کد خبر 1513093
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کامران مسافر بلگراد شد

مربی تیم ملی کشتی آزاد از قطعی شدن حضور کامران قاسمپور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد خبر داد.

به گزارش مشرق، کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم اواخر خرداد ماه سال جاری در اردوی تیم ملی مصدوم و حضور او در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. هر چند که اخبار ضد و نقیضی در خصوص مصدومیت این نابغه کشتی آزاد منتشر می‌شود اما حضور وی در تمرینات تیم ملی کشتی نشان از بهبود شرایط گلادیاتور ایرانی برای رسیدن به رقابت‌های جهانی دارد.

اباذر اسلامی در خصوص شرایط کامران قاسمپور اظهار داشت: کامران اکنون در اردو تیم ملی است و تمرینات سبک را دنبال می‌کند. آسیب دیدگی او تا ۷۰ درصد بهبود پیدا کرد و در ۴۰ روز آینده برای رقابت‌های جهانی به شرایط ایده‌آل می‌رسد. به طور قطع او در پیکارهای جهانی ۲۰۲۳ بلگراد به روی تشک خواهد رفت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص تمرینات دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان نیز افزود: کامران از اردوی بعدی تیم ملی تمرینات تکنیکی و تاکتیکی کشتی را پیگیری خواهد کرد تا بتواند به آمادگی لازم برسد. البته برای درمان ۳۰ درصد آسیب‌دیدگی او باید به این قهرمان زمان بدهیم. او اکنون مشغول تمرینات سبک و بدنسازی است.

پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان به عنوان گزینشی بازی‌های المپیکی روزهای ۲۵ شهریور تا دوم مهر در بلگراد پایتخت صربستان برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس