مخبر: وقتی دولت را تحویل گرفتیم ذخایر اقلام اساسی در وضعیت قرمز قرار داشتند

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان ۴۰۰ میلیون دلار برای مدیریت اغتشاشات هزینه کردند، گفت: در اغتشاشات ۵۰ هزار نفر را از سراسر دنیا جمع کردند و با تمام امکانات به تهران فرستادند.

به گزارش مشرق، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در افتتاحیه نخستین همایش ملی آموزش مدیران و کارشناسان حقوقی دستگاه های اجرایی گفت: بیشترین تحریم ها علیه من اعمال شده اما وکیل گرفتم و رفع تحریم شدم لذا اهمیت حقوق در دستگاه ها جا نیفتاده است من به عنوان کسی که سال‌ها در تبادلات بین‌المللی هستم به این نتیجه رسیده‌ام که اگر به موضوع حقوقی توجه نشود، کل آن موضوع بی اهمیت می شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای کار دولت سیزدهم با مشکلات بسیاری مواجه بوده ایم، مسائلی که عادی نبوده و واقعا نگران کننده بود، کرونا روزی ۷۵۰ نفر را به کام مرگ می کشید و نه واکسن می دادند نه می گذاشتند بسازیم و با کمبود دارو مواجه بودیم، داروهایی که شاید تا ۷۰ میلیون تومان برای خانواده ها هزینه داشت یکی از مسائلی که باید علیه آمریکا شکایت می‌کردیم همین موضوع دارو بود.

فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود که آن هم نمی توانستیم پولش را بگیریم در بحث درآمدهای دولت به مشکل خورده بودیم به گونه ای که در اولین جلسه دولت سیزدهم، یکی از اعضای دولت قبل به آقای ریس جمهور گفت حقوق مرداد را چگونه می خواهید بدهید؟

مخبر ادامه داد: در برخی استان‌ها تنها برای ۱۳ روز گندم داشتیم و ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی بود که برای کل سال باید مصرف می شد اما در ۶ ماهه اول سال اول دولت آن را مصرف کرده‌ بودند و یک ریال هم پول برای یارانه ها نداشته و تورم ۶۰ درصدی داشتیم.

فروش نفت در دولت قبل ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود که در این دولت به بیش از یک میلیون بشکه رسید

وی با بیان اینکه در یک جنگ تن به تن اولین نگاه دشمن به لجستیک است که چقدر نیرو و سلاح دارد امروز در این جنگ اقتصادی، لجستیک ما شاخص های کلان ماست و دشمن هم از وضعیت اقتصادی ما مطلع است، افزود: اما دولت این اقتدار را داشت که فروش نفت را به بیش از یک میلیون بشکه برساند.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: ما موفق به وارد کردن واکسن کرونا شدیم و ذخایر کالاهای اساسی را خریداری کرده و توانستیم گندم را ظرف ۳ ماه به بالای ۱۰۰ درصد برسانیم و تورم هم به ۴۶ درصد کاهش یافت.

مخبر اظهار داشت: در ابتدای سال ۱۴۰۱ با جنگ اوکراین مواجه شدیم که جنگ تورم ها در دنیا بود به گونه ای که در برخی کشورها تورم مواد غذایی ۱۲ برابر شد و این رقم در آمریکا ۳ تا ۴ برابر شد. با کمبود فراوان کالاهای اساسی مواجه شدیم و سایر کشورها به جمع آوری کالاهای اساسی روی آوردند.

معاون اول رییس جمهور افزود: هند با بیش از ۱.۴ میلیارد نفر جمعیت ۳۰ درصد ذخیره کالاهای اساسی یعنی نصف گندم دنیا را جمع آوری کرد و اگر ما هم در اسفند ۱۴۰۰ ذخیره گندم را تکمیل نکرده بودیم، در فروردین ۱۴۰۱ دچار مشکل می شدیم.

مخبر خاطرنشان کرد: اگر ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومان را حذف نمی کردیم یک تفاوت قیمت سنگین ایجاد می شد و کالاهای ما در فروشگاه‌های عراق، قزاقستان، افغانستان و پاکستان و آذربایجان است قیمت ماکارونی ۸۰۰ گرمی در فروشگاه‌های پاکستان تولید خود آنها، ۲۰‌ برابر قیمت ماکارونی قاچاق از ایران بود لذا با یک تورم مجدد مواجه شدیم و در خرداد ماه همه بسیج شدند و مرداد دوباره تورم ماهانه به ۲ درصد رسید. از مشکل تورم کالاهای اساسی عبور کردیم و سپس به اغتشاشات برخوردیم.

در اغتشاشات سال گذشته به ۵۰ هزار نفر پول دادند تا علیه ایران در کشور دیگری تجمع کنند

وی ادامه داد: در قضیه اغتشاشات کجا سراغ دارید که پول بلیت، هتل، غذا و تو جیبی ۵۰ هزار نفر از سراسر دنیا را بدهند تا در کشور دیگری علیه کشور ما تجمع کنند؟، هواپیماهای اروپایی بالای سر کشورهای خود جمع شدند و اسم خانم امینی را نوشتند تمام خواننده‌های دنیا را جمع کردند که هر کدام چند میلیون فالوور داشتند به سلبریتی‌ها و مسی و فوتبالیست‌ها گفتند توییت بزنند، اما نهایتا این قضیه جمع شد.

معاون اول رییس جمهور اضافه کرد: نهایتا همه این بلاها را سر نفت آوردند و کاری که با ونزوئلا کردند با ایران کردند اما موفق نشدند می‌خواستند قیمت ارز را به ۷۰ هزار تومان برسانند این همه مشکلات را در پایان ۱۴۰۱ کنترل کردیم و تورم را به ۴۶ درصد کاهش دادیم.

مخبر گفت: در سال ۱۴۰۲ رهبر معظم انقلاب دو راهبرد ارائه کردند، یکی مهار تورم و دیگری رشد تولید بود، راه حل آن هم از طریق واگذاری امور به مردم بود اولین بار بود که شعار سال کمّی بود یعنی باید در پایان ۱۴۰۲ تورم کمتر از ۴۶ درصد ۱۴۰۱ باشد و ببینیم که آیا موفق بوده‌ایم یا نه.

وی گفت: ۴۰۰ میلیون دلار برای مدیریت اغتشاشات هزینه کردند، در اغتشاشات ۵۰ هزار نفر را از سراسر دنیا جمع کردند و با تمام امکانات به تهران فرستادند.

نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد رساندیم

وی اظهار داشت: تاکنون تمرکز ما در بحث مهار تورم ناشی از ناترازی بانک‌ها، بودجه و انرژی بوده است، امسال از فروردین به شدت در حال کاهش تورم هستیم، نقدینگی ۴۰ درصد تحویل گرفته‌ایم اما به ۲۵ درصد رسیده ایم که اتفاق بسیار بزرگی است، تورم تولیدکننده و مصرف کننده از فروردین نسبت به اسفند هم در اردیبهشت به فرورین و هم تیر به خرداد در حال کاهش است.

وی درباره رونق تولید عنوان کرد: ایران کشور ثروتمندی است یک بار به رهبر انقلاب گفتم با هر کدام از نعمت‌ها می توانیم کشور را اداره کنیم اکنون در عسلویه با افت فشار پالایشگاه مواجهیم که ۲۰ میلیارد نیاز است تا افت فشار حل شود اگر این اتفاق بیفتد ۵۰۰ میلیارد دلار درآمد داریم.

معاون اول رئیس جمهور یادآورشد: اکنون در نفت و گاز ۷۵ طرح به ارزش ۳۸.۶ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و در اشتغال و سرانه هم همینطور و در بحث معدن در دنیا ۳ رگه داریم که یکی از آن از ایران می‌گذرد هر یک میلیون تن کاتد که تولید شود ۱۰ میلیون دلار درآمد دارد که تنها ۷ درصد آن اکتشاف شده که ظرفیت تولید ۳ میلیون تن کاتد دارد. در زیرساخت ها هم ۹۳۹ کیلومتر ریل تا پایان سال تولید می شود و تا کنون ۴۰ فروند هواپیما وارد کشور شده است که بیانگر دیپلماسی خوب این دولت است.

مخبر افزود: اکنون هیچ دشمنی جز آمریکا و اسراییل نداریم در گذشته حتی نتوانسته بودند کشورهای اطراف را همدل کنند.

وی در حوزه آب اظهارکرد: اصلا معنی ندارد کشوری در بالا و پایینش دریا باشد اما آب نداشته باشد لذا ۵ محور بزرگ آبرسانی تعریف کرده‌ایم. به معیشت مردم هم فکر کرده‌ایم با کالابرگ الکترونیکی، برای ۳ دهک اول ۲۵ درصد یارانه را افزایش‌ داده‌ایم برای ۱۱ قلم کالا هم با نرخ پارسال با آنها محاسبه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • وطن پرست DE ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    12 6
    شما هم همه رو عفو کردید. مردم کف خیابان خوب می دونن دشمن چیکار کرد.
    • منتقد گمنام IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      22 6
      50.000 نفر فقط در تهران ؟ اعتراضات بقیه شهرها ؟
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      19 17
      من مخالف این حکومت هستم تا حالا هم از کسی پول نگرفتم مخالفت من هم بی‌دلیل نیس حکومتی که اقتصاد نداره هیچی نداره
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      11 2
      الان رشید پور داره برمیگرده رو آنتن شهبازی داره فحش میخوره کسی که تو این یکسال حرفهایی رو زد که خیلی ها تو خلوت می ترسیدن بهش فکر کنن واقعا کسانی که واسه انقلاب دلسوزن از همه چی مایه میزارن هیچ کس حمایتشون نمیکنه راست وچپ میزنن توسرشون الان رسانه های اصلاح طلب دارن خداحافظی شهبازی رو پوشش میدن وانواع بدو بیراه رو میگن شما رسانه ها انقلابی هم روزه سکوت گرفتید
    • ممد IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      9 7
      من در عجبم که با اینهمه فقر و آمار فلاکت مردم ما ، چرا فقط جناب مسی و چند نفر دیگه و با این همه تاخیر توییت زدن.
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      11 1
      مسی رو هم تحریم بکنین.بی جنبه تتو هم میزنه.حتما یهودیه
    • جمشید IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      2 2
      عشق است کریستین رونالدو
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    20 7
    جناب مخبر تورم به شدت كاهشي شده ؟يك نگاه به قيمت اقلام خوراكي تو همين شش ماه اول سال بندازين
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      6 18
      باید تورم لبنیات و گوشت کنترل بشه . زحمات زیادی کشیده شده ولی مردم هنوز نمیتونن نتایجش رو ببینند حقوق ها هم باید افزایش داشته باشه .در آخر درود بر شهبازی قهرمان
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    4 4
    آمریکا بخواد,,,,,,,,,,,,,
  • رضا IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    9 5
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      13 2
      توف
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    16 6
    اعلام خداحافظی محمدرضا شهبازی با رسانه ملی، انفعال نیست؛ فرار از تکلیف نیست؛ خالی کردن عرصه نیست؛ فقط هشداری مُستدل نسبت به تهدیدی خزنده است. ▪️طرح براندازی پاییز ۱۴٠۱ در قالب انقلاب جنسی، تلاشی برای ساقط کردن نظام بود و عده‌ای رفتار مجرمانه مرتکب شدند، حتی دیگر شرم‌آلود نبود بلکه بی‌شرمانه علیه اسلام، موضع‌گیری کردند... ➖یعنی دیگر حتی نگران متهم شدن به ضدیت با نظام اسلامی نبودند. ▪️با شکست جنبش جنسی، این افراد، فرار به جلو را انتخاب کردند تا با کنار هم ماندن و فشار به نظام، بدون تاوان به جایگاه‌های خود برگردند و ضمناً به اغتشاش‌گران بعدی روحیه بدهند که سنگ مفت گنجشک مفت، اگر اغتشاش گرفت که گرفت، اگر هم نگرفت، شما باز به حالت قبل، برمی‌گردید!! نگرانی دلسوزان از براندازی بدون پشیمانی و بدون تاوان، امری منطقی و قابل درک است. ▪️حرف جامعه دینی این است👇👇 یعنی اگر مکتبی هم نیستید و نمی‌خواهید از نظام فضائل هم پاسداری کنید، لااقل برای حفظ امنیت و ثبات جامعه هم شده، کسانی که علیه نظام، فعالیت کرده‌اند بدون مجازات یا حداقل بدون اظهار پشیمانیِ مسئولانه، به اوج برنگردند.
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    12 3
    اقای مخبرخراب تحویل گرفتی خرابتر تحویل میدی ?
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    16 5
    به کشورهای همساده هم دادن
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      2 17
      لهجه خودتو مسخره کن
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      3 3
      منظور ایشون اینه که سلبریتی های مفت خور و منفعت طلب یکی از عوامل اصلی فریب افراد ساده لوح و از مسببین شعله ور کردن آتش فتنه زن هرزگی بودن
    • علی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      4 2
      کی پول داد
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      20 8
      شما اگه خوبید چرا اینهمه دشمن دارید
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    6 1
    رشد نقدینگی باید به ده یا 15 درصد برسه و تورم بیاد زیر 25 درصد تا مردم نفس بکشن
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      2 0
      اشتباه منفی دادم حلال کنید
  • کاظم IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    21 1
    وقتی از بیان کارنامه عاجز باشی، بایدم بیای اطلاعات طبقه بندی شده نظام رو برای ناکارآمدی خودت افشا کنی.
  • ناشناس IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    7 1
    سلام ضمن عذر خواهی بی فکری و سو رفتارها از ۱۷ اردیبهشت بیش از ۵۰ درصد از سرمایه مردم را نابود کرده
  • محسن IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    18 5
    داداش کنتور که نمیندازه...کی به کیه...ادم فضایی ها هم دشمن ما هستن
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    11 3
    50000 نفر ؟؟؟؟ کجا اسکان داده اند
  • رضا IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    6 1
    لطفا شما هم بوجه رو تصویب کنید که مردم بیش از این تو بدبختی فرو نرن مطمئن باش دشمنان کاری نمیتوانند بکنند
  • US ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    9 8
    این پنجاه هزار نفر از سراسر دنیا با چی اومدن تهران
    • ایرانی GB ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      5 4
      با همون چیزی اومدند که ارباب بایدن جانت , سربازان آمریکایی رو بطور غیر قانونی فرستاد عراق و سوریه ! حالا شیر فهم شدی ؟
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      4 1
      تهران نیامدنددر سراسر دنیا راهپیمایی و تظاهرات راه انداختند
    • Rahim IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      4 0
      عزیزم منظورش تجمع برلین هست که اونموقع گفتن صد هزار نفر بوده و رسانه های داخلی هم گفتن نزدیک به هشتاد هزار نفر بوده ولی الان آقای مخبر سی هزار نفر دیگه هم ازش کم کرده. اگر میومدن ایران که همشون رو دستگیر میکردن. کجای کاری؟؟؟
  • soleyman IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    20 3
    بهتره که دشمن تراشی نکنین مردم خودشان میدونن مشکل اصلی نه آمریکا است نه غرب ونه شرق
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      4 5
      دشمن مردم سرسپرده هایی هست که بردگی اروپا و آمریکا رو ترجیح میدن به آقایی توی ایران
  • FR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    18 3
    از پنجاه میلیون واکسن چه خبر؟
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      0 1
      پیش حسن ریش بنفشه...
  • FR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    10 2
    از پنجاه میلیون واکسن چه خبر؟
  • ساس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    4 0
    اورا تحریم کرده اند! تحریمش کرده اند تا ما اورا باور کنیم
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    5 2
    خخخ
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    16 1
    هر کاری بکنید برای اقتصاد تا زمانی که حقوق کارگر ۳۰۰ درصد پایین‌تر از خط فقر است بی فایده است مردم ناراضی هستند
  • فرهاد IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    13 4
    چرا نوشتی به تهران فرستادند؟! گفت به یک شهر فرستادن که منظورش راهپیمایی برلین بود! چرا خوب گوش نمیکنی؟
    • DE ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      1 1
      متن رو شما براش نوشتی که اصلاحش میکنی؟ چه آمار دقیقی هم میده از ارقام دریافت شده توسط ضد انقلاب! چقدر به مسی دادید که توییت نزنه علیه جمهوری اسلامی؟ چه خزعبلاتی آدم باید بشنوه؟!؟
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    18 2
    خوب که چی گرانی اختلاس مافیا زدبند تورم چرا صبحت نمکنید
  • ایرانی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    18 4
    یه چیز بگو بگنجه،آخه مناره و گنجشک؟ مسی پول لازم داره؟؟
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    5 0
    اگر با صداقت و رشادت از حقوق حقه ملت دفاع کردید و مانع ویژه خواری فرصت طلبان نفوذی ضد ملت و دولت و نظام شدید، در این صورت ملت پشت سر نظام بوده و به یاری حق، کل اراذل و اوباش عالم هم جمع بشن نمی تونن هیچ غلطی بکنن.
  • منتقد IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    13 2
    شما هم چندمیلیارد دلار از امریکا گرفتید
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    4 7
    خیلی دست پایین حساب کردی جناب معاون. فقط بودجه ایران اینترنشنال (بر اساس گزارش گاردین) ۲۵۰ میلیون دلار است. عددی که اینها در اغتشاشات خرج کردند چندین برابر ۴۰۰ میلیون دلار است.
  • یزدان IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    18 5
    در عالم هستی فقط شما خوبین
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    14 2
    اخه یه چی بگو با عقل جور در بیاد مسی محتاج پوله بخاطرش تویت بزنه
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      2 2
      دمت گرم به خدا
  • سید IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    13 1
    چی بگم والا ،شرایط زندگی خیلی سخت کردید خیلی ، پول برق واسه من اومد تو این وضعیت داغونم داغون ،
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      0 2
      چطور شد سید تو که حامی حامی بودی
    • سید IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      1 0
      چی بگم حاجی ، بل دیدن قبض برق حالی واسه من نمونده ، به خدا سپردیم ، خسته شدیم خسته
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    14 2
    اين چه حرفييه ، بابا قبول كنيد كه نمي تونيد
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      1 1
      نه پس لابد غربگراها می تونن ؟!! هشت سال دولت غربگرا رو با گوشت و استخونمون حس کردیم ، بسه دیگه ...
  • DE ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    18 2
    سوریه 50 هزار نفر تروریست خارجی بودند که این وضع شد. ایران پنجاه هزارتا اومدن بعد شما نفهمیدین کی داره پول غذاشونو میده؟
    • RO ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      1 0
      آقاجان زیاد سخت نگیر اون بابا خواسته دروغی بگه که همه باورشون بشه😈
  • ایرانی واداده بیکار IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    7 2
    منظور این آقا زاده از کاهش تورم ؛ در بازار ایران بود ؟؟
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 2
    فکری به حال بهایی های جاسوس نفوذی در شیراز بکنید همه خانواده هاشون رو از ایران بیرون کنید گم شوند بروند همان قبله اسراییل خود اینجا در ایران صرفا برای نفوذ و خرابکاری مانده اند. فامیلهای اینها اسلامی هست در خانه موشه.... با ظاهر اسلامی در تمام کشور نفوذ دارند همه شون باید پاکسازی شوند. لعنت به بهایی قاتل امیرکبیر بزرگ. اینها بزرگ مرد تاریخ ایران رو کشتند و با منافقین رجوی و موساد و هر سازمان برانداز از داخل همکاری می کنند در تمام صنایع خودرو سازی معادن و هر ابر شرکتی و به خصوص صدا سیما نقش پررنگی دارند همین ها باعث گرانی و دزدی و فساد در مملکت ما هستند. تف به بهایی ها.
  • م IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    4 3
    شما خرداد ماه قبل سمت درمصاحبه ای در بحبوحه ی کرونا قول تولید واکسن ۷۰ ۸۰ میلیون دوزی واکسن کرونا را دادید !!!! چ شد
  • روجا IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    2 2
    خیلی بیشتر از ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار هزینه کردند تا ارازل و اوباش و سلیبریتی ها و لمپن ها را بخط کنند و مکر و ومگرالله والله خیرالماکرین ..
  • ایرانی با غیرت IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    2 2
    جناب مخبر : لطفا بفرمائید این پنجاه هزار نفر که وارد ایران شدند را مسئولان امنیتی کشور به سوابقشان با دقت نگاه نکردند که همینطور وارد کشور شدند و این جنجال را برپا کردند و کلی خسارت جانی و مالی به کشور تحمیل کردند؟ درضمن به نظر میرسد برای 25 شهریور امسال هم برنامه ائی را تدارک دیده باشند!
  • سیدمهدی US ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 1
    لطف می کنید؟
  • رستم IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    23 1
    این حرفا این اقامخبر چقدر ادم یادحرفا اون بند خدا احمدی نژاد میندازه !! اونم همیشه ازاینا میگفت
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    18 1
    خخخخخخخخخخخخخ.وضعیت مملکت
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    4 1
    فروش نفت بیشتر به مردم چه ؟چی بمردم میرسه؟خوشبحال کاسبان تحریم و مسئولین و آغقازاده هاشون
  • علوی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    2 1
    حدود هشتصد هزار تومن برای هر توییت به مسی پول دادند
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 2
    نمیدونم چرا بین 200 و اندی کشور در دنیا چرا تمام دنیا با ایران دشمن هستن؟
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      1 3
      آمریکا تمام دنیا نیست
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 2
    برو بابا. همتون خالی بندین ...
  • هادی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    2 3
    خطر برای ایران از ۱۰۰ تا بمب اتم اسرائیل بیشتره.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 2
    فقط 8000 کودک یمنی با تمام آرزوهایشان قربانی قساوت آل سعود شدن، اینها اگر شرف داشتند بخاطر مشتی دلار انسانیت را نمیفروختن، چه مسی چه رونالدو چه هر سگ و خر دیگه.
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    27 2
    فقط با اعداد بازی میکنن،اینجوری که شما تعریف کردی از خودتون الان همه وضع اقتصادیشون خوب شده بود
  • رضا IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 1
    یعنی الآن خیلی وضعمان خوب و ردیفه فقط خودمان خبر نداریم خدایی یکی جلو اینها را بگیره خوبتر از این نشه
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 1
    حدی داره...حالا چرا رونالدو نباشه فقط مسی...
  • RO ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 1
    حاجی از مسی گفتی ولی از رونالدو هیچ چیز نگفتی!😆😆😆گفته شده رونالدو هم در اینستاگرام چیزی بر علیه نظام گفته😎😎😎
  • RO ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 1
    یکی قسم خورده که با چشمانش دیده که موجودات کهکشان راه شیری که تعداتشون به پنجاه هزار میرسید سوار بر اتوبوس وارد تهران شده بودن تا در تظاهرات شرکت کنن .
  • ماهان IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 1
    داداش من از سیاره XB_231 مزاحم میشم از اینجاهم ظاهرا دشمنان آدم فرستادن
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 1
    اولا مسی از اصلا اکانت توییتر ندارد ثانیا نیاز نیست مسی و امثال مسی حرفی بزنن
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 1
    مخبر نقاش خوبی نیست
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 1
    خوبه امار این 50 هزار نفرو داری چرا گداشتی بیان ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس