برخی بازیکنان تراکتور برد و باخت برایشان مهم نیست

بازیکن تیم تراکتور در واکنش به باخت مقابل پرسپولیس از هم‌تیمی‌هایش انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، امیرحسین حسین‌زاده بازیکن تیم تراکتور در خصوص بازی این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی امروز شاهد بودیم. ما امروز سوار بازی بودیم اما پرسپولیس هم موقعیت‌هایی داشت. ما متأسفانه از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. دلم برای هواداران‌مان می‌سوزد. حیف است که خوب بازی کنیم اما نبریم چرا که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. حداقل تلاش ما برای برد بود و به همین دلیل خیلی ناراحتیم.

وی افزود: برای خیلی‌ها انگار برد و باخت مهم نیست و فقط بازی می‌کنند و می‌روند. حرف من درباره هم‌تیمی‌هایم نیست. حتی درباره خودم صحبت می‌کنم. من هم جزو همین تیم هستم اما یک عده انگار تمرکز ندارند و زحمات بقیه را هم هدر می‌دهند. اتفاقاتی می‌افتد که نباید رخ بدهد. امکاناتی که اینجا وجود دارد در برخی از تیم‌های اروپایی هم نیست. آدم دلش می‌سوزد که برخی در زمین برای‌شان برد و باخت مهم نیست و آخرش هم خوشحال و خندان می‌روند. ما می‌گوییم قهرمان می‌شویم اما قهرمانی به این راحتی نیست و با این شرایط نمی‌شود برای قهرمانی جنگید. باید بیشتر از اینها برای این تیم تلاش کرد.

حسین‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود تیمی قهرمان خواهد شد که بازی‌های بزرگ را ببرد، ادامه داد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه بازی‌ها را ببرد و بازی بزرگ و کوچک نداریم. همه بازی‌ها مهم است. من از خودم شروع می‌کنم که اینجا آمدم چرا که برای برخی‌ها مهم نیست و فشار آن روی ما می‌آید. وقتی یک نفر تلاش می‌کند و یک نفر تلاش نمی‌کند اینطور نمی‌شود کار کرد. این تیم پتانسیل زیادی دارد. هنوز هفته دوم است و وقت زیادی داریم. حتی تا نیم‌فصل قهرمان مشخص نمی‌شود. بحث من این است که اینطور بازی کردن قهرمانی نمی‌آورد. دلم برای آقای زنوزی می‌سوزد که این همه هزینه کرده اما ما برنده نمی‌شویم. او می‌گوید خیال‌تان از همه چیز راحت باشد و من از شما حمایت می‌کنم اما همین حرف‌ها آدم را ناراحت می‌کند.

بازیکن تراکتور در مورد اینکه خمز گفته او مهاجم نوک نیست و دلیل جذبش توسط این تیم را می‌داند، تصریح کرد: هر جا سرمربی صلاح بداند بازی می‌کنم. من حتی در بلژیک در پست هافبک وسط هم بازی کردم و هر جا که سرمربی صلاح بداند بازی می‌کنم. در تراکتور هم به من گفتند که مهاجم نوک بازی می‌کنم و من اعلام کردم که مشکلی با این مسئله ندارم اما کارایی که باید داشته باشم را ندارم چون تک مهاجم بازی نکردم.

وی درباره اینکه از انتخاب تراکتور پشیمان نیست، اظهار داشت: پشیمان نیستم و از اینکه در تیم بزرگ تراکتور حضور دارم، خوشحالم. امکانات خوبی در این باشگاه داریم و در ایران از نظر امکانات جزو بهترین‌های ایران است. این امکانات کمترین حقش یک برد و کسب یک جام است که باید آن را انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    1 1
    خنده ام گرفت. به این بازی کردن میگه خوب. اگه این خوب بازی کردنتون هست وای به روزی که بد بازی کنید.
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    1 0
    مشکل تراکتور نداشتن ریشه هست. یعنی الآن تراکتورسازی تیم نوجوانان و جوانان و امید ندارد. بازیکن بومی یا ساخته شده در خود تیم ندارد. اکثر بازیکنان تراکتور سال‌های آخر فوتبالشان هست و تعصبی روی نام تراکتورسازی ندارند
    • هم وطن IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      0 0
      اخه چرا نمی فهمی تو هم تیم نوجوانان و هم جوانان پارسال نائب قهرمان ایران شدن هفته پیشم گلی که کریم اذر زد از جوانان اکادمی تراکتور است ندونسته حرف نزن نمیگن لالی
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    0 0
    مشکل تراکتور خود زنوزی است ک خودشو عقل کل میدونه بدونه مشورت مربی و سرمربی بازیکن می‌خره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس