عضو هیأت رئیسه مجلس: استیضاح وزیر کشور منتفی شد

وزیر کشور در دستوری به استاندار مازندران خواستار بررسی حاشیه ایجاد شده از تقدیر فرماندار کلاردشت از یک دختر ورزشکار شد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی خطاب به سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران نوشت: به دنبال تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دیدار فرماندار کلاردشت با یکی از دختران وزرشکار، سریعا موضوع بررسی و گزارش آن را اعلام کنید.

تصویری از آیین تجلیل یک دختر ورزشکار کلاردشتی روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده که این تصویر بی حجابی این ورزشکار را نشان می دهد که اصل ماجرا به گفته فرماندار این شهرستان این چنین نبوده و موضوع بی حجاب بودن آن را رد کرده است.

این ورزشکار دانش آموز دوره راهنمایی بوده که پس از کسب رتبه کشوری در رشته والیبال، مسوولان کلاردشتی به پاس افتخار آفرینی این دانش آموز دختر در آیینی از او تجلیل می کنند.

موضوع از این قرار بود که مسوول روابط عمومی فرمانداری کلاردشت تصویری از این آیین تجلیل از "زمانی که روسری این دانش آموز یک لحظه از سرش کنار رفته انتشار داده اما این تصویر برای برخی رسانه ها به ویژه رسانه های معاند سوژه شد که بی حجاب بودن این دختر ورزشکار در آیین تجلیل در جمع مسوولان این شهرستان را هدف گرفته اند. "

عابدین فقیه نصیری فرماندار کلاردشت در این باره گفت : از آنجایی که این ورزشکار و خانواده او بسیار متدین و محجبه هستند منتهی یک لحظه در زمان دریافت لوح سپاس روسری از سر او افتاده است. متاسفانه مسوول روابط عمومی فرمانداری که فردی غیر حرفه ای بود اقدام به تصویربرداری و در کمترین زمان این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کرد که به دلیل این رفتار غیر حرفه ای بودن این رفتارش و انتشار عکس نادرست و دروغین از این جایگاه برکنار شد.

فرماندار کلاردشت گفت : کلاردشت مردمانی متدین، پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی دارد و به پای آرمان های این انقلاب و شهدا جان و مال و هستی شان را تقدیم کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    4 10
    خیلی عقبیم معنی واقعی ارتجاع را فهمیدم
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      1 2
      شما به روز باش و به پدرت را سیلی بزن و ناموست را لخت بفرست بیرون
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      0 1
      ارتجاع یعنی بازگشت به عقب ، بدترین بازگشت به عقب ، بازگشت به ناپاکی و برهنگی دوره پالانی اول و دوم است
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      0 1
      مواظب عقبت باش
  • رضا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    2 25
    چرا به هر که روسری ندارد بی حجاب می گویید . حجاب واقعی پوشش بدن است نه موی سر . اگر بدون روسری ها بی حجاب شمرده شونده پس انهایی که صورتش باز است آنها هم بی حجاب هستند . چون حجاب کامل اسلامی پوشش صورت و بدن است همانند حجاب طالبانی . پس اساس را بر پوشش بدن قرار بدهید و همانطور که بنا به ضرورت از پوشش صورت اغماض شده از پوشش موی سر نیز اغماض کنید . فکر نکنم موی سر خانما برای مردها مشکلی ایجاد کند .
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
      5 0
      حرف مفت زدی! کجای اسلام گفته صورت باید پوشیده بشه!؟ لطفا چرند رو نسبت ندید به دین خدا.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 1
    فرهنگ وحشی ساخته شده توسط جنایتکاران در غرب رابا هزار دوز و کلک و رنگ و لعاب دروغین میخواهند به مردم متمدن ایران غالب کنند
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    14 3
    فرماندار کلاردشت باید برکنار و محاکمه شود خانواده متدین یعنی حجاب شرعی یک تار مو هم پیدا باشد به معنای مختلف با فرمان پروردگار عالمیان است اینکه واضح کشف حجاب کرده و اندامش هم پوشش مناسبی ندارد
  • حمید IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    3 0
    با سلام چقدر خوب میشد وزیر محترم کشور پیامی هم در این رابطه میدادند اختلاس و گران فروشی صورت گرفته سریعا فرد متخلف را گرفته و در ملا عام مجازات کنین
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    9 0
    از کی تا حالا یک روسری انداختن روی سر ولی موها ها از عمد بیرون هست ولو کم شده حجاب از نوع اسلامی ؟!!
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    6 1
    همین دختر اگر 50 سال قبل بود حجابش درست می بود، چون زن مانند مرد نشده بود! اما الان به صورت رسمی با کار بیرون از خانه..!
  • hl IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    2 0
    خانواده متدین و محجبه؟ اگه متدین نبودن چی میشد. بازم ماست مالی کردن
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    مسئول روابط عمومی غیر حرفه ای را چه کسی استخدام کرده و حکم زده است ؟ فرماندار حرفه ای؟ به هر حال این توجیه بدتر از خود کار است و بادی بررسی کنید چرا کسی را که غیر حرفه ایست حکم مسئولیت داده اند. اتفاقا از انتشار عکس در لحظه می توان حرفه ای بودن را استنباط کرد.
  • حامد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 1
    ارتجاع یعنی وطن فروشی یعنی بحرین فروشی.اتفاقی که پشت همه این فتنه های نابودکردن حکم خدا خوابیده.فرماندار هم ترویج گناه و هم توهین به قانون کشور وهم دروغ گفتن رواهم به کارنامه اش اضاف کرد.خب لعنتی لااقل درسمت فرماندار به قانون توهین نمیکردی لااقل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس