کد خبر 1519220
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی فعال شد

پس از آن که مقاومت فلسطین یک پهپاد را در آسمان غرب رفح به پرواز درآورد، ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن مجبور به استفاده از سامانه گران‌قیمت گنبد آهنین شد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز یک‌شنبه، پهپاد مقاومت فلسطین را که در آسمان غرب رفح به پرواز درآمده بود هدف قرار داد.

خبرنگار شهاب نیوز گزارش داد که صبح امروز صدای انفجار شدیدی از آسمان غرب رفح به گوش رسیده است و کمی بعد مشخص شده که این صدا ناشی از پرتاب ۲ موشک زمین به هوا، از پادگان صوفا واقع در مرزهای شرقی غزه بوده که به سوی غرب این پادگان پرتاب شده بودند. این ۲ موشک، پهپاد مقاومت که در حال پرواز در آسمان غرب رفح بوده را هدف قرار داده‌اند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که سامانه گنبد آهنین، پهپادی را که با پرواز از غزه، از حریم هوایی منطقه اشکول عبور کرده بود، رهگیری نموده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه عنوان کرد که صدای هدف‌قرارگرفتن این پهپاد در منطقه اشکول به گوش رسیده، اما دستورالعمل خاصی برای شهرک‌نشینان صادر نشده است.

صفحات اجتماعی و سایت‌های شهرک‌نشینان صهیونیست نیز اعلام کردند که یک پهپاد وابسته به جنبش حماس که در حال پرواز در ارتفاعی بالا بوده توسط سامانه گنبد آهنین مورد هدف قرار گرفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس