۱۰ نفر براثر آتش‌سوزی در شیراز دچار مسمومیت با مونوکسیدکربن شدند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: آتش سوزی در آپارتمان مسکونی واقع در خیابان پاییز شیراز منجر به مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر استنشاق دود شد.

به گزارش مشرق، هادی عیدی پور جمعه شب افزود: ساعت ۱۵:۵۶ بعدازظهر امروز ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲ طی تماسی با سامانه ۱۲۵ گزارشی از آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان پاییز شیراز اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از دریافت خبر تیم‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه‌های۲، ۵، ۶، ۱۴ و ۱۷ همراه با خودروهای سنگین و نیمه سنگین، بالابر هیدرولیکی بلند مرتبه و خودرو تنفسی به محل اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که آتش در اتاق خواب یک منزل مسکونی در طبقه‌ پنجم از یک ساختمان ۶ طبقه روی داده که انتشار دود در ساختمان و سرایت به طبقات فوقانی، منجر به مسمومیت و ایجاد مشکلات تنفسی برای ساکنان شده و آتش‌نشانان با حضور سریع در محل نسبت به انجام عملیات جست و جو، نجات، مهار آتش و تهویه به صورت همزمان اقدام کردند.

۱۰ نفر براثر آتش‌سوزی در شیراز دچار مسمومیت با مونوکسیدکربن شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: تعداد ۱۰ نفر از ساکنان ساختمان در معرض دود قرار گرفته بودند که به محل ایمن انتقال داده شده و پس از بررسی عوامل اورژانس تعداد پنج نفر به علت دودزدگی به مراکز درمانی منتقل شدند.

عیدی‌پور تصریح کرد: در هر طبقه از این ساختمان ۴ واحد مسکونی وجود دارد و حادثه تلفات جانی نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس