کد خبر 1511238
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
پاشنه آشیل پرسپولیس برای شروع فصل جدید لیگ/ تفنگی که فشنگ ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هیچ گزینه ای جز آقای گل فصل گذشته لیگ برتر برای تقویت خط حمله تیمش ندارد.

به گزارش مشرق، تمرینات پیش فصل تیم‌های لیگ برتری در حالی روزهای آخر خود را پشت سر می‌گذارد که تیم‌ها همچنان به دنبال تقویت نقاط ضعف خود با جذب بازیکن هستند.

جدایی عیسی آل کثیر و حضور لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته در لیست مازاد پرسپولیس باعث شد تا خط حمله این تیم نسبت به فصل گذشته مهاجمان کمتری داشته باشد. این تیم با وجود جذب شهاب زاهدی و حفظ مهدی عبدی همچنان با مشکل گلزنی در دیدار تدارکاتی پیش فصل خود روبرو است تا جذب مهاجم گلزن تبدیل به دغدغه بزرگ کادر فنی سرخپوشان شود.

گل محمدی برای تقویت خط حمله تیمش دنبال جذب آقای گل فصل گذشته لیگ برتر بود. از این رو مذاکرات اولیه با شهریار مغانلو انجام شد تا او با وجود ماندن یک فصل دیگر از قراردادش با سپاهان پیگیر رضایت‌نامه اش شود. با این حال محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان مخالفت قاطع خود با این موضوع را پیشنهاد کرد تا پیوستن او به پرسپولیس تبدیل به انتقالی غیرممکن در تابستان سال جاری شود.

سرمربی پرسپولیس نیز با صراحت به درویش اعلام کرده است هیچ گزینه دیگری جز مغانلو را از بین مهاجمان ایرانی نمی‌خواهد. او همچنین دو گزینه خارجی خود برای حضور در پرسپولیس را اعلام کرده است تا مذاکره برای جذب آنها آغاز شود.

گل محمدی نسبت به عدم جذب مهاجم جدید در آستانه شروع لیگ برتر بیست و سوم ناراضی است تا احتمال اینکه مثل جواد نکونام همتای خود در استقلال لب به انتقاد بگشاید وجود داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    1 0
    مهمترین مهاجمشان هم که باباحمیدشون بود استعفا داده!
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    الان دو ساله همین دردسر ها رو داریم. یک سالش رو قهرمان شدیم و سال قبلش هم بخاطر ضعف دفاعمون نسبت به این چند ساله دوم شدیم. میترسم پرسپولیس یواش یواش به بازی بدون مهاجم عادت کنه خخخ هرچند منچستر سیتی همینجوری هم قهرمان لیگ جزیره شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس