کد خبر 1516251
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
دلیل تاخیر در امضای قرارداد نکونام و استقلال مشخص شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم جواد نکونام همچون محمود فکری، علیرضا منصوریان در استقلال نسوزد و برای اینکه چنین اتفاق برای وی رخ ندهد.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: عملکرد ضعیف باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات باعث شده است تا این تیم از دیگر رقبا عقب بماند اما با تمام این مسایل می‌توان ضعف ها را برطرف کرد و یکی دو بازیکن تاثیرگذار جذب کرد که بتوانند باری از دوش تیم در سخت‌ترین شرایط بردارند. در این برهه فقط بازیکن خارجی می‌توان گرفت.

وی افزود: استقلال زمان زیادی را برای انتخاب سرمربی خود از دست داد و پس از اینکه جواد نکونام هدایت این تیم را بر عهده گرفت حجت کریمی از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری کرد و همین موضوع باعث شد تا تیم در بلاتکلیفی به سر برده و برخی از بازیکنانی که مد نظر وی بودند به تیم‌های دیگر بپیوندند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: جواد نکونام یک استقلالی است، او کاپیتان تیم ملی بوده و در اوساسونا و لالیگا بازی کرده است. در چند سال اخیر در تیم‌هایی که مربیگری کرده نتایج خوبی گرفته اما به طور حتم استقلال با تمام تیم‌های دیگر فرق دارد.او مورد حمایت هواداران و پیشکسوتان است و موففیت وی موفقیت تمام استقلالی‌ها است.

ورمزیار تصریح کرد: امیدوارم جواد نکونام همچون محمود فکری، علی رضا منصوریان در استقلال آسیب نبیند و برای اینکه چنین اتفاقی برای وی رخ ندهد باید تمام ابزار و هرآنچه که برای ساختن استقلال قدرتمند نیاز است برای وی فراهم شود.

بازیکن اسبق استقلال تاکید کرد: رقابت بین تیم‌های مدعی در لیگ برتر وجود دارد. در این فصل سپاهان و تراکتور به تیم‌های مدعی اضافه شده‌اند و لیگ جذابی شاهد خواهیم بود. امیدوارم استقلال بتواند در این فصل به مقامی شایسته دست پیدا کند.

وی گفت: سقف قرارداد همیشه فقط برای استقلال و پرسپولیس وجود دارد ، این دو تیم با این قانون دچار مشکل می‌شوند اما تیم‌های خصوصی بدون قانون سقف، هر بازیکنی را که می‌خواهند جذب می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس