می‌شود او از دراویش گنابادی است. در جلسات دادگاه، حمید قره حسنلو پذیرفت که خلاف قسم پزشکی عمل کرده است. حالا، اما و پس از صدور حکم اعدام برای او، علیزاده طباطبایی وکیلی که به سیاست بازی شهره است، وکالت او را بر عهده گرفته و قصه جدیدی را ساخته که او در حال کمک به مجروحان بوده است. در حالی که خود این پزشک حتی در جلسات دادگاه هم چنین ادعایی نداشت. در حالی عضو نزدیک به فتنه‌گران در دفتر منتظری به بهانه روز پزشک خواهان آزادی این فرد شده است که مدتی قبل ۱۲۰۰ پزشک با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان نظام پزشکی کل کشور، انزجار خود را از رفتار غیرانسانی حمید قره‌حسنلو اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 154
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 82
  • مصطفی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    58 83
    من پیرو آن مکتبم که در ره او ؛ عباس می دهد نخ معجر نمی دهد.
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      تاسف برای ولایتی و روزنامه شرق و ... که از این دکتر قاتل دفاع کردند #قره_حسنلو_قاتل_شهید_عجمیان
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      قاتل قاتل است حتی اگر پزشک باشد قصاص قاتل واجب است.
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      76 38
      بد نیست از نقش علی اکبر ولایتی در تغییر حکم مجازات حمید‌قره‌حسنلو بنویسی مشرق
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      74 38
      علی اکبر ولایتی چرا از قاتل شهید عجمیان حمایت کرد ؟
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      98 69
      درود بر شهید مظلوم عجمیان و لعنت بر قاتلانش
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      اصلاح‌طلبان بی‌وجدان با چه رویی از قاتل شهید عجمیان حمایت می‌کنند گناه این شهید چی بود ؟ لعنت خدا بر قاتلان شهید عجمیان
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      لعنت خدا بر حمید قره حسنلو قاتل شهید عجمیان
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      82 43
      از قاتلان شهید آرمان علی وردی چه خبر ؟ اونها رو هم میخوان مثل قاتلان شهید عجمیان عفو و بخشش کنند چندین نفر از قاتلان شهید عجمیان و علی وردی به نام های بهراد علی کناری ،بهراد حصاری ،نستوه نیکخواه و ... رو آزاد کردید چرا خون شهدا امنیت رو پایمال می‌کنی آقای قوه قضائیه ؟
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      قاتلان شهید عجمیان را اعدام کنید
    • علی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      48 22
      دولت بانک ها را تقویت کرده ربا را افزایش داده و بورس را نابود کرد.....
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      43 52
      میدانید مصلا چرا قیمت گوجه و پیاز ارزان شده است؟ خودتان بروید ببینید چقدر تولید اینها زیاد شد... دولت توان ارزان کردن هرچیزی را با تولید بیشتر و جلوگیری از صادرات بیرویه را دارد ...
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      29 29
      میدانید مصلا چرا قیمت گوجه و پیاز ارزان شده است؟ خودتان بروید ببینید چقدر تولید اینها زیاد شد... دولت توان ارزان کردن هرچیزی را با تولید بیشتر و جلوگیری از صادرات بیرویه را دارد ... منتها یک عده اجازه اینکارها را نمیدهند وگرنه اگر دولت مثلا روی کاشت زعفران ایرانی تمرکز کند انقدر تولید زیاد میشود و موجودیش در بازار زیاد میشود که قیمتش به کیلویی 100هزار تومان هم میرسد...ولی خب اجازه نمیهند چون این کالاها مافیایی گردن کلفت مخصوصا در صادرات دارد
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      69 82
      اصلاح طلبان فاسد مثل همیشه در حال تبلیغ برای جمع آوری آراء انتخاباتی بی حجابان و فتنه گران هستند، لعنت خدا بر سرمایه های رژیم اسرائیل در ایران
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      17 13
      بهراد علی‌کناری چرا عفو شد
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      13 11
      علت عفو بهراد علی کناری ؟
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      36 13
      خون پزشکان رنگین تر نیست
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      41 73
      لعنت خدا بر حمید قره حسنلو
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      47 33
      کثیف تر از اصلاح طلب در عالم پیدا نمیشه...
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      21 33
      از حکم محمد قبادلو قاتل شهید فرید کرم پور چه خبر ؟
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      27 35
      قاتل شهید کرم پور رو مجازات کنید
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      24 31
      محمد قبادلو قاتل شهید فرید کرم پور حسنوند باید اعدام شود
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      7 3
      نویسنده روزنامه شرق و اعتماد که از قاتل شهید عجمیان حمایت می‌کنید اگه خانواده خودتون رو هم مثل شهید عجمیان می‌کشتند رضایت می‌دادید ؟
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      6 2
      قاتلان شهید آرمان علی وردی ، سلمان امیراحمدی و فرید کرم پور را محاکمه کنید
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      7 2
      قاتل شهید کرم‌پور را محاکمه کنید
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      6 8
      عامل فرار قره حسنلو از اعدام
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      5 7
      قاتلان شهید آرمان علی وردی چی شدند لابد با پارتی‌بازی امثال ...آزادشون کردید
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      1 1
      تو خفه لطفا
    • US ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      11 6
      وقتی کسانی یا اشخاصی از قاتلان شهید مظلوم عجمیان که زیر سلاخی شدید اوباش حرامی شهید گردید دفاع میکنند باید حتما عزیزانشان یا خودشان بدست افرادی با همین وضعیت سلاخی از همه طرف،، کشته شوند بعد از قاتلین همین وحوش دفاع گردد که اینها مادر دارند و نباید اعدام شوند. دقیقا باید با این وحوش حامی قاتلان مقابله به مثل شود .
    • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      5 3
      ۲۱:۵۷افراد بی وجدان کشور را به گند کشیدن
    • کریم IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      8 6
      دولت پدر کارمندا در آورده بخدا خیلی ضعیف شدیم از پس مخارج خورد و خوراک بر نمیایم
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    17 3
    صنایع نفت تولید که دارند حقوقا کمشون چهل یا پنجاه ملیونه ولی صنعت دفاع چون تولیدکم حجم دارند حقوقا بسیار پایین است این درست نیست حقوق صنایع نفت بی عدالتی است ، حقوق شرکت های دولتی نفتی را درست کنید ظلم صنعت نفت را متوقف کنید نه نرم افزاری استفاده می کند نه نواوری و نه ابتکاری ، صنعت نفت دولتی را شفاف کنید ، وزارت نفت را شفاف کنید
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      28 12
      علی‌اکبر ولایتی چرا از قاتل شهید سید روح‌الله عجمیان دفاع کرد ؟
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      3 2
      حامی قاتل #شهید_عجمیان
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    احکام شرعی و حجاب و مجازات طبق شرعی اجرای کامل شود
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      13 45
      چه کشت و کشتاری بشه از داعشی ها..........
    • ali IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      43 32
      عموم مردم ا برای انها نیز هیچ اهمیت ندارد که یک دختر روسری داشته باشد یا خیر!!!!!!!!!! ( اما قطعا اکثر جامعه حیا و عفت رفتاری برای انها اهمیت دارد. - شخصا تتو و زنگوله های اویزان به لب و لوچه - پسرهای و حتی مردهای شلوارک پوش زشت و قبح شکنی می دانم ) اما اینکه مردم هزارجور مشکل و دردسر های امروزی دارند بچسبید به روسری و هر روز گرز تاب دهید و تهدید کنید.... اصلا خوشایند نیست!!!
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      15 42
      ۲۰:۲۷ اره جوری فواحش داعشی بگیریم از یادها نره
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      6 3
      ..... و ....رو به خاطر نجات قاتل شهید عجمیان محاکمه کنید
    • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      7 3
      می بینم که آلبانی نشین ها فعال شدند و نظر میدند در جهت اهداف اربابشان اسرائیل.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      1 1
      ان‌چرت‌پرت‌هاتو‌ببر😂😂😂😂بزار‌در‌کوزه‌آبشو‌بخر
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    83 28
    به شعور مردم چرا توهین میکنید حجاب برداشتن ربطی به کم شدن گرانی ندارد مردم اینو نمیگن همونطور که گذاشتن هم باعث ارزونی نمیشه مردم میگن مشکلات اصلی حل بشه بعد به این بحث پرداخته شود نه اینکه روزی بیست خبر از حجاب بگین
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      32 54
      شما از شعور حرف میزنید شما اگه درد اقتصادی داشتید ۶ ماه مملکت به لجن نمکشیدید لخت عور جولان نمیداد این حرفای شما به درد نادونهایی مثل خودت میخوره که حافظه ماهی دارن ما یادمون نرفته امروز حجاب فردا اصل حکومت همونطور که تو شعارهاتون همون موقع میکفتید کور خوندید اگه عقب بکشیم حتی اگه دریای خون لازم باشه
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      3 14
      شما منظورتو کیه عزیز باور کن نه شرکت کردیم نه حتی یه سعار علیه نظام دادیم نه حتی یه کامنت در رسانه اونوری این کار زشته از رو کامنت یه شخص انگ ببندی
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      2 6
      نادان افرادی چون تو هستند۲۱:۵۰که جوابی بدای حرف حساب ندارند و فرافکنی میکنند!
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      3 3
      عقب نکش. کشور را بکشان به جنگ داخلی.
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      20 4
      سالی 3 ماه اغتشاش راه میاندازید انتظار اقتصاد و سرمایه گذاری خارجی هم دارید ارزانی هم میخواهید ؟؟!! پارسال این موقع اوضاع بمراتب بهتر بود برا چی بخاطر یه دختر با پدر دروغگو کشور را وارد جنگ داخلی کردید ؟
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      50 3
      سالی 3 ماه اغتشاش راه میاندازید انتظار اقتصاد و سرمایه گذاری خارجی هم دارید ارزانی هم میخواهید ؟؟!! پارسال این موقع اوضاع بمراتب بهتر بود برا چی بخاطر یه دختر با پدر دروغگو کشور را وارد جنگ داخلی کردید ؟
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    36 49
    روزنامه شرق خجالت نمیکشه داغ خانواده عزیز شهید عجمیان را تازه میکنه؟ تف به هر چی اصلاح طلبه نون به نرخ روز خوره.
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      28 41
      حمید قره‌حسنلو باید محاکمه می‌شد تاسف برای قوه قضائیه،علی‌اکبر ولایتی،روزنامه شرق و همه کسانی که جای شهید و جلاد رو عوض کردند
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      19 32
      روزنامه شرق حامی قاتل شهید فرید کرم پور هم هست کلا کارشون شده این که جای شهید و قاتل رو عوض کنند
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      5 0
      عجمیان چند تا خانواده رو خودش داغدار کرد؟
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    55 11
    روزی هزاران نفرازمردم ایران ازفقر وبیکاری میمرند واروزی مرگ میکنن زجرکش میشوند من همون کارزشت میدونم همین کاری که مسولان وبچهاشون باپول ملت کشتی تفریحی دارند ماازفقر فلاکت داریم زجرکش میشیم ..
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      89 42
      مشکل اقتصادی مطالبه شما طرفداران جنبش فواحشه جوک گفتی فکر کردی شعارها و کارهاتون تو اون ۶ ماه کذایی یادمون رفته عکس لخت میداد چون مشکل اقتصادی داشتید ارزوی تشکیل روسپی خونه بعد جمهوری اسلامی از مشکل اقتصادیتون بود برو خودت سیا کن در ضمن این تابلو به اینجا هجوم نیارید این شهریور هم غلطی نمیکنید :)
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      17 2
      دفعه دیگه بهتر تلاش کن اینقدر ضایع مثبت منفی فیک ندی البته هر جا اسم بیناموسی میاد سریع حضور پیدا میکنی خاضیت شما جنبش فواحش همینه همه چی با تقلب میخوایید پیش ببرید بساط تو یکی جوری جمع کنم که همیشه یادت بمونه برنامه ها دارم زیر ۱۰۰۰ تا به شما فواحش منفی نمیدم :)
  • مریم IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    19 39
    روزنامه ی هم میهن؛ بهنره اسمش رو عوض کنه به ضد میهن. خخخخخخ موندم چه جوری روشون میشه بعضی اراجیف رو ببافند. اون پزشک باااایییید اعدام بشه. اتفاقا طناب دار رو پدر شهید عجمبان باید گردن کثیفش بندازه و ملت هم موقع دست و پا زدن این انسان نمای حیوان صفت کف بزنن و هورا بکشن
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    33 45
    قره حسنلو یک غرب پرست بهایی است.لعنت بر او باد
    • SE ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      39 32
      این پزشک ملعون که فاتل فرزند ملت است را باید 10 بار اعدام کرد
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    37 6
    غفلت آقای رئیسی از معیشت بازنشستگان ضربه ی نهایی به نظام است حالا ببینید یک آدم عاقل هم در دولت پیدا نمیشود تا از این فاجعه جلوگیری کند
  • NL ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    4 4
    صاحب املاک و هتلها و امکانات بیشمارند یک سر مشهد رفتید با چشم‌خودتان ببینید
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    26 33
    غلط کرده هر شخصی که مخالف حجاب است دین ربطی به سیاست ندارد دین از سیاست جدا است
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      2 4
      اگر دین از سیاست جداست پس چرا روحانیون در سیاست دخالت کردن
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      1 0
      پول تو سیاست هست
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    33 19
    شما که همه چیزتون پر از مشکله فقط حجاب ایراد داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      27 32
      اره کور خوندید که کوتاه بیاییم هر غلطی دلتون میخواد بکنید ببینم
    • پاسخ به کامنت دوم IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      35 18
      ما هر جور که بخوایم می پوشیم ومی گردیم
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      24 27
      22:13 بعد تصویب لایحه میبینمتون یکیتون هم در نمیتونه بره این هر هر برا تو گونی تمرین کن رحمی به شماها نمیکنیم حالا که اینطوره :)
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      4 22
      ۲۲:۱۳ غلطی نمکنید
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      0 15
      تو که هر جور دلت میخواد بپوشی و هر طور دلت میخواد بگردی عشق منی
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    27 17
    ‌در‌مورد فیلم‌های‌مدار بسته نارنجستان شیراز‌که منتشر نمی شود نظری ندارید؟
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      19 29
      یه ادعای دروغ چند کانال معلوم حال منتشر کردن روزنامه فرهیختگان هم اب تابش داد حالا شما فواحش دریده زبون وا کردید بیا برو خودتی
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      1 16
      یه توضیح منطقی بده این چه امر به معروفی است وقتی میدونی ممکنه درگیری بشه هم این شخص هم اون شخص اعصاب داغون دوتاشون کلی بدو بیراه شنیدن اتو داد دست کلی رسانه
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    18 23
    حیف لقب پزشک برای این جنایتکار وحشی
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    25 10
    رو فساد سیستمی که کل جامعه رو درگیر کرده سرپوش گذاشتید گیر دادید به حجاب،اینم راهی برای مشغول کردن مردمِ،گیر دادید به حجاب برای فساد بیشتر
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    28 16
    حجاب زوری سر زنان کنید همه چی ارزون بشه، کلا سوزنتون سر حجاب گیر کرده، اقتصاد خودش میچرخه
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      25 25
      مشکل طرفدارن جنبش فواحش اقتصاده خخخخخخ
    • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      16 2
      یه سوال! قبل از این جریانات کشف حجاب معیشت مردم و اقتصاد کشور گل و بلبل بوده که الان بعضیا اصرار دارن دوگانه حجاب و اقتصاد راه بندازن؟ هر چیزی سر جای خودش، اتفاقا خیلی‌ از همین‌ها که از سختی معیشت در رنج هستن بابت کشف حجاب‌ها بیشتر از مشکلات اقتصادی ناراحتن.
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    10 20
    از صمیم قلب برای نویسنده روزنامه شرق ارزو میکنم که عزیزترین عزیزانش رو جلوی چشمانش مانند این شهید سلاخی کنند و کسانی پیدا شوند که مرتب نمک بر زخمش بپاشند.
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      4 2
      انشاءالله. من هم همین آرزو رو دارم. انشاءالله جوانشان سلاخی بشه بعد مدام آروغ روشنفکری بزنند و قاتل رو تبرئه کنند.
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      3 14
      عزیزای مردمو صلاخی نکنید که صلاخی نشید
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    8 21
    جوانان وطن توسط سگهای وحشی یزیدیان هر روز به قتل میرسند
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    16 21
    همین که افراد مغرض و دشمن ایران و اسلامی دارند از این یارو حمایت می کنند و خودشان را جز می دهند نشانه اینکه هرگز نباید آزاد شود قاتل ها چرا اعدام نمی شوند
  • SE ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    7 20
    دست دزدان ناموس باید قطع شود
  • ر شیخ ویسی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    5 13
    آقای علیزاده طباطبایی وطیفه پژشک مداوا بیماراست نه لگد زدن فیلم بر داری از کفتارهای لاشخور درهر صورت وظیفه اش جلوگیری درحد توان انجام می داد که اینکار رانکرده بجایش بالگدکوببده همراهی با کفتارها لاشخور نموده حالا آقای طباطبایی باحیله ترفندهای وارد گود شدند مبارز می طلبند آقای طباطبایی حریفت خدا است که به همین شرگرفتار شوی مطمئنم دیر زود داره ولی سوخت سوزی ندارد
  • فاطمه AE ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    7 23
    این مملکت قانون روزنامه و رسانه نداره که روزنامه های اصلاح طلب قاتل شهید عجمان رو فداکار عنوان می کنند یکی نیست این روزنامه های برانداز رو گوشمالی بده
  • ‌نادر IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    7 24
    به والله قسم اعدام کم براشون اینا رو لباید سلاخی کر د
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      5 4
      اگر وجود داشتی اگر غیرت داشتی از طالبان مفلوک تو سری نمی خوردی و حق آبه هیرمند و میگرفتی.
  • رضا IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    21 1
    اخه مغلطه کاران این نتیجه ۴۰ سال تحریمه
    • عبدالله IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      2 2
      بر امریقای جنایتکار تحریمگر غذا و دوای ملّت شریف ایران اسلامی هزاران لعنت باد
  • امید IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    20 8
    خاک برسر آنهایی که قتل یک کارگر بدبخت رادست یک پزشک مرفه آزادی وزندگی می‌دانند اینها انسان نیستند
  • هامون IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    6 24
    بنظرم اگر این پژشک در صحنه حضور داشته و کمکی به حال عجمیان ننموده مجرم است چه برسد به لگد زدن که جرمی چند برابر برای یک تحصیل کرده میباشد .
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    9 21
    همه قاتلان وحامیان اعدام
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    30 2
    چرا اسلام در این کشور نیست ؟
    • US ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      2 0
      سلام خب خودتون پیامها و پاسخ ها را بخونید، متوجه میشین چرا اسلام نیست
    • مهتاب IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      2 0
      اسلام که اینهمه بی عدالتی و دروغ و فقر نداره
  • ناشناس IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    7 23
    باید اعدام شود حتی پزشک باشد .پزشکی که سوگند یاد کرده جان بیماران را نجات دهد ولی خلاف آن عمل می کند باید قصاص شود .
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      3 4
      دوباره آلبانی نشین ها فعال شدند و منفی میدن.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    30 4
    نه گرانی رو از بین ببرید تا بی حجابی کمتر شود
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    23 5
    به ملت دروغ نمی گفتین و گرانی رو مهار میکردین همه چیز درست می شد
    • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      18 3
      چرا حرف بی ربط می زنی؟ این دکتر بی شرف هم مشکل مادی داشت؟ کسی که به اعتراف خودش حداقل ماهی صد میلیون درآمد داشت.
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      0 0
      اگر‌دروغ‌نمیگفتن‌آقازاده‌ها‌ومسئولین‌مفت‌خور‌الان‌هفت‌کفن‌پوسونده‌بودن‌از‌گرسنگی
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    23 5
    کشته شدن هرانسانی باهرعقید موجب تاسف واندوه است لیکن خدالعنت کند آن کسانی راکه موجب ترویج خشونت درجامعه می‌شوند.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    19 17
    یک عده مخاالفت با حجاب اجباری رو با هزار توهین و مزخرفات رد کرده اند
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    3 2
    اول اینکه از وقتی اینترنت اشرف قطع شده کامنتهای اراذل هم کم شده دوم اینکه بعضی مواضع افراد به اصطلاح اصلاح طلب اونقدر فجیعه آدم فکر میکنه داعش و امثال داعش زاییده اوناس نه کلینتن پناه برخدا
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    12 20
    قاتلین آرمان علی وردی را محاکمه کنید
  • US ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    5 0
    مثل اینکه پارسال یادتون رفته
  • کمال IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    2 0
    حجاب سر که نه خوشبختانه حجاب چشم مردم برداشته شده
  • مهدی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    1 2
    این همه جوان رعنا توسط ارازل اوباش کشته شدن
  • محمدکریم IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    1 0
    این نیز‌‌‌...
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    1 2
    این روزنامه شرق اگر برای اسرائیل بود به این اندازه نمی توانست به ایران ضربه بزند که الان ضربه می زند
  • DE ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    0 19
    عجمیان فقط یک کارگر ساده بود نه بسیجی ، چوب و چماق و باتوم هم برای کتک زدن مردم نداشت ؟!!!یک دکتر خیّر آبرومند را همراه زنش کتک زده اند و متهم به قتلی کرده اند که او درآن دخالتی نداشته
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    2 0
    لعنت خدا بر تمام نفوذیها
  • اسماعیل منصوری IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    1 1
    این پزشک را آزاد کنید باید منتظر عواقبش باشد
  • م IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    2 2
    فقط به فکر اقتصاد باشید و فضولی چیزهای دیگه نکنید اونا خودش درست می شه
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    3 1
    راستی در کشور مزخرف تر و ملعون تر از اصلاح طلبان پیدا می کنید؟
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    7 5
    دکتر ! حیف اسم دکتر روی این بی شرف باشه...این بی شرف ،در حد حیوانم نیس...
  • عبوس IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 3
    مرگ بر عوامل و برنامه ریزان فتنه و اغتشاش مرگ بر دکتر حرومی و حامیان اش مرگ بر اصلاح طلبان کثیف و حیوان صفت مرگ بر آمریکا و صهیونیسم
  • سید فروزان CH ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    3 2
    نوشته روزنامه اعتماد در مورد قاتل شهید عجمیان ، گویی از شبکه معاند انتر اشغال و بی بی سی دیکته شده است .
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    3 2
    خداوند لعنت کند تمام قاتلان شهدای اسلام و مسلمین را مخصوصا کسانی که به ظاهر ایرانی هستند ولی از 100 تا صهیونیست و شمر و حرمله بدترند
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 5
    چرا حقیقت رو نمی‌نمینویسید؟اگه این دکتر اعدام بشه تا الان چهار نفر بخاطر شهید عجمیان اعدام شده!!قصد من بی احترامی به این شهید بزرگوار نیست اما هم باید چند نفر بخاطر یه نفر اعدام بشن و شهید هم محسوب بشن و خانواده هم حقوق بگیرن؟شما یا از اینور بوم میفتین یا از اونور
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      1 0
      چرت پرت کمتربگو
  • اسدالله محمدی IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 2
    روزنامه مشرق بنظربنده متهم به معاونت درجرم شهیدکردن شهیدبزرگوارعجمیان است
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    1 3
    دریای خون راه بندازی که چی بشه مثلا ؟ میبرنت قعر جهنم اون جماعت اگه به لجن کشیدن بعضی از شماها دین خدا نابود کردین فرقی بین اونا و بعضی شما ها نیست هر دو تندرو یکی بیدین یکی با اسم دین
  • محبوبی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    3 3
    فقط اعدام تا این جنایتکاران بپذیرند خون بیگتاه تقاص دارد . وکیل را هم باید نفی بلد کرد که نماینده جانیان هست
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 7
    چقدر یک انسان میتونه پست باشه انقدر راحت حرف از اعدام انسان دیگری بزنه،قره حسنلو قاتل نیست آزادش کنید
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      5 1
      اگر دین ندارید مرد باشید و ذره ایی شرف داشته باشید. اگه عزیر خودت هم توسط یه عده وحشی جانی، سلاخی میشد ژست روشنفکری میگرفتی و حرف بی ربط می زدی؟
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      0 1
      از طرف خانواده شهید اظهار نظر میکنی.
  • علی خنجری IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    1 0
    بنده کارگرم
  • علی خنجری IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    1 2
    اگر ....از قاتل شهید عجمیان پشتیبانی کرده بجای قاتل اعدامش بکن
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 1
    نظر وحشی ها و آدمهای پر از نفرت و اونایی که دنبال دریای خون راه انداختن هستند رو خوب منتشر می‌کنی!!!
  • IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    4 1
    لعنت خدا بر قاتلان شهدای امنیت قاتل شهید عجمیان و آرمان علی وردی را اعدام کنید خون این عزیزان هنوز میجوشد و دلهای مومنین آرام نیست
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    4 1
    هشتگ پزشک قاتل... - و من الله التوفیق
  • عبدالله IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    3 0
    حامیان اغتشاش گران مانند همین رسانه های فاسد اصلاح طلبانی که از این جانور جانی وحشی که اسم پزشک رو هم یدک می کشد خود جنایتکار هستند لذا از قوه قضاییه انتظار میرود حامیان فاسد الاخلاق این جانیان را نیز محاکمه و شدیدا مجازات کنند.
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 3
    آقا جان چرا نمیگیرید اگر حجاب اختیاری بشه دیگه چیزی از جمهوری اسلامی نمی مونه جمهوریتش که خیلی وقته مرده از اسلامش هم فقط حجاب اجباری مونده
  • US ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 0
    مجرم و قاتل در هر شغل و مقام باشد بايد همانند همه مجرمين مجازات بشوند و الا عدالت اجرا نشده است.
  • US ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    3 0
    مجرم و قاتل در هر شغل و مقام باشد بايد همانند همه مجرمين مجازات بشوند و الا عدالت اجرا نشده است.
  • حمید ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 1
    فقط جرم افراد عادی جامعه ثابت میشه.ولی اگر طرف پزشک باشه دزدی کنه (زیرمیزی) قتل انجام بده با پرو باگاندای رسانه ایی دشمن و سربازان داخلیشان اصلاح طلبان وطن فروش مظلوم نمایی صورت میگیره
  • وحیدی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    5 1
    لازم نیست حجاب رو برداریم . کافیه یه کمی بفکر مردم باشیم . گرانی حل میشه
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    6 1
    در دهه هفتاد گرانی داشتیم بی حجابی کمتر از الان بود
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    5 0
    دوگانه حجاب و اقتصاد را خود دولت ساخته
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 0
    در YouTube همه آموزش ها رایگان هست خداوکیلی چرا تو ایران فیلتر هست
  • سید IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    3 2
    گردنش را بزنید
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 3
    دلواپسی نه برای معیشت بلکه حجاب و دار زدن
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      2 1
      افرادی مثل شما که نه اعتقادی به دین دارید نه ناموس و نه ایران یکپارچه، معلومه که نباید دلواپس باشید. شما از هر جهت تعطیل و آزادید
  • سیداسماعیل هاشمی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 1
    درواقع بایددانستروزنامه شرق اواملش وجدان راقورت دادندوامرعاص قی کردن
  • هادی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    3 0
    هیچ احمقی نمیگه بی حجابی باعث رشد اقتصادی می‌شه واقعا مردم رو چی فرض کرديد
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    دلش می خواسته
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    1 0
    فعلا مشکل اصلی معیشت مردم است
  • ناشناس IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    چه خوبه همه قاتلا رو میشناسن
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    1 1
    فعلا بخاطر کم آبی، استخرهای اصلاح‌طلبان را ممنوع کنید، چه معنی دارد میلیونها استخر، چرا مدیریت آب ضعیف است.
  • حسن IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    1 1
    مگر قاضی هستید
  • ابراهیم IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 1
    اگر قانون اسلام درست در این مملکت ایجاد بشود خیلی از مشکلات مردم حل میشود ماخدا ترس کم داریم
  • سعید IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    2 2
    خون عجمیان آنقدر می جوشد تا دامن‌گیر قرحسنلو ....پزشکیان و...تمام قاتلان و حامیان آن ها شود
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 13
    با حجاب اجباری چی ارزونی میاد؟ امروز رفتم گرونترین تخم مرغ زندگیمو خریدم کیلیویی ۵۳ تومان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس