انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری شد

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به مثبت شدن تست دوپینگ «علی هاشمی» گفت: این دوپینگ تاثیری بر شمار سهمیه ایران در المپیک پاریس ندارد.

به گزارش مشرق، سجاد انوشیروانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی درخصوص شمار وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: قرار بود ۱۰ ملی‌پوش وزنه‌برداری (هفت مرد و سه زن) در ترکیب کاروان ایران راهی هانگژو شوند، اما فعلا ۵ وزنه‌بردار مرد و ۲ زن در لیست اعزام قرار گرفته‌اند البته این لیست قطعی نیست و قرار است فردا جلسه‌ای با ستاد بازی‌ها در این خصوص برگزار کنیم.

وی افزود: تعاملات خوبی بین فدراسیون و کمیته ملی المپیک وجود دارد و این فهرست قابل اصلاح است. در این مدت دوستان رکوردهای قبلی را ارزیابی کردند، اما رکوردهای جدید ارتقا یافته و هر هفت سهمیه شانس مدال هستند. مطمئنم کمیته ملی المپیک با توجه به توضیحات و مستندات فدراسیون وزنه‌برداری لیست را اصلاح خواهد کرد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در واکنش به مثبت شدن تست دوپینگ علی هاشمی و احتمال کاهش سهمیه المپیکی ایران گفت: تست هاشمی در کنترل داخلی نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) مثبت شده و تاثیری در بحث سهمیه‌های وزنه‌بردری ایران در المپیک پاریس ندارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس