پیروزی خارج از خانه پرسپولیس مقابل تراکتور با هدیه پورحمیدی! + فیلم

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد دومین بازی خود در لیگ برتر بیست و سوم را هم با برد پشت سر بگذارد.

به گزارش مشرق، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در اولین دیدار از هفته دوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

فیلم/ خلاصه بازی تراکتور ۰ - پرسپولیس ۱

تک گل این مسابقه توسط سعید صادقی و روی اشتباه محرز حسین پورحمیدی به ثمر رسید تا شاگردان گل‌محمدی با کسب دومین پیروزی متوالی فصل خود، دومین شکست تراکتور را هم رقم بزنند.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری (۵۲ - سعید آقایی)، سیدمهدی حسینی (۷۷ - سعید کریم‌آذر)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (۶۶ - محمد قنبری)، آلوارو خیمنس (۶۶ - امیرحسین‌ حسین‌زاده)، سیامک نعمتی (۶۶ - مهدی هاشم‌نژاد) و عارف رستمی.

پیروزی شیرین پرسپولیس با اشتباه مرگبار یک استقلالی/ یحیی به دنبال بردهای اقتصادی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (۸۶ - میلاد سورگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۸۶ - مسعود ریگی)، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، شهاب زاهدی (۷۵ - محمد عمری) و سعید صادقی (۲+۹۰ - گئورگی گولسیانی).

پیروزی شیرین پرسپولیس با اشتباه مرگبار یک استقلالی/ یحیی به دنبال بردهای اقتصادی

داور: امیر عرب‌براقی.

نیمه اول

دقیقه ۶: کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس در برگشت به مهدی ترابی رسید که شوت این بازیکن را پورحمیدی در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۸: ضربه ایستگاهی که در موقعیت خوب نصیب تراکتوری‌ها شده بود با ضربه ریکاردو آلوز با اختلاف کم از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: پاس در عرض خوب آلوز را علی نعمتی با یک تکل خوب قطع کرد تا توپ به مهاجمان تراکتور نرسد.

دقیقه ۴۰: مهدی ترابی با حرکت پا به توپ خود پرسپولیس را به یک موقعیت بسیار خوب رساند، اما تعلل میلاد سرلک در موقعیت تک به تک با پورحمیدی باعث شد تا محمد نادری با یک تکل خوب این توپ را برگشت دهد. در ادامه این موقعیت ضربه سعید صادقی نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: اشتباه بسیار عجیب پورحمیدی در خروج از دروازه باعث شد توپ از روی سر او عبور کند و سعید صادقی با دروازه خالی تراکتور مواجه شود. این بازیکن در ادامه به راحتی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه تراکتور کرد.

دقیقه ۳+۴۵: پاسکاری زیبای سه نفره امیری، ترابی و نعمتی با نفوذ به عمق دفاع تراکتور همراه شد، اما ضربه ترابی به شکلی بسیار خطرناک از مقابل دروازه سرخپوشان تبریزی عبور کرد.

پیروزی شیرین پرسپولیس با اشتباه مرگبار یک استقلالی/ یحیی به دنبال بردهای اقتصادی

نیمه دوم

دقیقه ۵۱: شوت فنی ریکاردو آلوز از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه بیرانوند برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه ۵۲: ضدحمله خطرناک پرسپولیسی‌ها را مدافعان تراکتور با یک تکل خوب برگشت دادند.

دقیقه ۶۰: کرنر بازیکنان پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه می‌رفت تا دروازه تراکتور را باز کند، اما ضربه پورعلی‌گنجی از روی خط برگشت داده شد.

دقیقه ۶۱: حرکت انفرادی مهدی ترابی به عمق دفاع تراکتور بازهم شاگردان گل‌محمدی را به یک موقعیت خوب رساند که این‌بار هم ضربه ترابی راهی به دروازه پورحمیدی پیدا نکرد.

دقیقه ۶۴: اشتباه پورحمیدی بازهم پرسپولیسی‌ها را به موقعیت خوب رساند که ضربه قیچی برگردان پورعلی‌گنجی به تور کنار دروازه تراکتور برخورد کرد.

دقیقه ۶۸: ارسال حسین‌زاده به روی دروازه پرسپولیس را هاشم‌نژاد با یک ضربه آکروباتیک هدر داد و ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه ۷۹: یک فرصت دیگر برای پرسپولیس از دست رفت و این بار در شلوغی محوطه جریمه ضربه شاگردان گل‌محمدی فضای بالای دروازه تیم میزبان را شکافت.

دقیقه ۸۴: ضربه سر مرتضی پورعلی‌گنجی روی کرنر ترابی به تیر افقی دروازه تراکتور برخورد کرد و در ادامه ضربه عمری نیز از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۹۰: شوت کم دقت محمد قنبری از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناهید IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 1
    پرسپولیس مهاجم ندارد. پرسپولیس دفاع چپ ندارد.
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    این پیروزی خجسته مبارک میلیونها طرفدار پرشور تیم همیشه قهرمان پرسپولیس باد و خیلی دلچسب بود زنوزی تصور میکرد میتواند با پولهای باد آورده و هزینه های نجومی میتواند اعتبار کسب نماید ولی پرسپولیس باشکست تیم چند میلیاردی پولهای باد آورده را برباد داد وزنوزی مفتضح گردبد
  • رضا IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    هواداران پرسپولیس به علت اینکه پرسپولیس در آسیا است حکومت اسلامی ایران نگذاشته است پرسپولیس بازیکنان خوب بگیرد. حکومت اسلامی دشمن پرسپولیس آریایی است. مرگ بر تاجی ها مرگ بر طاغوتی ها.
  • امید IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    2 3
    لونگ و شانس
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      0 1
      آب بریز اونجا که میسوزه
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    2 2
    باز هم گل آفساید.دو بازی دو گل آفساید
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      0 1
      احمق...
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    0 1
    ارتش سرخ افتخار ایران و۸۰میلیون ایرانی
  • وحید IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    0 0
    خدا شاه میهن پرسپولیس اریایی
  • ناهید IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    0 0
    استقلالی ها داور خارجی بیاورند تا برای پرسپولیس داوری کند. ما پرسپولیسی ها خوشحال می شویم استقلالی ها برای بازیهایمان داور خارجی بیاورند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس