کاخ‌سفید: «بایدن» بدون پیش‌شرط آماده دیدار با رهبر کره‌شمالی است!

سخنگوی امنیت ملی آمریکا در سخنانی مدعی شد: «بایدن» بدون پیش‌شرط آماده دیدار با رهبر کره‌شمالی است!

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک مقام آمریکایی امروز یکشنبه ادعا کرد که «جو بایدن» رییس جمهور این کشور «بدون پیش شرط» آماده دیدار با رهبر کره شمالی است!

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید در این خصوص گفت که پیونگ یانگ به پیشنهاد واشنگتن «پاسخ مثبت» نداده است.

«جان کربی» سخنگوی امنیت ملی آمریکا به خبرگزاری ژاپنی «کیودو» در این ارتباط گفت: کره شمالی به این پیشنهاد پاسخ مثبت نداده است، اما این گزینه هنوز روی میز است.

این مقام آمریکایی ادعا کرد: ما حاضریم بدون پیش شرط بنشینیم و مذاکره کنیم!

سران کشورهای آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در اجلاس سه جانبه کمپ دیوید در تفرجگاه دائمی رئیس جمهور آمریکا در ایالت مریلند جمعه پیش با انتشار بیانیه مشترکی متعهد شدند که رزمایش نظامی گسترده سالیانه برگزار کنند.

سران اجلاس سه جانبه کمپ دیوید در این نشست در بخش دیگری از بیانیه مشترک خود بر تعهدشان در خلع سلاح هسته‌ای کامل کره شمالی تاکید کردند و همچنین خواستار گفتگوی سازنده با کره شمالی شدند!

در این بیانیه آمده بود: ما تعهد دولت‌هایمان را برای مشورت سریع با یکدیگر برای هماهنگ کردن پاسخ‌ هایمان به چالش‌ های منطقه‌ ای، تحریک‌ آمیز و تهدیدهایی که بر منافع و امنیت جمعی ما تأثیر می‌ گذارد، اعلام می‌ کنیم. از طریق این مشاوره‌ ها، ما قصد داریم اطلاعات را به اشتراک بگذاریم، پیام‌ های خود و اقدامات پاسخگویی را هماهنگ کنیم.

این سه کشور که روز جمعه نشستی را برگزار کردند، همچنین برای «ازسرگیری گفتگو» با کره شمالی «بدون پیش‌شرط» ابراز آمادگی کردند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    ولی کره شمالی پیش شرط گذاشته بایدن باید بگه چه سمتی در امریکاا داره ودر خروج رو هم نشون بده بااین شرایط دشوار!!!!هرگونه توافقی غیر ممکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس