کد خبر 1515944
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
رئیس سابق موساد: به پایان رؤیای صهیونیسم نزدیک می‌شویم

رئیس پیشین سرویس جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی گفت: کابینه کنونی این رژیم باعث خواهد شد که رؤیای صهیونیسم از بین برود و صهیونیستها نیز نابود شوند.

به گزارش مشرق، تامیر پاردو رئیس پیشین سرویس جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه از عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو به شدت انتقاد کرد و گفت که این کابینه صهیونیستها را به نابودی خواهد کشاند.

پاردو در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گفت: هر روز که می‌گذرد به پایان رؤیای صهیونیسم نزدیک می‌شویم. مسیحیان و فاشیستها، حریدیهای مخالف صهیونیسم را به نخست وزیری گره زده‌اند که تغییر رنگ داده و حزب خود را به یک دیکتاتوریِ ارتدوکسِ نژادپرست بدل کرده است».

وی با بیان اینکه انسان در عجب است که چگونه رژیم صهیونیستی با دستان خود، در حال از بین بردن خود است، ادامه داد: نزادپرستان فاشیست منتظر هستند که جنگ یأجوج و مأجوج به پایان برسد و یهودیان بتوانند سایر [فرقه‌ها] را شکست دهند. دوستان اسرائیل هم چندی سالی است که به تصمیم‌سازان اسرائیل هشدار می‌دهند.

رئیس پیشین موساد چند روز پیش هم گفت که این رژیم به دلیل تغییرات قضایی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به دنبال اجرای آن است، هیچ آینده‌ای ندارد و محکوم به نابودی است

این سیاستمدار اسرائیلی با اشاره به اینکه آمریکا و غرب به نتانیاهو می‌گویند که این شیوه کاری کابینه، باعث «پایان اسرائیل» خواهد شد، تصریح کرد: اقدامات نتانیاهو و کابینه‌اش باعث خواهد شد که یک روز، فرمانده سنتکام به کاخ سفید خواهد گفت که این همپیمان، دیگر ارزش خود را از دست داده است. رئیس جمهور آمریکا هم به همین نتیجه خواهد رسید».

پاردو با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بیشترین حمایت را از آمریکا دریافت می‌کند، ولی یک رژیم «آپارتاید علنی» است، در پایان خاطر نشان کرد: مسیر فروپاشی پرشتاب آن (اسرائیل) دیگر جای هیچ توجیهی برای ائتلاف را باقی نمی‌گذارد. این مسئله در آمریکا و اروپا هم وجود خواهد داشت».

در حال حاضر رژیم صهیونیستی با تظاهراتهای گسترده‌ای روبروست که این هفته، سی و یکمین هفته متوالی بود که هزاران اسرائیلی در اعتراض به قانون تغییرات قضایی به خیابانها آمدند. تغییرات قضایی مد نظر نتانیاهو، اختیارات دیوان عالی قضایی برای نظارت بر تصمیمات دولت را کاهش می‌دهد.

مخالفان تغییرات قضایی در رژیم صهیونیستی می‌گویند که تصویب تغییرات قضایی نتانیاهو به منزله «کودتای قضایی» و حمایت از نتانیاهو است که در چند پرونده متهم است.

اعتراضات جامعه صهیونیستی به تغییرات قضایی به ارتش و افسران ذخیره این رژیم نیز رسیده و تاکنون هزاران نظامی ارتش صهیونیست، خدمت خود در نظام را به حالت تعلیق درآورده‌اند. علاوه بر آن، اخیرا، بیش از ۶۰ افسر شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو اعلام کردند که حاضر به ادامه خدمت نیستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 0
    پیچ ومهرهای ارتش اسرائیل باز شده واسرائیل از درون دچار اغتشاش و آشوب است و مهمتر ازهمه آمریکا واروپا هم دست از پشتیبانی اسرائیل برداشته اند وبین شان کینه ودشمنی پیش آمده ولی در کمال تعجب می بینین کشورهای بی غیرت و ترسو ی مسلمان جرات حمله به اسرائیل کودک کش در حال موت را ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس