کد خبر 1516280
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
دمیر: بسکتبال ایران نیاز به کار بیشتر دارد/ حدادی مشکلی برای بازی ندارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به شرایط حامد حدادی گفت: او مشکلی برای بازی ندارد اما در سایر بخش‌ها از جمله پرتاب‌ها نیازمند کار بیشتر هستیم تا وضعیت بهتری پیدا کنیم.

به گزارش مشرق، هاکان دمیر در پایان دیدار دوستانه تیم ملی بسکتبال ایران برابر روسیه تصریح کرد: دو بازی با روس‌ها داشتیم که با توجه به شرایط آنها دیدارهای سختی برای ما به حساب می‌آمد. هدف ما این است که بازی به بازی بهتر شویم و بر این اساس در حال حاضر به دنبال اجرای برنامه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف خود هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه درصد پرتاب‌های ۳ امتیازی و درصد پرتاب آزاد ما برای بردن کافی نیست و در حمله باید بهتر عمل کنیم، حالا مسابقات گرجستان پیش روی ما است و به دنبال آن هستیم تا از فرصت‌ها استفاده کنیم. ما روی این کار خواهیم کرد که چگونه و با چه بازیکنانی می‌توانیم در بخش تهاجمی پیشرفت داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص بازی ندادن به حامد حدادی در مسابقه دوم مقابل روسیه گفت: یک بازی به او استراحت دادیم و حدادی بازی بعد در زمین خواهد بود.

تیم ملی بسکتبال کشورمان روز گذشته با شکست مقابل روسیه دومین باخت برابر این تیم را در ۴۸ ساعت تجربه کرد و با این شرایط به کار خود در روسیه پایان داد و به منظور برپایی اردویی دیگر، امروز این شهر را به مقصد تفلیس ترک می کند.

تیم ملی بسکتبال ایران خود را برای جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ آماده می‌کند که این رقابت‌ها از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد. ملی‌پوشان بعد از این رویداد آماده حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو خواهند شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس