کد خبر 1511788
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
تکذیب چندباره جدایی مغانلو از سپاهان

سرپرست سپاهان گفت: در بازار نقل و انتقالات شایعات هست و تنها مختص تیم ما یا یک باشگاه خاص نیست.

به گزارش مشرق، مهدی سلیمی در حاشیه تمرین تیم فوتبال سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقبال خوبی از این تمرین شد و این می‌تواند پیش‌درآمد خوبی برای فصل آینده باشد. امیدوارم در طول فصل هم رسانه‌ها از ما حمایت کنند تا یک فصل خیلی خوب داشته باشیم و به آن چیزی که برایش برنامه‌ریزی کرده‌ایم، برسیم.

وی در مورد اردوی سپاهان در کشور ترکیه گفت: اردوی 14 روزه‌ای طبق برنامه‌های مورایس در ترکیه برگزار کردیم، شرایط خوبی داشتیم و از هرگونه حاشیه و هیاهو به دور بودیم.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه شما از حمایت رسانه‌ها از سپاهان سخن گفتید اما مسئولان رسانه‌ای باشگاه در تمامی مسائل می‌گویند نمی‌دانیم؛ باید این ارتباط دو سویه باشد، عنوان کرد:‌ برای موفقیت تیم سپاهان فقط مجموعه باشگاه کافی نیست. هواداران‌ ما نقش مهمی دارند و از اهالی رسانه هم انتظار داریم از ما حمایت کنند همانطور که تاکنون حمایت کرده‌اند. تمام فکر و استراتژی ما این است که با رسانه‌ها تعامل کنیم اما باید توجه کنید در جاهایی محدودیت‌هایی هم داریم. اما من از طرف روابط عمومی باشگاه اعلام می‌کنم ما با آغوش باز پذیرای شما دوستان هستیم. من به این معتقدم که باید هم‌افزایی داشته باشیم تا سال موفقی داشته باشیم.

سلیمی در مورد شایعاتی که در مورد بازیکنانی مثل مغانلو در این مدت منتشر شد، گفت: در بازار نقل و انتقالات شایعات هست، مختص تیم ما نیست و مختص یک باشگاه خاص نیست برخی ترفند دارند و برخی از این استراتژی استفاده می‌کنند اما تا این لحظه ما تمام بازیکنانی که امروز در این بازی را مشاهده می‌کنید به همراه نورافکن را در اختیار داریم و مشکلی برای ادامه کار با این بازیکنان تا پایان فصل نداریم و همه شایعات را تکذیب می‌کنم و بازیکنان با قدرت و انگیزه تمرین می‌کنند. خودتان هم می‌گویید که شایعه است.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: نقل و انتقالات برای ما تمام نشده همانطور که برای هیچ تیمی تمام نشده است. اگر بتوانیم در چارچوب تعیین شده از سوی سازمان لیگ بازیکنی بگیریم قطعاً این کار را می‌کنیم.

سرپرست سپاهان در مورد دیدار با تراکتور در هفته اول لیگ و اینکه تراکتوری‌ها فصل گذشته میزبانی شایسته‌ای از سپاهان نداشتند، عنوان کرد: ما باشگاه سپاهان هستیم یک باشگاه با اصالت که همواره به فرهنگش پایبند هستیم. کاری به اینکه فصل چه اتفاقی افتاده نداریم. از همه هواداران‌مان خواهش می‌کنم در بازی اول از ما حمایت کنند. بازی‌های هفته‌های اول برای ما بسیار مهم است اما توأم با احترام و اصالت و در عین حال پرشور و پرقدرت. می‌خواهیم گام اول را خیلی محکم برداریم و پیش‌درآمد خوبی برای فصل‌مان باشد.

سلیمی در مورد اینکه چند درصد بازیکنان مدنظر مورایس جذب شدند چون او گفت نتوانستیم برخی بازیکنان را بگیریم، گفت: البته مورایس گفته نمی‌توانیم بازیکنانی که عربستان گرفته را جذب کنیم و آن هزینه‌ها را نمی‌توانیم بکنیم. در ایران و باشگاه‌های ما طبیعتاً محدودیت‌هایی وجود دارد شما نمی‌توانید لیگ ایران و باشگاه‌های ایران را با عربستان مقایسه کنید. شاید بودجه تمام لیگ ایران برابری کند با بودجه تیمی مثل الهلال عربستان، بنابراین فکر می‌کنم قیاس مع‌الفارق است و رقابت رقابت غیر منصفانه‌ای است. اما ما با تمام وجودمان و امکانات و شرایطی که برای ما وجود دارد سعی کردیم که خواسته‌های مورایس را انجام بدهیم. بازیکنی که مدنظر ایشان بوده را جذب کنیم و تا حدودی این موضوع انجام شده است. در نقل و انتقالات ما روند خوبی داشتیم.

وی در مورد اینکه در چه پست‌هایی نیاز به جذب بازیکن دارید، گفت: این یک مسئله فنی است که باید مورایس جواب بدهد.

سرپرست سپاهان در مورد حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه در فصل آینده عنوان کرد:‌ این خارج از حدود اختیارات من است که بخواهم پاسخ دهم.

سلیمی در مورد دلیل غیبت نورافکن در تمرین امروز اظهار داشت: نورافکن امروز با هماهنگی قبلی فیزیوتراپی بوده و هیچ مشکلی ندارد. رضا اسدی هم یک جلسه مورایس به او استراحت داد و این همه حاشیه به وجود آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس