کد خبر 1517219
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
حمل تریاک تحت پوشش مسافرکش بین شهری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی سواری که با همکاری همدستش تحت پوشش مسافرکشی بین شهری، مواد مخدر به شهر تهران منتقل می‌کردند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در خصوص دستگیری راننده مسافرکش بین شهری و همدستش، به اتهام حمل مواد مخدر توضیح داد: با رصدهای اطلاعاتی توسط مأموران عملیات ویژه این پلیس به دست آمد، راننده یک دستگاه خودروی سواری با همکاری همدستش تحت پوشش مسافرکش بین شهری به حمل مواد مخدر به شهر تهران می‌پردازند.

با شناسایی مخفیگاه متهمان، تردد متهمان تحت کنترل در آمد و با انجام چندین عملیات پلیسی، مأموران موفق شدند، شیوه اعمال مجرمانه متهمان را کشف و مشخص شد که متهمان با مراجعه به استان‌های مرزی کشور، ضمن تهیه مواد مخدر، با سوار کردن مسافر بین شهری، محموله‌های افیونی را به شهر تهران انتقال می‌دهند.

مراقب‌های ویژه پلیسی ادامه تا اینکه متهمان قصد ورود به شهر تهران را داشتند که خودروی متهمان در محورهای مواصلاتی به شهر تهران شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف شد. در بررسی‌های بیشتر از داخل خودرو، ۴۸ کیلو تریاک کشف و متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی به تکمیل تحقیقات پلیسی اشاره کرد و گفت: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس