کد خبر 1517755
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
دستگیری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: از دستاوردهای اجرای این طرح طی ۱۰ روز گذشته می‌توان به دستگیری ۱۳۶۶ نفر خرده فروش و ۸ قاچاقچی عمده مواد مخدر در شهر تهران بزرگ اشاره کرد و همچنین در این عملیات‌ها ۱۱۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

سرهنگ باباپور بیان داشت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری‌های تابعه سرکلانتری هفتم و ششم فاتب در اجرای این طرح موفق به جمع آوری ۲۷۶۱ معتاد متجاهر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار داشت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: عزم پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ جدی است و هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان و مجرمین موادمخدر امن نیست.

از شهروندان در خواست می‌شود اطلاعات خود در زمینه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و یا افراد سودجو که سلامت جامعه را با فروش داروهای غیرمجاز نشانه گرفتند را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا ۰۲۱۶۳۹۸۴۶۱۸ تماس بگیرند و اطلاعات خود را با همکاران ما در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس