مولوی عبدالحمید

امام جماعت مسجد مکی که در طول سال از یزیدیان زمان حمایت می‌کند، ناگهان طرفدار امام حسین‌(ع) شد!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: او دیروز در حالی که سراسر کشور و از جمله زاهدان، صحنه ابراز محبت ملت ایران نسبت به حضرت سیدالشهدا(ع) و انزجار از یزید بود، سخنان منافقانه‌ای بر زبان راند که بلافاصله مورد استقبال و بازتاب توسط سوی رسانه‌هایی بدنامی مثل بی‌بی‌سی و رادیو فردا و اینترنشنال و صدای آمریکا قرار گرفت.

وبسایت شبکه اینترنشنال وابسته به موساد که توسط عناصر بهایی ضد دین اداره می‌شود، نوشت: مولوی عبدالحمید امام جماعت اهل سنت زاهدان، همزمان با دهم محرم و روز عاشورا، بخش عمده خطبه‌های خود را به قیام امام سوم شیعیان علیه یزید، خلیفه وقت مسلمانان اختصاص داد و تلویحا آن را با مسائل امروز مقایسه کرد. او با ‌اشاره به جنایات یزید برای بقای حکومت خود گفت: «هیچ حکومتی اعم از مسلمان و غیرمسلمان نباید برای بقای خودش انسان‌ها را بکشد.» مولوی عبدالحمید همچنین یادآور شد که یزید اهل گفت‌وگو، انتقاد و قابل اصلاح نبود و مصیبتی بود که جهان اسلام را گرفتار خودش کرد و برای همین حسین‌بن علی، علیه او قیام کرد. حاکم نباید در برابر مردم تکبر به خرج دهد و نباید با آنان مقابله کند، بلکه باید به آنان توجه و حرمت و احترام نشان دهد. مسئولان در چنین شرایطی که مشکلات اقتصادی به مردم فشار آورده، در دیگر مسائل بر آنان سخت‌گیری نکنند و با آنها کنار بیایند.»

وبسایت رادیو فردا هم نوشت: «مولوی عبدالحمید رهبر سنی‌های ایران در یک سخنرانی همزمان با مناسبت مذهبی عاشورا گفت که یزید به دنبال بقای حکومت خود بود. یزید همه جنایت‌ها را برای بقای حکومت خود کرد... برای بقای حکومت نباید مردم کشته شوند. حکومت ارزش ندارد که به خاطرش انسان‌ها کشته شوند. مولوی عبدالحمید به تلاش یزید برای بقای حکومت در حالی است که شعار حفظ نظام یکی از شعارهای اصلی جمهوری اسلامی است.»

عبدالحمید اسماعیل زهی همچنین گفته است: «وقتی مردم به امام حسین رضی‌الله‌عنه نامه نوشتند و از ناتوانی و بی‌کفایتی مسئولان و مدیران به ایشان شکایت کردند و اعلام کردند که با شما بیعت کرده و شما را نصرت می‌کنیم، سیدنا حسین احساس تکلیف کرد و به دعوت مردم به سمت کوفه حرکت کرد. امام حسین وقتی مشاهده کرد که مدیران و حکام، انسان‌های مستبد و بی‌کفایتی هستند و به حرف مردم گوش نمی‌کنند و نصیحت‌پذیر نیستند و فساد و مشکلات عام شده، احساس مسئولیت کرده و عازم کوفه شدند. متاسفانه همین افرادی که امام حسین را دعوت کرده بودند، به‌خاطر طمع دنیا و ترس از جان‌شان نقض عهد کردند و بسیاری با لشکر یزید همراه شده و علیه امام حسین جنگیدند. وقتی امام حسین به صحرای کربلا رسیده بود، یزیدی‌ها جلوی ایشان را گرفتند و گفتند که باید تسلیم بشوید تا شما را به‌عنوان اسیر نزد یزید ببریم... حادثۀ کربلا یکی از تلخ‌ترین حوادث بود. در طول تاریخ در جنگ‌هایی که برای حکومتداری و دنیا اتفاق افتاده، بسیاری از علما و صالحین و اولیاءالله کشته شده‌اند، اما نوع شهادت سیدنا حسین رضی‌الله‌عنه کم‌نظیر است. در حادثۀ کربلا فرزند رسول‌الله ‌ به شهادت رسید؛ کسی که آن‌حضرت بسیار او را دوست داشت. دوستی با اهل‌بیت جزو ایمان و اعتقاد اهل‌سنت است، اما نکتۀ بسیار مهم آن است که همۀ ما؛ شیعه و سنی، علاوه‌بر اظهار محبت با اهل‌بیت، از سیرۀ امام حسین و اهل‌بیت نیز اتباع کنیم.»

وی همچنین گفته است: «ما از حادثه‌ای که برای امام حسین پیش آمده بسیار ناراحت هستیم. اگر ما در آن روز می‌بودیم در کنار امام حسین با ظالمان می‌جنگیدیم و خودمان را برای دفاع از ایشان به کشتن می‌دادیم؛ این یک اعتقاد است، زیرا شهادت در کنار امام حسین بزرگ‌ترین شرف و افتخار است.»

اظهارات عبدالحمید اسماعیل زهی برای همراه نشان دادن خود با عواطف قوی ملت ایران نسبت به امام حسین علیه اسلام، در حالی است که وی به ویژه در چند سال اخیر، کاری جز خوش خدمتی نسبت به یزیدیان زمان و دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) نداشته، و از آن جمله است: نقش‌آفرینی در ایجاد اغتشاشات و فتنه‌های نیابتی، زمینه‌سازی برای جنایات گروه‌های مزدور تروریستی، دفاع از حزب صهیونیستی و انگلیسی بهائیت، و جانبداری از رژیم ‌اشغالگر صهیونیستی که به تعبیر استاد مطهری(ره) یزید و شمر و حرمله زمانه هستند.

عبدالحمید، روز قدس امسال در حالی که سراسر شهرهای کشورمان و بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی بود، گفت: به فکر نابودی دیگران نباشید، پیامبر با یهودی‌ها صلح کرد(!) در اسلام اعتدالی، افراط‌گرایی و تنگ‌نظری جایی ندارد. ما به یهودی‌ها مخصوصا آنهایی که به حکومت رسیده‌اند توصیه می‌کنیم که اعتدال و میانه‌روی را اختیار کنند و هیچ‌کسی در فکر زدن و نابودکردن دیگران نباشد، بلکه همۀ دنیا باید دنبال صلح باشد. اسلام اعتدالی هم اسلام صلح است.

کسی که ادعا می‌کند اگر در کربلا بود کنار امام حسین با یزید می‌جنگید، بهمن ۱۴۰۱ نیز ضمن دفاع از حزب صهیونیستی بهائیت، خواستار صلح با اسرائیل شده وگفته بود: «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند.»

این سخنان در حالی بود که در گذشته بارها بر مبنای واقعیت‌های غیر قابل انکار، رژیم صهیونیستی را رژیمی ‌اشغالگر و تروریست و جنایتکار که چند ده سال است به جنایت در سرزمین ‌اشغال شده فلسطین می‌پردازد، معرفی کرده بود.

پنهان شدن عبدالحمید پشت نام امام حسین علیه‌السلام و تظاهر به مخالفت با یزید، نشان از محبت بالای اهل سنت به امام حسین و انزجار آنها از یزید دارد و همین، سند قاطعی بر شکست سیاست اموی و یزید و معاویه در مقابل منطق علوی و حسینی است که فرقه‌های دست‌ساز آمریکا و انگلیس (وهابیت و بهائیت) درصدد معارضه با آن بوده‌اند.‌ ستیزه‌جویی و هتاکی علیه امام حسین‌(ع) از جمله ماموریت‌های مافیای بهائیت است که عبدالحمید سنگ آنها را قبلا به سینه زده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 127
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 33
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    16 6
    هر کشور دیگه ای بود این الان پارسال بالای دار بود
    • متفکر IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      2 11
      اگر کوفیان کار بد کردند چرا ما با راه پیمایی اربعین کربلا را قطب گردشگری شیعی کردیم و پاداش به این بزرگی به کوفیان و کربلا دادیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کاش یکی یا دو تا از امامان را در شهر ما کشته بودند که شهر ماهم رونق بگیرد.
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      8 2
      همیشه یادتون باشه در صفوف ایستاده بر نماز - عمروعاص ها بسیارند باز!
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      2 1
      خطاب به ۱۵:۴۸! مثل همیشه شبهه افکن های ولدالچموش موساد و mi6 سخت مشغول شکر خوری اند! مطمئن باش اون عراقی هایی که می آیند ساعت ها سینی بدست زیر آفتاب سوزان از زائر ایرانی پذیرایی و مهمون نوازی میکنند اهل کوفه نیستند، مرگ بر انگلیس و لعنت خدا بر روح کثافت ملکه سقط شده انگلیس و بیشرف های همیشه نوکر صفت انگلیس ول در اینترنت
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      1 0
      باید پوزه بند زد بر دهانی که سفره های غذایش رنگین تر از سفره های کاخ نشینان است، تف بر ذات سیاه عبدال ریا نواده عمروعاص لعنت الله علیه
    • پادشاه IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      2 0
      کاش عبدالحمید درباره حقه آبه سیستان هم چیزی می فرمود. آخه زیاد سنگ مردم رو به سینه می زنه.
    • پادشاه IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      1 0
      عبدالحمید جان، لطفا یه تشری هم به طالبان بزن به خاطر حق آبه. نکنه شماهم مثل اون افرادی هستی که داد می زدن نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران، اما روز موعود برای پیروزی فوتبالیست های غربی، جیغ و هورا می کشیدن
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    7 16
    لاف زن شماها هم هستید برید فکری به حال آخرتتون بکنید
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      5 2
      تو مگه خدا و قیامت و آخرت هم سرت میشه؟!
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      0 0
      لعنت به mi6 و مولوی عبدالشیطان های بیشرفش، هیچگاه انگلیس مکار دست از فتنه انگیزی از طریق نوکرانش بر نداشته
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      0 0
      یعنی جیره خور های عبری غربی نمی‌دونند که بخاطر یک مشت دلار بازیچه می‌شوند و وقتی که تاریخ انقضایشان تمام شد مانند دستمال توالت دور انداخته شده و از لباسشان پیراهن عثمان درست خواهد شد؟!
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    10 2
    خدارو شکر این یکی هم شیعه شد خخخخخ
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    7 23
    من به عنوان یک شیعه میگم درود بر مولوی عبدالحمید
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      11 4
      تو به‌عنوان یک منافق داری به هم‌پالکی‌ات ادای احترام می‌کنی. خدا جفتتان را لعنت کند.
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      5 2
      هویج 2 رود نمی خواهد یک پیاله هم کفایت می کند. عبدالهویج.
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      10 2
      بعنوان یه شیعه انگلیسی
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      6 0
      مرگ بر بهائی های جاسوس انگلیس و قاتل مرحوم امیرکبیر
  • سید IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    16 2
    وای بر وقتی که عبیداللّه بن زیاد بخواهد بازنمود کند که جانب امام حسین علیه السلام را می گیرد!!
  • مطلع IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    4 1
    هر کی پشت کسی پنهان میشود .
  • ناشناس IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    19 5
    این وهابی ملعون خودش از دشمنان امام حسین و اهل بیت است
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    5 0
    قدرت طلبی و خودخواهی دو اصلی است که این جماعت شامل حالشون میشه ول کنه مردم نیستند
  • عليرضا TR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    7 1
    يزيد زمان؟
  • لنگی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    12 3
    حرفهای این یابو رو جدی نگیرید فردا دوباره مردم رو به ترور تشویق میکنه
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      9 1
      از همین حرفهای منافقانه اش هم بوی ترور و کشتار ، استشمام می شود.
  • مسلم IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    4 3
    از این همه ظلم به ملت خبردارید و یا سکوت می کنید یا دفاع
  • رضا IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    8 2
    ای منافق
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 1
    چه فایده؟؟؟ این مردک متوهم و زن باره هرهفته یک چرند جدید میگوید و ما هم متاسف و ناراحت میشویم....آخرش چه؟؟؟؟ چندنفر دیگر باید خون پاکشان هزینه مماشات با این جانور شود؟؟؟ حالا اهل سنت است که نشد دلیل؟؟؟ مگر ما اهل سنت قانونمدار و خانواده دار و مودب و مومن کم داریم ؟؟؟ این اهل و آن اهل و این طایفه و آن قبیله دلیل موجهی برای پایمال شدن آبرو و اقتدار میهن عزیزمان نمیشود
  • ع.ص IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    5 2
    منافق وهابی و مزدور صهیونیستها
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 4
    اینترنشنال بالاخره وابسته به کجاست! چرا اسم آل سعود را نمیآورید. برای حفظ این نظام خونهای پاک بهترین جوانان وطن فدا شده . تا کحا میخواهید مصالح و منافع دو جناح رسوا را پشت مصالح این نظام مقدس پنهان کنید.
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      4 2
      الان اسم آل سعود نکبت اگر بیاد، مشکلات جنابعالی و معضلات مملکت حل میشه؟
  • یدالله IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 2
    این تهمت ها را از کجا آوردی ؟
  • عباس IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    1 3
    حالا خودمونیم شما هم زیاد حرف میزنین مولوی منافقه باشه
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    5 3
    عبدالیزید لعنت الله علیه
  • احمق IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    4 2
    ای جماعت متدین مسلمان متشیع ولایتی خواهشا التماسا عاجزا درخواست داریم رفاه ومعشیت و سهم درامدی مردم ملت امت را تامین کنید زیرا هرشخصی دراین کشور خواهان وضعیت بهتر هستند
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    8 4
    جناب عبدالحمید یه چیزی بگی که بهت بخوره. تو یزیدی هستی نه حسینی. حیف نام امام حسین که امثال تو بخوان به زبان بیارن
  • ابراهیم IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    6 12
    مرد باشرفی که تو ایام جهنمی که داریم زندگی می کنیم حرف دل مردم را میزند
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      11 2
      تو به چنین فردی که رفتار منافقانه و سخنان بسیار ضد و نقیضی میگه، میگی «باشرف»؟! یا نمی‌دونی معنای شرف چیه و یا اینکه تو هم مثل همین فرد بیشرفی.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    6 3
    ملوی بدزاده مامور موساد و وهابیت است
  • من ایرانیم IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    3 3
    همیشه می نوشتید شبکه اینترنشنال وهابی سعودی! حالا شده وهابی بی دین؟ سیاست از دیانت جدا نیست به شرطی که امور جامعه در دستان ابر مردانی چون حضرت علی و امام حسین و حسن و اهل بیت باشد که تحت هیچ شرایطی صداقت و درستی و پاکی دین رو فدای سیاست و منافع نمیکنند، نون رو از روی سیاسی به نرخ روز نمیخورند و به خورد جامعه هم نمیدهند.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    3 2
    فعلاً که برای بهخ قدرت رسیدن این آقا ما هر روز شهادت عزیزان نیوری انتظامی در منطقه سیستان و بلوچستان هستیم و ای کاش حرف و عمل ایشان یکی بود ای کاش
  • جودت IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 3
    اینتر نشنال مگه برای عربستان سعودی وهابیت نبود پس چی شده الان میگید برای یهودی ها و صهیونیسمه
  • جانفدای اسلام و ایران🇮🇷 IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    3 1
    بخشی از شکل دهندگان واقعه خونین کربلا منافقین بودند! دنیا طلبان بودند! طمّاع ها بودند! لعنت خداوند بر آنکس که در لباس اهل سنت؛ مزدور وهابیت منحوس انگلیس است!!! خدایا تو شاهد باش که اعلام برائت میکنیم و بیزاریم از منافقین به دین و اسلام و قرآن.
  • مهدی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    8 3
    مولوی بیشرف ،تو الانش مقابل امام حسین هستی لجن
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    5 8
    آیا حرف بدی زده . چی فکر کردین ؟
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      6 3
      فیلم‌هاش در فجازی موجوده که علیه امام حسین حرف می‌زده. حالا بر حسب نیازش، داره از امام دم می‌زنه! به چنین شخصی میگن «منافق»
  • آرمان IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    5 1
    توی دستورات اهل سنت تاکید شده که حاکم اگه فاسق هم باشه مردم نباید علیه اش قیام کنن،ولی جالبه ایشون دارن از قیام امام حسین مثلا دفاع میکنن؟؟؟ عجب تناقضی
  • احمدپور IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 3
    بد نگفته که کیهان چرا باهاش آشتی نمی کنید چرا دفع میکنه شریعمتداری باید مثبت تر ببین
  • احمدپور IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 3
    بد نگفته که کیهان چرا باهاش آشتی نمی کنید چرا دفع میکنه شریعمتداری باید مثبت تر ببین
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    5 3
    مرتیکه ی ریاکار آشغال، کلآ از لاکچری غربزده عبری صفت حالم بهم میخوره
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 4
    حرفاشون که اینجا نوشته شده اگر با پیش داوری نگاه نکنیم بد نبوده اصلا
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 5
    اینکه یزید زمان کیه و حسین زمان کی شما تعیین میکنید!؟
  • جانم فدای حسین FR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    4 9
    مشرق اگه موافق شما بود بهترین ادم بود کیو می خواید گول بزنید هیچ تغییری نمی خواید بکنید ؟ اینقدر مردم مردم میکنید یک نظرسنجی بزارید تا ببینید چند درصد با شما موافق هستن
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      7 2
      شما اول برو مواضع ضد و نقیض و رفتارهای دوگانه‌ی این فرد را مشاهده کن، بعداً به سایرین اتهام بزن.
  • جانم فدای حسین FR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 4
    مشرق اگه موافق شما بود بهترین ادم بود کیو می خواید گول بزنید هیچ تغییری نمی خواید بکنید ؟ اینقدر مردم مردم میکنید یک نظرسنجی بزارید تا ببینید چند درصد با شما موافق هستن
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 7
    بی حجاب بودن اینقدر مهم نیست اصل ذات و باطن آن شخص و در اصل انسان بودن و انسانیت است.
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      1 0
      حیوانات لخت میگردند انسان عقل و شعور داره و هر کشوری طبق سنن و مذهبش قوانینی برای نوع حجاب و لباس دارد ته آزادی و بی بندباری هرزگیست بی بندباری میدانی یعنی چی یعنی دختر و پسران کم سن و سال بی حجاب ول در پارک و کافی شاپ ها ولو با اجازه پدرشون
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    3 7
    کی ظالمه کی داره به مردم ظلم می کنه یک روز تو بورس یک روز با قیمت خودرو با تورم امام جمعه زاهدان یا جمهوری اسلامی!؟ خودتون و خسته نکنید مردم خودشون عقل دارند
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      5 1
      چه ربطی داره؟ چرا گودرز را به شقایق ربط میدی؟ انتظار داری هرکسی در این مملکت هر غلطی کرد، هیچ رسانه‌ای به اون نپردازه و فقط از بورس و طمع برخی از مردم و رذالت حسن روحانی بگه؟!
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    6 11
    من لک ولر جانم فدای رهبرم مولوی عبدالحمید عزیز
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      8 2
      تو یک منافق رذل و بیشرف هستی. لرها فقط شیعه هستن.
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    1 4
    سایت وزین مشرق لطفا از خدمات اقتصادی دولت هم مطالبی بزارید بگید اگه این دولت خدمتگذار نبود الان طبق پیش بینی دلار دویست هزار تومان بود و جبران خسارت دولت غربگدار حداقل هشت سال زمان میبره انشالله با ادامه دولت در چهار سال دوم بعد هشت سال ما حداقل مثل کره جنوبی خواهیم شد انشاللله
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    5 0
    عبدل پلید مزدور صهیونیست ویانکی هاست
  • سپیده IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    1 2
    خب بپرسید ظلمی که به نظرش به آنها شده چه چیزی بوده و آن را حل کنید.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 2
    از کجا معلوم !!!
  • هادی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 0
    سلام,اولین نشانه ی دینداری و مسلمانی, بصیرت است. امام حسین علیه السلام در شب عاشورا بیعت خودش رو از یارانش برداشت و گفت من مامورم به مقابله با یزید,شما بروید وجان خودرا نجات دهید.در چنین شرایطی یاران با بصیرت امام حسین علیه السلام به تنها چیزی که فکر میکردند یاری اباعبدالله بود, نه نجات ظاهری خود. چون آنان یقین داشتند که نجات اَبَدی یعنی جانفشانی و جهاد علیه یزید و یزیدیان در رکاب سیدالشهدا. کف روی آب بالاخره کنار رفت و جنایات یزید ملعون با افشاگری کوبنده ی زینب کبری(س)فروریخت. اکنون نیز دشمنان امام حسین (ع ) کف روی آبند و با رهبری و روشنگری ولیِ زمان حضرت امام خامنه ای تمام توطئه هایشان خنثی شده و خواهد شد. برای فرج آقا امام زمان صلوات.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    4 1
    تمام جنایتکاران در طول و عرض زمان و زمین یزیدیان تاریخ بشریتند به هر اسم و لباسی که باشند
  • ملت ایران اسلامی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    6 1
    منافقین ازکفاربدترند.عبدالحمید بایدمحاکمه گردد.
  • حمید ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    4 0
    عبدالپلید شیطان زهی.نوکر صهیونیست وحامی داعش
  • رضا IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    30 0
    عبدالحمید اسماعیل زهی مصداق بارز منافق است و به تعبیر امام خمینی (ره) منافقین از کفار بدترند!!
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    18 0
    اولا مولوی عبدالحمید رهبر همه اهل تسنن ایران نیست،دوم بزرگ شدن ایشون به دلیل بی کفایتی مسئولین شیعه هستش،اگه با اشرار،قاچاقچیان،رانت خواران و رشوه خواران مبارزه می کردین مملکت رو به این مصیبت گرفتار نمی کردین که امروز هر بی سوادی خودش رو حامی مظلومین نشون بده،بزرگ شدن ابلیس از بزرگی نیست از ضعف نفس و گناهان انسان هستش،جای حرافی مسئولین مملکت به خودشون بیان و ببینن مملکتی که از شهدا تحویل گرفتن چی بوده و تو این سال ها به چی تبدیل کردن
  • محمد IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 13
    امام مولوی انسان درستکار وشریفی است.لابد وضع کشور را هم گردن حضرت مولانا می اندازی
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      6 1
      ان‌شاءالله با ایشان محشور بشی. حتماً در یوم‌الحساب می‌بینمت. وضعیتت اون روز حتماً دیدنیه و خیلی‌ها به جایگاهت غبطه خواهند خورد. 😁
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    11 0
    تو اگر مردی به پدر یزید نگو رضی الله عنه
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      0 0
      لعنت بر معاویه متظاهر
  • محسن IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    5 0
    آدم رند و منافق به این مولوی میگن. قیام امام حسین ع رو فقط ربط داده به ناتوانی و بی کفایتی یزد و مسئولان وقت در اداره حکومت، در حالیکه در کتب دینی چه شیعی و چه سنی، نقل متواتر از امام حسین ع اینست که برای احیای دین خدا قیام کرد که حالا یکی از مصادیقش بی کفایتی مسئولان وقت بوده.. این آقای رند صحبتی از احیای دین خدا در خطبه نماز جمعه اش نکرد..
  • ارش IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    8 0
    لعنت بر منافق ولعنت بر وهابی ولعنت بر اشوبگر
  • مرتضی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    29 0
    عبدالحمید ریا کار اگر در زمان امام حسین(ع) هم بودی به او پشت می کردی همانگونه که به ولی فقیه زمان پشت کردی بالا خره مردم می فهمند که خائن هستی؟
  • سید یوسف هاشمی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 8
    خوب دارد راست میگد ما نمیخوایم قبول کنیم
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      6 1
      خب شما قبول کن. فقط حرفهای قبلی‌اش درباره امام حسین (علیه‌السلام) و یزید و معاویه (لعنت‌الله علیهما) را هم که ویدیوی آن در فجازی موجود است، ببین. وقتی دیدی، آیا اون موقع هم حرفاشو قبول می‌کنی؟ اگر این‌چنین باشه، یا عقلت ناقصه یا اینکه خودت هم مثل عبدالحمید یک منافقی.
  • بهروز IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    24 1
    عبدالحمید زر زیادی زده اشغال منافقه یکروز یک چیز یکروزط دیگر رنگ عوض می کند
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    1 9
    مولوی عبدالحمید خواری در چشم خائنان به مردم و وطن!
  • کارگر گمنام IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    3 2
    ابوجهل های زمان...
  • عباس IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    5 0
    در تو تجلی شده خوی یزید/شمر شدی مولوی عبدالحمید...راه حسینی نبود راه تو/قامت دین با سخن تو خمید...سفله ای ای ره رو راه خطا/آل سعود کرده تو را زر خرید ...مسخ شدی پیرو وهابیت/بر سر تو آتش بطش الشدید...چون تو بسی بوده در هر روزگار/هان دهنت را تو بدوز ای پلید...لشگر ابلیس توئی سلسله/خیمه ابلیس تو هستی وتید...نام حسین را تو نبر ای نجس/ره به جهنم بری یوم الحصید...
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    21 0
    اگر از یزیدیان حمایت میکنند پس بگو طرفدار سرسخت شریعت نفاقی هست .... مردک درسته که شما نماینده نتان یاهو هستید و کشور هم صاحب نداره حد اقل از خدا بترس و نفاق افکنی نکن ... بشین پای بساط و خوش باش
  • سینا IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    48 0
    خداوند ریشه منافقان را بسوزاند
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    13 1
    بدبخت اون جماعتی که پای صحبتهای این ابو موسی میشینند
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    4 1
    جالب است: اقرار کردن ظلم به امام حسین ع از زبان سنی ترین فرد که با مکتب اموی است
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      0 0
      سخنان مولوی برای شما تازگی دارد چون تصورکرده اید که اهل سنت از دشمنان اهلبیت هستند خیردوستیشان قلبی است اهل بیت دردلشان جای دارند .شماراتوصیه به تحقیق و مطالعه خیلی مختصر در این باره می کنم .....
  • علی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    1 0
    چرت میگه روزنامه اطلاعات
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    24 0
    شکسته نفسی نفرمایید عبدالحمید خان آنچه یزید و شمر و سنان و خولی و عمر سعد دارند تو یکجا داری در کدام خون ریخته شده پلیس و نیروی امنیتی در سیستان است که رد پایی اژ خطبه‌های شیطانی شما نباشه ؟؟؟؟ فقط کو مختاری یقه ات را بگیره خدا داند!!!
  • عمو IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    5 0
    این شخص رو فقط از جنبه دشمنی با نظام و در حد فعالیّتهای ظاهری نبینید. اینها از طائفه سلمان رشدی ملعونند و سرمایه دارن بسیار بزرگی هستند.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    18 0
    اولا که ایشون رهبر اهل تسنن ایران نیستند. اصولا در اهل تسنن هر منطقه رهبر خودش رو داره. اهل تسنن کردستان. اهل تسنن آذربایجان و اهل تسنن جنوب ایران هر کدوم رهبر خودشون رو دارند و حتی توی استان سیستان و بلوچستان هم اهل تسنن به چند بخش تقسیم میشند که ایشون رهبر یکی از این گروه هست/// دوما یاد مجلس عزای شهادت امام حسین در شام افتادم که بانی اون مراسم یزید بود.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    4 0
    اگر واقعه عاشورا امروز اتفاق می افتاد،این افراد تو کدوم لشگر بودن؟! قاتلان اهل بیت چه تفکری داشتن؟ قدیمیا خوب می گفتن که طرف زیر پرچم یزید، حسین(ع) حسین(ع) میکنه
  • بختیاری IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    28 0
    ملعون یا از اربابان وهابی خودش اجازه گرفته یا اینکه گور خودشو کنده.
  • بختیاری IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    15 0
    مشرق هیچ طرفداری از امام حسین علیه السلام نکرده لطفا دقت کنید منافقانه حرف زده
  • GB ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    3 6
    چرا شما فکر میکنید امام حسین مال شما است
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      21 1
      پس احتمالاً مال شما انگلیس‌هاست!! اون هم با تعریفی که خودتون از ایشان دارید (تعریف که نه؛ در واقع تحریف).
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    24 0
    درمورد عبدالحمید باید نوشت ان شاءالله تعالی در دنیا و آخرت با یزید و همفکرانش محشور شوید که قطعاً می شوید الهی آمین
  • حسن IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    1 23
    نبین که می گوید ببین چه می گوید حرف حقی زده
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      14 1
      ای حسن ساده‌لوح! فیلم سخنان این شخص علیه امام حسین (ع) و در ستایش معاویه یزید ملعون در فجازی موجوده. برو اونها را هم ببین و بدان که که با چه شخص منافق و دورویی طرف هستی.
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 28
    از کی اینترنشنال شد شبکه موساد تا حالا که عربستان بود
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      5 1
      یه زمانی ماهی اوزون بورون حرام بود یهویی گفتن توش پولک پیدا شده و یهویی حلال شد . حالا عربستان هم صهیونیستی بود توش پول پیدا کردن شد کشور دوست و برادر
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      1 1
      نقدا همشون با هم کار میکنند تجزیه طلب ترینشون اینترناشنال هست
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      16 0
      قبلاً هم به منافقی همچون تو توضیح داده بودم که کارفرمای سعودی عنترنشنال بعد از شکست اغتشاشاتِ دوستان هرزه‌ی شما در سال 1401، تغییر کرد و از سعودی به صهیونیست‌ها سپرده شد. هرچند که سگ زرد برادر شغال است و چندان با یکدیگر تفاوتی ندارند.
  • سیروس IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 28
    شخصیت وجایگاه مولوی عبدالحمید بسیار مقدس تر وارزشمندتراز باورها واعتقادات است.
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      6 0
      «سیروس»! امیدوارم ترفیع درجه بگیری و بشی «سی‌ویک‌روس». (حرف بامزه‌ای زدی، و من هم من هم مثل خودت با طنز پاسخت را دادم)
  • ایران قوی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 0
    الانه این آفتاب پرست نونش تو اینکه با استفاده از امام حسین علیه السلام مردم و بر علیه نظام بشورونه و فردا به هر بهونه دیگه....
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 2
    آقای عبدالحمید جمهوری اسلامی سقوط کنه دهن شما سنی سرویسه فکر فردا جای برای شما وجود داره سوریه عراق افغانستان سوریه لیبی بیشترینشون سنی بودند
  • بنده خدا IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 62
    از هر کس طرفداری کند فرق نمیکند موضوع این است که حق را میگوید.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    1 0
    یزید؟!!
  • بختیاری IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 0
    عذرخواهی میکنم چنین مصاحبه ای داشته
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    14 2
    از کثیف ترین انسان های روزگارند...عامل تفرقه توهین هستند
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    21 2
    باز هم جای شهید و جلاد عوض می شود. این با توسط عبد الشیطان پیشنماز مسجد مکی در نمازجمعه! شمر هم منبر و مسجد داشت!
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      28 1
      تا وقتی رسانه ها و فضای مجازی در جهان تحت اختیار بزرگان صهیونیسم و اسرائیل کودک کش و آمریکایی همجنس گرا هست جای ظالم و مظلوم عوصی نشان داد خواهد شد تعجب نکن شاید چند وقته دیگه داعش هم مثل منافقین بشه مورد حمایت آشکار قرار بگیره البته پنهانی الان هم مورد حمایت اسرائیل کودک کش و آمریکا و سران عرب هستش
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      0 0
      دلقکا پس کدام برادری در گفتار هم نقش بازی می کنید چه برسه به رفتار و عمل کردن
  • مصطفی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    16 1
    اولاً این آقا باید بگه اگر طرفدار امام حسین علیه السلام است چرا اجازه عزاداری بر امام حسین را نمی دهد دوماً این آقایان یزید را مقدس می شمارند ، به خدا قسم این داره منافقانه حرف میزنه فریبکار است ، از رضا خان منافق تر است. اگر واقعاً راست میگه بذاره
  • ناشناس IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    60 0
    منافق کسی هست که حرف و عملش یکی نباشد
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 1
    هر چند عبدالحمید سرش در آخور احزاب مخالف دولت هست اما باید براش ظلم را تعریف کنند که بفهمد اعمال اسراییل از کودک کشی و آوارگی و غصب زمین مردم مسلمان همه نماد ظلم هست مگر یهودیان چقدر زمین از فلسطینیان توانستند بخرند آنهم به درستی
  • دهه شصتی سوخته IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 11
    اینترنشنال وابسته ب موساد؟تادیروزمیگفتین عربستان بودجه ش میده حالاکه الکی رفیق شدین....عجب مثل آفتاپرست هستین
  • علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 20
    این خیال برش داشته که رهبر اهل سنت ایران است فعلا و بعدا حتما رهبر اهل سنت جهان اتفاقا به نظر من عبدالحمید مایه تفریح است چون حرفهایش آنقدر متناقض است که آدم خنده اش می‌گیرد و مملکت با بودن مشکلات به اینطور آدمهای بامزه نیاز دارد بگذارید حرف بزند جلوی آدمهای بامزه را نگیرید
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    2 36
    نکنه فکر کردین شما امام حسینی هستین و ما یزیدی؟؟؟ هر چیزی شما اعتقاد دارین برعکسش درسته
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    1 15
    امام حسین منتقدین رو می‌گذاشت زندان؟
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      3 1
      امام حسین (ع) تشکیل حکومت نداد امام علی (ع) حکومت تشکیل داد و منتقدین را تای جای ممکن نصیحت میکرد و بعد جنگ
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    3 0
    عبدالحمید الیزید الخبیث
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    مهارت عجیب بعضی در بازی و لفاظی با کلمات و استفاده از کلمات مثبت برای پیاده کردن اهداف منفی و ضد انسانی چیزیه که در این یکسال خصوصا، بارها توسط معاندین و منافقین ازش استفاده شده! چه جمله زیبایی؛همه دنیا باید بدنبال صلح باشد! ،ولی عبدالحمید دیگه در ادامه هرگز اینو توضیح نمیده و اشاره نمیکنه که صلح با اسرائیل یعنی آواره شدن و کشته شدن میلیونها فلسطینی از بچه کوچک شیرخواره گرفته تا مرد و زن بیگناه!!!
  • یزدان IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    عبدالحمید و تمجید از امام حسین ع؟ گربه شد عابد و مسلمانا...!
  • ایرادی واداده بیکار IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    ایشان باید از معاویه بن ابی سفیان تعریف و تمجید و ابراز ارادت فرمایند. مگه نمیگویند خال المومنین هست و صحابی بزرگ؟ پس نباید ناراحت شوند که دعا شود: خدا ایشان را با وی محشور فرماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس