کد خبر 1518477
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
ابراهیمی: تیم‌های ما باید خواب قهرمانی در آسیا را ببینند/ درگیری شجاع و وحید طبیعی بود

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: الان شجاع به تراکتور رفته و باید برای تیمش بجنگد و این درگیری‌ که بین شجاع و وحید اتفاق افتاد، طبیعی است.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی درباره برتری پرسپولیس در دیدار حساس مقابل تراکتور تبریز، اظهار داشت: پرسپولیس ۲ دیدار ابتدایی خود را در لیگ با یک گل برنده شد که این گل‌ها روی اشتباهات دروازه‌بان‌ها و مدافعان حریف بود.

وی گفت: تا کنون بازی‌های جالبی از پرسپولیس شاهد نبودیم که این مساله طبیعی است، چراکه هنوز هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیمی شکل نگرفته است و باید پرسپولیس همیشگی را بعد از هفته پنجم به بعد ببینیم. در این ۲ دیدار مشخص بود که تیم نیاز به مهاجم دارد تا در کنار شهاب زاهدی بتواند مشکل گلزنی را حل کند. زاهدی در دو بازی اول عملکرد خوبی نداشت چون او هنوز با تاکتیک‌های یحیی گل محمدی هماهنگ نشده است. اگر زاهدی بتواند یک گل بزند، فشار روحی از روی او برداشته می‌شود و بهترین عملکرد خودش را نشان می‌دهد.

ابراهیمی در مورد مقایسه وضعیت این تیم نسبت به فصل گذشته، تصریح کرد: قطعا در دو بازی نمی‌توانیم تشخیص بدهیم پرسپولیس نسبت به فصل گذشته بهتر بوده یا نه. ۳۰ درصد ترکیب تیم تغییر کرده، اما خوشبختانه اسکلت تیم حفظ شده است. طبیعی بوده که بازیکنان هماهنگ نیستند و امیدوارم این هماهنگی خیلی زود ایجاد شود. تیم میانگین سنی بالایی دارد که سال‌های آتی برای پرسپولیس مشکل‌ساز می‌شود که امیدوارم یحیی گل‌محمدی نگاه ویژه‌ای به بازیکنان پایه داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا خط حمله پرسپولیس دچار افت شده‌ است، اعلام کرد: فصل قبل مهاجمان خارجی داشتیم که متاسفانه سودی برای تیم نداشتند و کل فصل روی نیمکت بودند. سیستم گل محمدی تک مهاجم است و معتقدم مهاجمی که قرار است به تیم بیاید، باید سرزن و شوت‌زن باشد تا مشکل خط حمله را رفع کند.

ابراهیمی در پاسخ به سوال اینکه کدام تیم‌ها مدعیان قهرمانی لیگ هستند؟ گفت: به نظر من مدعیان قهرمانی این فصل؛ پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور هستند.

وی درباره رفتار شجاع خلیل زاده با وحید امیری در بازی پرسپولیس با تراکتور، اظهار کرد: این دو بازیکن چند سال کنار هم بودند اما دلیل نمی‌شود در بازی مقابل هم رفتار خوبی داشته باشند. الان شجاع به تراکتور رفته و باید برای تیمش بجنگد و این درگیری‌ که بین شجاع و وحید اتفاق افتاد، طبیعی است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط سرخپوشان پایتخت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: ما باید خواب قهرمانی یا حتی رفتن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را ببینیم چون تیم‌های عربی بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت گرفته‌اند. قطعا شرایط برای تیم‌های ایرانی سخت خواهد بود. هیچ‌وقت نباید امکانات تیم‌های عربی را با خودمان مقایسه کنیم. اگر پرسپولیس با آمادگی جسمانی خوب وارد این مسابقات شود، شاید به توفیقی دست یابد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس