پورعلی‌گنجی: در پرسپولیس و استقلال دنبال هزار تومان و ۲ هزار تومان هستیم!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید شرایط مالی دو باشگاه پر طرفدار تهرانی طوری است که به دنبال هزار تومان هستند.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی به بررسی شرایط این روزهای پرسپولیس و پرداخت و گفت که در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دنبال هزار تومان و دو هزار تومان هستند و این موضوع واقعا زشت است.

*به عنوان سوال اول درباره شرایط تیم صحبت کن. بعد از تمرینات پیش فصل با برد مقابل آلومینیوم لیگ را شروع کردید.

همیشه اولین بازی لیگ سخت است. تیم‌ها از هم شناخت ندارند و از طرفی از رقبا آنالیزی وجود ندارد. به همین دلیل بازی سختی در هفته اول داشتیم. مجتبی حسینی مربی کاربلد و خوب لیگ است و مقابل آنها بازی سختی داشتیم اما خوب کار کردیم و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. به تیم آلومینیوم و مجتبی حسینی هم خسته نباشید می‌گوییم. مجتبی حسینی به هر تیمی رفته است، بازیکنان جوان و نخبه‌ای را پرورش داده است.

*در بازی مقابل آلومینیوم به نظر می‌رسید حساب ویژه‌ای روی نفوذهای علی نعمتی باز کرده بودید. چند بار سروش رفیعی پشت مدافعان حریف برای او پاس ارسال کرد و یک بار هم خودت این کار را انجام دادی و از این راه هم به گل رسیدید. درباره این موضوع هم صحبت کن.

فوتبال بدون تماشاگر ارزش و اهمیتی ندارد. فوتبال با حضور تماشاگر ارزش دارد. کار قشنگی نبود که اولین بازی تیمی که قهرمان شده است، بدون تماشاگر برگزار کنند

وقتی بازی گره می‌خورد و تیم حریف بسته بازی می‌کند، طبیعی است که راه‌های مختلفی را برای حمله کردن در نظر بگیریم و در این بازی هم پاس‌های پشت دفاع ارسال کردیم که یکی از آنها به گل تبدیل شد. تمام مدافعان چپ و راست تیم‌های دنیا می‌توانند تاثیر گذار باشند و خوشحالیم که در این بازی علی نعمتی یک گل سه امتیازی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

در ۲ دیدار گذشته چیزی از مهاجمان پرسپولیس ندیدیم

*یک نکته مهم در بازی برابر آلومینیوم این بود که پرسپولیس بدون حضور تماشاگر به میدان رفت. نظرت درباره این موضوع چییست؟

فوتبال بدون تماشاگر ارزش و اهمیتی ندارد. فوتبال با حضور تماشاگر ارزش دارد. کار قشنگی نبود که اولین بازی تیمی که قهرمان شده است، بدون تماشاگر برگزار کنند، امیدوارم حداقل از این به تمهیداتی در نظر بگیرند که ما در مقابل هوادارانمان بتوانیم بازی کنیم.

پورعلی‌گنجی: در پرسپولیس و استقلال دنبال هزار تومان و ۲ هزار تومان هستیم!

*بعد از بازی مقابل آلومینیوم علیرضا بیرانوند گفت که تصمیم گرفتید که اگر بازی‌هایتان در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر باشد، از باشگاه می‌خواهید که بازی‌ها پرسپولیس را به شهرهای دیگر ببرد.

ما در شهر خودمان تهران یا همه شهرهای ایران تماشاگر داریم. واقعا مثل هواداران پرسپولیس هیچ کجای دنیا نیست. ما حتی در آمریکا، قطر و همه جای دنیا طرفدار داریم. ما که ورزشگاه خانگی نداریم اما امیدوارم بتوانیم بازی‌هایمان را در ورزشگاه ازادی انجام دهیم.

*بعد از برد مقابل آلومینیوم، مقابل تراکتور در تبریز هم به برتری رسیدید. شرایط این بازی چطور بود؟

بازی با تراکتور خیلی سخت بود. جو ورزشگاه فوق العاده سنگین بود و از بازی در ورزشگاه یادگار امام لذت بردیم. خدا را شکر دست پر برگشتیم. تیم بزرگ تراکتور، تیم خیلی خوبی است و شخصیت برنده شدن دارد اما ما خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و با جان و دل بازی کردیم و پیروز بازی شدیم.

نمی‌خواهم فوتبال بازی کردن در ایران را با شغل‌های دیگر مقایسه کنم اما زحمت و استرس زیادی دارد و باید ۲۰ سال از همه زندگیت بزنی و بعد که به جایی رسیدی و اسم و رسم پیدا کردی و به تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس رسیدی دغدغه این مسائل را داشته باشیم.

*این هفته باید مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی بازی کنید. این بازی را چطور می‌بینی؟

بازی با ذوب آهن بازی خیلی سختی برای ما خواهد بود. ربیعی هرجا که بوده قوی کار کرده و تیم های خوبی داشته است. امیدوارم با تمرکز کامل و انگیزه بازی با تراکتور به زمین برویم و پیروز شویم.

*افشین پیروانی و برخی بازیکنان تیمتان بعد از بازی برابر تراکتور از شرایط مالی باشگاه انتقاد کردند و گفتند که هیچکس هیچ حمایتی نمی‌کند. حتی گفتند آقای درویش یکبار هم به تمرین نیامده است. واقعا اوضاع چطور است؟

واقعا خنده‌دار است که همیشه باید درباره پول صحبت کنیم، هر چند در کشور ما این موضوع عادی شده است. نمی‌خواهم فوتبال بازی کردن در ایران را با شغل‌های دیگر مقایسه کنم اما زحمت و استرس زیادی دارد و باید ۲۰ سال از همه زندگیت بزنی و بعد که به جایی رسیدی و اسم و رسم پیدا کردی و به تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس رسیدی دغدغه این مسائل را داشته باشیم. ما در استقلال و پرسپولیس به دنبال هزار تومان دو هزار تومان هستیم و این موضوع واقعا خنده‌دار و زشت است. خیلی زشت است درباره پول صحبت کنیم. هیچ کس هم از ما حمایت نمی‌کند. پارسال پدرمان در آمد و همه جام‌ها را درو کردیم اما بعد از آن نه تنها حمایتی نشد بلکه حمایت‌ها کمتر هم شد. ما باید به غیر از فوتبال با چیزهای دیگر هم بجنگیم. امیدوارم‌حمایت بیشتری شود و از لحاط مالی تیم تحت حمایت باشد. تیمی که همه ارکان آن تلاش می کنند تا به جایی برسیم و موفق شویم امیدوارم مورد حمایت بیشتری باشد . ما نماینده کشور در آسیا هستیم و امیدوارم روزی برسد که دیگر درباره این مسائل صحبت نکنیم.

*می‌خواهیم درباره تیم ملی هم صحبت کنی. در فیفا دی شهریور باید به مصاف بلغارستان برید. این بازی دوستانه را چطور ارزیابی می‌کنی؟ فکر می‌کنی در مسیر آماده سازی جام ملت‌های آسیا این نوع بازی‌ها به ما کمک می‌کند؟

برای نتیجه گرفتن در آسیا باید اردوهای زیادی داشته باشیم تا بازیکنان همدیگر را بشناسند و با تاکتیک مربی و کسانی که نقش مهم در تیم دارند، آشنا شوند. فکر می‌کنم هر بازی بتواند به ما کمک کند تا از نظر فنی بهتر شویم. بازی با بلغارستان قطعا به تیم ملی کمک می‌کند. فکر می‌کنم بازی خوبی باشد و به تیم ملی کمک کند. امیدوارم فدراسیون بازی‌های خوب دیگری را نیز مهیا کند تا بتوانیم تیمی قدرتمند را برای جام ملت‌ها آماده کنیم و در کنار هوادارنمان جشن قهرمانی بگیریم. آرزوی قلبی من این است که در آسیا جشن قهرمانی را برپا کنیم و دل مردم عزیزمان را شاد کنیم. ما می‌توانیم با فوتبال دل مردم را شاد کنیم. تنها دلخوشی مردم ما همین فوتبال است.

پورعلی‌گنجی: در پرسپولیس و استقلال دنبال هزار تومان و ۲ هزار تومان هستیم!

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    3 0
    گداهای میلیاردر
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اینکه دنبال هزار تومنی میگرده. تشریف ببرید همون جا که تلویزیون میگه،، اونجا هزار تومنی ریخته رو زمین،،، شهر لوازم خانگی. حتی هزار تومن.... حتی هزار تومن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس