نظامی دموکراتیک‌تر از جمهوری اسلامی وجود ندارد

دادستان کل کشور گفت: در هیچ جا، نظامی دموکراتیک‌تر از جمهوری اسلامی با حفظ ارزش‌های اخلاقی وجود نداشته و ندارد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدکاظم موحدی‌آزاد روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان بوشهر اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در همه مراحل نهایت سعه صدر خود را ابراز کرد و حتی با معاندین برخورد فیزیکی نکرد تا اینکه دست به اسلحه و ترور بردند.

وی بیان کرد: وقتی منافقین بیش از ۷۰ نفر شامل رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس قوه قضاییه، نمایندگان مجلس را با بمب گذاری سوزاندند و با به آتش کشیدن اتوبوس واحد، مردم را قتل و عامل کردند این رویکرد آنان، اعلام جنگ بود که جمهوری اسلامی با آنان برخورد کرد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: ملت ایران با رهبری پیامبرگونه امام راحل جهاد در راه خدا را شروع کرد و از سال ۱۳۴۱ هر مانعی که برای ملت ایران تراشیدند خداوند راه نجات دیگری برای کشورمان قرار داد.

موحدی‌آزاد ادامه داد: بعد از پیروزی استکبار جهانی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد و در اقصی نقاط کشور مزاحمت‌هایی شامل تجزیه طلب‌ها، منافقین، فرقان، محلی و غیرمحلی درست کرد اما خداوند وقتی خلوص مردم ایران را دید راه‌های برون رفت را به آنان نشان داد.

وی گفت: زمانی بود که در تهران روزی ۳۰ نفر ترور می‌شد و خیابان‌های پایتخت سنگربندی شده بود که خداوند راه غلبه را بر آن نشان داد.

موحدی‌آزاد اظهار کرد: دشمنان با جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی و خروج از برجام نظام جمهوری موانعی فراروی ایران اسلامی قرار دادند که خداوند راه‌های برون رفت را نشان داد.

وی افزود: اکنون که بیش از چهار دهه که نظام تحریم و همچنین در طول هشت سال جنگ تحمیلی که همه جا را زده بودند مشکل حادی از لحاظ برق، پرداخت نشدن حقوق کارمندان، فعالیت های اقتصادی، برق رسانی، گازرسانی و توسعه شبکه تلفن هیچ وقت متوقف نشد.

موحدی‌آزاد با اشاره به اینکه در دولت کنونی فروش نفت چندبرابر افزایش پیدا کرده، بیان کرد: دولت با اراده خود کرونا را مهارت کرد و هم اکنون در سال مهار تورم دو کالای اساسی شامل خودرو و مسکن کنترل شده به نحوی که قیمت مسکن در برخی استان‌ها ۵۰ درصد و اجاره‌ها به شدت کاهش داشته و قیمت برخی خودروها تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: ساخت مسکن ملی و افزایش وام ازدواج از دیگر دستاوردهای ارزشمند دولت سیزدهم است.

موحدی‌آزاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: این همایش قدردانی از تلاش مدیری جهادی است که ۱۲ سال در استان بوشهر خدمت کرده و در واقع هفت سال خدمت بیشتر، تشویق علی حسن پور به عنوان دادستان مرکز استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: امید است حسن پور با انتخاب به عنوان دادیار دادسرای دیوان عالی کشور در این سمت موفق ظاهر شود.

موحدی‌آزاد در ارتباط با انتخاب عمار شهنیایی به عنوان دادستان جدید مرکز استان بوشهر نیز گفت: اکنون سنگر مجاهدت به فردی با ویژگی‌های برجسته واگذار شده و بدون تردید فردی که مسئولیت استانی و شهرستانی می گیرد از فیلترهای مختلفی رد و جان، مال و ناموس مردم به امانت به وی سپرده می‌شود.

وی افزود: به دادستان مرکز استان بوشهر توصیه می‌شود همراه با همکاران خداترسی، عدالت، دقت، سرعت، قاطعیت، انصاف در رسیدگی‌های قضایی، تلاش جهادی و نظارت صیانتی را مورد توجه جدی خود قرار دهد.

دادستان کل کشور گفت: استان بوشهر با وضعیتی خاص و پرونده‌های آن قیمتی است که سرمایه‌های مادی و معنوی بالایی دارند.

وی عنوان کرد: همچنین باید نظارت بر وکالت شود تا از تبانی و تضییع حق مردم و دولت جلوگیری شود و همچنین اینکه استاد و شاگردی نباید بر روند قضایی تاثیر بگذارد.

موحدی‌آزاد افزود: جلوگیری از اثرپذیری همکاران در تعامل با هم محلی‌ها و شهروندان و شناسایی قضات و کارمندان شایسته و تجلیل از آنان از دیگر مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نظارت بر اجرای احکام و همچنین نظارت بر کشیک مسائل بسیار مهمی است و برخی قاضیان کشیک نیز به موقع در محل فعالیت خود حاضر نمی‎‌شود که باید نظارت لازم بر آنان صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 1
    ماشاا... حاج آقا اینههههه
  • دلیر IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    1 0
    بله.روی کاغذ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس