معاون سید حسن نصرالله: برای جنگ کاملا برای آن آماده‌ایم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که اکنون توازن پاسخگویی میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی وجود دارد و از این رو اشغالگران به دنبال جنگ نیستند.

به گزارش مشرق، شیخ «نعیم قاسم» معاون سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان طی مصاحبه‌ای به بیان شرایط حاکم بر حزب‌الله، منطقه و روابط مقاومت لبنان با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت که در مقابل زوال مستمر اشغالگران، مقاومت در حال رشد و توسعه است.

او در گفت‌وگو با بخش عربی وبسایت خامنه‌ای.دات.آی.آر، گفت: «می‌بینیم که رژیم صهیونیستی با مشکلات زیادی روبه‌رو است و نشانه‌های زیادی نیز از این موضوع وجود دارد، در مقابل محور مقاومت رشد کرده و قدرتمندتر شده است و این نشانه‌های مثبتی مبنی بر زوال و نابودی این رژیم است. ان شاءالله».

معاون سید حسن نصرالله در سخنان خود به جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت که در آن برهه شهید قاسم سلیمانی به طور مستقیم در قلب درگیری حضور داشت و در کنار سید حسن نصرالله و شهید عماد مغنیه بود.

شیخ نعیم قاسم در این باره افزود: «مرحوم سلیمانی در تمامی روزهای جنگ فقط دو روز صحنه را ترک کرد و آن هم برای ارائه گزارش به آیت‌الله خامنه‌ای و فراهم کردن برخی امکانات مالی و غیر مالی بود؛ در این جا نقش شهید سلیمانی و اینکه چگونه زندگی او با مقاومت در عرصه میدانی عجین شده بود را متوجه می‌شویم».

در حال تکمیل...

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس