دادستان کشور دستور رسیدگی ویژه به پرونده شاهچراغ(ع) را صادر کرد

دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.

به گزارش مشرق، در پی وقوع حادثه تروریستی عصر یکشنبه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) و شهادت یک نفر از هموطنان و زخمی و مصدوم شدن هشت نفر دیگر از زائران و خادمان آن حرم مطهر، دادستان کل کشور در پیامی ضمن تسلیت به خانواده شهید این حمله تروریستی، خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد طی شدن روند قضایی در دادسرا و دادگاه و مجازات سریع عامل یا عاملان این حمله ناجوانمردانه را التیامی بر زخم مجروحان حادثه و خانواده شهید این حادثه دانست و تأکید کرد مجازات و برخورد قاطع با جنایتکاران، باید سخت و عبرت‌آموز باشد.

حرم شاهچراغ(ع) روز چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 0
    پرونده قاتلان آرمان علی وردی به کجا رسید ؟
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 0
    ما هر چه می خوریم از پیام تسلیت رئیسی به فرمانده گروهک کومله مهسا امینی است ماجرا وگرنه خوابیده بود و او هم مثل هزاران کومله کشته شده در کردستان در تاریخ دفن شده بود تا اینکه صداوسیما وا را زنده کرد و حامیان فکری اش را بسیج نمود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس