کد خبر 1516358
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
نوری: امیدوارم در فصل جدید نیمکت آرامی را داشته باشیم/خدا به داد نکونام برسد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال فصل بسیار سختی در پیش دارد و امیدوارم با درایت کادرفنی مشکلات را پشت سر بگذاریم.

به گزارش مشرق، محمد نوری در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت: در فصل نقل‌وانتقالات مدیران باشگاه هیچ‌کدام از بازیکن‌های مدنظر جواد نکونام را جذب نکردند. سال قبل استقلال بهترین خط حمله لیگ را داشت. متاسفانه با رفتن مهدی قایدی و محمد محبی باشگاه نتوانسته بازیکن‌هایی در حد اندازه این دو بازیکن جذب کند. البته بازیکن‌های زیادی رفتند و استقلال در مقایسه با باشگاه‌های لیگ برتری ضعیف‌ترین عملکرد را داشت. تیم نیاز شدیدی به مدافع و مهاجم دارد و خداراشکر در خط میانی بازیکنان خوبی داریم که امیدوارم مدیران تیم در این دو پست بازیکنان با کیفیت جذب کنند.

وی درباره شرایط استقلال در اولین بازی شروع فصل مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان استقلال بدن سازی خوبی در این چند وقت نداشتند. متاسفانه اردو خارجی هم به دلیل مشکلات نداشتیم و در مورد بازی اول با آبادان در این هوای گرم شرایط بازی بسیار سخت خواهد شد ولی بازی اول خیلی مهم است که تیم ۳ امتیاز نخست را کسب کند. برد تیم باعث افزایش روحیه تیم می‌شود ولی ۵ هفته‌ی ابتدایی بازی‌های سختی در انتظار استقلال است و خدا به داد نکونام برسد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: با جدا شدن مهره‌های تاثیرگذار قطعا نسبت به فصل گذشته تیم افت کرده است. الان هم پیدا کردن بازیکنی برای جایگزینی قایدی و محبی سخت است چون همه‌ی تیم‌های لیگ برتری بازیکنان خوب و با کیفیت جذب کرده‌اند. باز هم می‌گویم ما به مدافع تنومند و مهاجم سرزن نیاز داریم. امیدوارم مدیران باشگاه تلاش کنند که روبرتو تورس را به استقلال بیاورند.

نوری درباره حضور مهدی هاشمی نسب در کادرفنی خاطرنشان کرد: به هر حال هاشمی نسب با تعصبی که دارد می‌تواند به نیمکت استقلال کمک کند. هاشمی نسب و نکونام همیشه با هم بودن و هر دو ‌آنها بازیکن استقلال در سال‌های قبل بودند و امیدوارم نیمکت استقلال مثل فصل قبل نباشد چون فصل قبل در هر بازی تیم حاشیه و درگیری داشت که این درگیری‌ها باعث می‌شد که بازیکنان در داخل زمین دچار استرس شوند و با توجه اضافه شدن هاشمی نسب امیدوارم نیمکت آرام و بدون استرسی داشته باشیم.

وی در مورد نارضایتی نکونام از وضعیت آبی‌پوشان اضافه کرد: نکونام حق دارد نگران شرایط تیم باشد چون هنوز به بازیکنان مطالبات فصل گذشته و جدید را پرداخت نکرده‌اند. به نظر من باید پول بازیکنان را بدهند که دغدغه‌ای دیگری نداشته باشند و تنها دغدغه بازیکنان، فوتبال بازی کردن باشد و الان هم بازیکنان حق دارند که مطالباتشان را دریافت کنند چون برای تیم هم زحمت می‌کشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس