کد خبر 1518995
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
سردار در یک قدمی میلان؛ بعد از طارمی نوبت به آزمون رسید

باشگاه آث‌میلان که در جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو ناموفق بود، حالا به دنبال جذب سردار آزمون دیگر مهاجم ایرانی شاغل در فوتبال اروپا است.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه بیلد، تیم فوتبال میلان به دنبال یک مهاجم ذخیره مناسب برای اولیویه ژیرو است. روسونری که پیشتر در جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو ناموفق بود، حالا به دنبال جذب سردار آزمون دیگر مهاجم ایرانی شاغل در فوتبال اروپا است.

نشریه آلمانی بیلد مدعی شد که سردار آزمون مهاجم ۲۸ ساله تیم فوتبال بایرلورکوزن با میلان به توافق شخصی رسیده و حالا میلانی‌ها در تلاش هستند برای نهایی کردن این انتقال، رضایت بایرلورکوزن را جلب کنند.

این در حالی است که لورکوزن برای فصل جدید پاتریک شیک، آدام لوژک و ویکتور بونیفیس را در خط حمله در اختیار دارد و به نظر می‌رسد در صورت مناسب بودن پیشنهاد میلان، با انتقال آزمون موافق می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    22 3
    بابا ول کنید این بدبختها رو.. طارمی و سردار قرارداد دارن و هیچ جا نمیرن
    • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      0 0
      شما منبع خبر را خواندید؟ چرا ملت ما انقدر عقده خود کم بینی دارد که حتی نمیتواند درک کند که اینگونه سخنان همیشه در فضای انتقالات فوتبال بسکتبال والیبال و... در ایران و جهان وجود دارد. ممکن است اقدام بگیرد و یا خیر. اما این نباید به منزله ان خوانده شود که ما دهن باز کنیم و توانایی انان را زیر سئوال برده و توهین کنیم. هم طارمی و هم ازمون بر طبق انچه من و شما خوانده ایم با تیمهای تانتهام و میلان موافقت کرده اند. اگر باشگاه انها پول درخواست فروش را بگیرند قرار داد عملی شده است. مدت باقی مانده از قرار داد انها مانعی نیست چون این پول برای خرید این مدت است.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    0 0
    کینگ بدشناس
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    1 11
    بعد از اینکه با باشگاه تاج تمرین کرد فوتبالش خیلی رشد کرده
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    1 0
    بدبختی کشور اینه که امثال سایتهایی مثل مشرق معلوم نیست که یک روز از خائنان به کشور حمایت میکنن یه روز تخطئه شون میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس