کد خبر 1514440
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
۱۰سال زندان برای بازیکن سابق NBA

بازیکن سابق NBA به دلیل کلاهبرداری ۵ میلیون دلاری به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

به گزارش مشرق، ترنس ویلیامز بازیکن سابق NBA به دلیل کلاهبرداری ۵ میلیون دلاری در مراقبت‌های بهداشتی علیه لیگ به ۱۰ سال زندان محکوم شد.به گفته دادستانی فدرال، ترنس ویلیامز، بازیکن سابق NBA روز پنجشنبه به دلیل رهبری یک طرح "وقیحانه" شامل حداقل ۱۹ بازیکن برای کلاهبرداری از برنامه بهداشتی لیگ و پرداخت میلیون‌ها دلار برای اقدامات پزشکی جعلی، به ۱۰ سال زندان محکوم شده است.

ویلیامز ۳۶ ساله که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ برای نیوجرسی نتز و سه تیم دیگر بازی می‌کرد، در آگوست گذشته به توطئه برای ارتکاب مراقبت‌های بهداشتی و کلاهبرداری اعتراف کرده است. او همچنین علاوه بر پرداخت ۲.۵ میلیون دلار غرامت محکوم شده است.

این بازیکن سابق NBA که ۶ فرزند دارد از ماه می ۲۰۲۲ در بروکلین زندانی است،‌ به گفته دادستان‌ پرونده او شاهدی را از طریق پیامک تهدید کرده است. ویلیامز متهم شده که بازیکنانی را برای ارائه فاکتورهای جعلی برای کارهای پزشکی و دندانپزشکی که هرگز انجام نشده، در ازای حداقل ۳۰۰ هزار دلار رشوه جذب کرده است. به گفته دادستانی حداقل ۵ میلیون دلار ادعای دروغ ارائه شده است که متهمان ۲.۵ میلیون دلار درآمد جعلی دریافت کرده‌اند.

بیش از نیمی از ۲۴ نفری که در این تحقیقات متهم شده‌اند به گناه خود اعتراف کرده‌اند. یک دندانپزشک، یک پزشک و یک متخصص کایروپراکتیک از جمله متهمان این پرونده هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    شیعیان یاد بگیرم ۶تا بچه داره نمیگه فرزند کمتر زندگی بهتر
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    حاکمیت قانونو ببینید و لذت ببرید
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    ای وای اونجا که همه پولدارن چرا کلاهبرداری ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس