کد خبر 1519308
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
آزمون با چه شرطی میلانی می‌شود؟

به نوشته کیکر مقدمه انتقال سردار آزمون به میلان، رفتن دیووک اوریگی از روسونری است.

به گزارش مشرق و به نقل از کیکر، سردار آزمون هم اکنون در مرخصی درمانی به سر می‌برد و در تمرین‌های تیمش حضور ندارد. آزمون پس از آسیب‌دیدگی از ناحیه تاندون ساق پا که در اردوی تمرینی در زالفلدن اتریش دچارش شد، در حال تمرین‌ انفرادی است تا بار دیگر به فوتبال برگردد. آزمون اکنون دویدن را از سر گرفته است و احتمالا در پایان هفته آینده به تمرین‌های تیمی لورکوزن باز خواهد گشت.

این بدان معناست که آزمون می‌تواند قبل از بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات به مستطیل سبز بازگردد. شرایطی که شاید به نفع بایرلورکوزن نباشد. آزمون به دنبال تیم جدیدی برای فعالیت است، او یک سال و نیم است که با لورکوزن قرارداد دارد و تا سال ۲۰۲۷ قراردادش با این تیم ادامه خواهد داشت. این مهاجم تاکنون به دلیل مصدومیت‌های زیادی که داشته فرصت زیادی برای بازی و درخشش در تیمش نداشته است.

او می‌تواند خودش را در میلان پیدا کند. روسونری‌ها در حال حاضر به دنبال مهاجم هستند و پس از ناکامی از جذب مهدی طارمی، هموطن آزمون، حالا روی به دیگر بازیکن ایرانی آوردند. با این حال هنوز توافقی با میلان صورت نگرفته است.

البته انتقال آزمون به میلان در شرایطی خواهد بود که دیووک اوریگی از این تیم جدا شود. بازیکن سابق ولفسبورگ که سال ۲۰۲۲ به صورت رایگان از لیورپول به میلان نقل مکان کرد، در آستانه رفتن از میلان است و این می‌تواند باعث شود تا سردار آزمون جای او را در این تیم بگیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    با شرط اینکه شما از خواب و رویا بیدارنشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس