محکومیت بستن حساب‌های کاربری وابسته به انصارالله از سوی یوتیوب

وزارت اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن اقدام یوتیوب نسبت به بستن و حذف حساب‌های کاربری وابسته به انصارالله را محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، وزارت اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن با صدور بیانیه‌ای بستن و حذف حساب‌های کاربری دولتی یمن از سوی یوتیوب را محکوم کرد.

این وزارت‌خانه، اقدام یوتیوب را هدف‌ قرار دادن عامدانه رسانه‌های یمنی و تلاش برای ساکت‌ نمودن صدای آزاد یمن و جلوگیری از مشاهده حقیقت تعرض‌ها و جنایات شرم‌آور ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی اماراتی در ۹ سال گذشته توسط افکار عمومی جهان دانست.

وزارت اطلاع‌رسانی یمن تاکید کرد که این اقدام در راستای توطئه ائتلاف متجاوز به یمن با هدف بستن دهان‌ها و تریبون‌های اطلاع‌رسانی آزاد و مخالف با قدرت‌ها و استکبار جهانی به انجام رسیده است.

این نهاد یمنی بستن ده‌ها حساب کاربری یمنی در یوتیوب را تعرض به آزادی بیان و آزادی انتشار مطالب عنوان کرد و از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست تا اقدامات لازم و قاطع را در برابر هدف‌قرارگرفتن رسانه‌های یمنی از سوی یوتیوب به انجام برسانند.

وزارت اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن از رسانه‌های آزاد خواست تا در کنار رسانه‌های یمنی باشند و مواضع یکپارچه‌ای را ضدسیاست‌های ستیزه‌جویانه شرکت یوتیوب اتخاذ کنند.

همچنین این وزارت‌خانه ملت یمن را ترغیب کرد که در پاسخ به اقدامات برنامه‌ریزی شده یوتیوب ضدصدای یمن موضع‌گیری نمایند.

گفتنی است بعد از گذشت چند روز از بسته شدن ۱۸ شبکه وابسته به نیروهای انصارالله یمن در یوتیوب، مسئولان این شرکت مجدداً حساب‌های کاربری متعلق به شبکه الفرقان و مؤسسه فکرة و همچنین شبکه المسیره را به دلایل سیاسی بستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس