کد خبر 1519459
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
چراغ سبز بایدن برای سفر نتانیاهو به واشنگتن!

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده میلادی (سپتامبر) دعوت کرده است.

به گزارش مشرق، رادیو عبری «ریشت بیت» به نقل از «زاحی هنگبی» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به آمریکا در ماه سپتامبر آینده دعوت کرده است.

وبگاه فلسطینی «شهاب نیوز» امروز یکشنبه گزارش داد که مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که روابط نزدیکی با نتانیاهو دارد در مصاحبه با این رادیو عبری زبان با رد هرگونه تیرگی میان مقامات تل آویو و واشنگتن مدعی شد که مناسبات تل آویو و واشنگتن در بهترین حالت ممکن قرار دارد.
با وجود اینکه ۸ ماه از تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو می‌گذرد، هنوز او سفری به آمریکا برای دیدار با جو بایدن نداشته است.

دولت جو بایدن بارها از توسعه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو به شدت انتقاد کرده است و این انتقادات تا حدود به تیرگی مناسبات دو طرف گراییده است.

کاخ سفید تاکنون علی‌رغم گذشت ۸ ماه از نخست‌وزیری نتانیاهو، از وی برای سفر به آمریکا دعوت نکرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    اینکه ساختمون کاخ سفید دعوت کرده قابل باورتره تا دعوت بایدن. این کفتار تعطیل خودش رو به جا نمیاره چه برسه به اون اسگل. احتمالا وقتی این اسگل رو ببرن پیشش یا توچرته یا با شاه انگلیس اشتباه میگیرتش. دیدار خیلییی تاثیر گذاری خواهد بود!!!
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    اگر نتانیاهو به آمریکا برود قطعا آمریکا اورا ترور بیولوژیک خواهد کرد هرچند هم تا حدودی نتانیاهو توسط نفوذی های آمریکا ترور بیولوژیک شده و حال خوشی ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس