کد خبر 1513058
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

به گزارش مشرق، یکی از فعالان رسانه ای در صفحه توئیتر خود و در واکنش به اخباری که درباره اظهارات فاطمه سلیمانی درباره پدرش، شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح می شود، نوشت:

فقط که این نبوده، حاج قاسم به عباس عیدی یکی از سه نفر سران اصلی اشرار شرق (دوتای دیگه عیدوک بامری وکامران ساوکی بودن) گفته بود اندازه موهای سرت هم حکم اعدام داشته باشی، برات درستش می کنم.

اون‌مقطع یکی از درخشان ترین مقاطع زندگی حاج قاسم سلیمانی بوده

تا دهه ۷۰، اشرار هرکاری میخواستند در شرق می‌کردند، تا اینکه حاج قاسم با لشکر۴۱ثارالله، بر سرشون خراب شد، خاک مقرهاشونو به توبره کشید و با مشت آهنین باهاشون برخورد کرد و پرونده‌شون رو بست. بعد یکی یکی آمدن و تسلیم شدند

حاج قاسم طرحی به نام تامین را اجرا کرد، به اشرار امان داده شد، باهاشون رفتار خوبی کردند و زمینه شغل و کشاورزی براشون فراهم شد. در این صحنه یکی از سران اشرار داره بیانیه‌ای درباره «بزرگواری» حاج قاسم میخونه.

برای اینکه اینکه امثال دویچه وله و همقطاراش بیشتر بسوزند، اینم بگم که از ۵۰۰ نفر اشراری که اون موقع دستکیر یا تسلیم شدن، فقط حدود ۱۰ نفر محاکمه شدند.

بنای حاج قاسم، برقراری امنیت کامل در شرق کشور بود که اول با قدرت جلو رفت و اشرار رو تارومار کرد و بعد امان نامه داد. این عباس عیدی هست که بعد از سالها جلوی دوربین نشست و ماجراهای اون‌موقع روتعریف کرد.

ازجمله این افراد عیدمحمد بامری (عیدوک) بود که بعد از اینکه نیروهاش کشته شدند، خودش رو تسلیم کرد و اون ماجرای مشهوری که حاج قاسم پیش رهبری رفت و گفت یکی از سران اشرار رارفتیم و رهبری گفت چون بهش امان نامه دادید، باید به قولتون عمل کنید، مربوط به همینه.

در مورد سرنوشت عیدوک دوتا مطلب خوندم که یکی از قول سردار اسدی هست که گفت عیدوک بعدا به راه قبلی برمیگرده و در درگیری کشته میشه و یکی هم سردار رئوفی‌نژاد که میگه توسط اشرار دیگر کشته شد.

در مستند «قاسم» گفته میشه که حاج قاسم سرپرستی خانواده یکی از سران اشرار که توسط نیروهای خودش کشته شده بودند رو برعهده گرفت که برخی میگن خانواده همین عیدوک بامری بوده

مستند آورتین در مورد همین ماجرای برخورد با اشرار هست. ببینید. جالبه. زیاد هم به حرف این ابله‌های دویچه‌وله و اینترنشنال و بی بی سی فارسی و ولگردهای توییتری که عکس سردار اسدی رو مثل احمق ها بجای عکس عیدوک بامری منتشر کرده بود توجه نکنید.

ماجرای عجیب رابطه حاج قاسم و اشرار شرق

ماجرای عجیب رابطه حاج قاسم و اشرار شرق

ماجرای عجیب رابطه حاج قاسم و اشرار شرق

ماجرای عجیب رابطه حاج قاسم و اشرار شرق

ماجرای عجیب رابطه حاج قاسم و اشرار شرق

ماجرای عجیب رابطه حاج قاسم و اشرار شرق

ماجرای عجیب رابطه حاج قاسم و اشرار شرق

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید کلباسی CH ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    10 4
    آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است . با دوستان مروت ؛ با دشمنان مدارا .
    • ح IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      0 1
      آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است؛با انقلابی طعنه با ملحدان مدارا!
    • یزدان IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      1 2
      عجب با مهسا و امثال مهسا چرا مدارا نکردین با این همه جوونی که اعدام کردین چرا مدارا نکردین
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    13 5
    مشکل اینه که یه عده اسکول هم سریع حرف شبکه های بی بی سی و عنترنشنال...بدون تحقیق قبول می کنند. اخه شاسگولها اول مستند آورتین نگاه کنید بعد نظر بدین.
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      4 3
      ادبیاتت خودش کامل بیان کننده است نیازی به بحث و توضیح نیست
  • سمانه IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    1 1
    اینم بگین اگه حاج قاسم میدونست بعد رفتتش یک عده جرات میکنن مثل داعش برا حجاب آدم بکشن برا بستن خیابون جوان مردم رو اعدام کنن و در مقابل اعتراض خون مردم رو بریزن و افتخار کنن ! حتما نیروهاش رو از عراق و سوریه فرامیخوند تا با این داعش های وطنی بجنگه تا نذاره مثل همون موقع ها آب تو دل دخترای وطنش تکون بخوره از قدرت گرفتن داعش ها!
  • یک بامری IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 1
    عیدوک بامری، شیعه بود که اگه بود، امثال ریگی و وهابیت هیچ غلطی نمیتونستند بکنند.
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    2 1
    اخراج ایرانیان از ایننرنت و اینستاگرام باعث شد تا جهان اینترنت بخصوص اینترنت فارسی به مطلق به تسخیر بهایی ها و دیگر غیرشیعیان در بیاید.
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      1 0
      اخراج یا فیلترینگ داخلی؟؟
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      1 0
      خدا رو شکر فیلترینگ برای ما آب نداشت، برای عده ای نورچشمی، خیلی نان چرب و چیلی داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس