کد خبر 1511384
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
پیشنهاد نجومی الهلال به امباپه به نفع رئال

باشگاه الهلال عربستان یک پکیج پیشنهادی فوق‌العاده برای جذب کیلیان امباپه به پاری‌سن‌ژرمن ارائه داد.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه در حالی که یک سال دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد با این باشگاه فرانسوی را ندارد و می‌خواهد از جمع پاریسی‌ها جدا شود.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز از او خواسته که یا تمدید کند و یا در همین تابستان تیم بعدی خود را انتخاب کند. مسوولان پاریسی به هیچ عنوان نمی‌خواهند او را در سال آینده به عنوان بازیکن آزاد به فروش برسانند از همین رو پاریسی‌ها نام امباپه را از اردو آماده‌سازی پیش فصل پاری‌سن‌ژرمن در ژاپن خط زدند.

حالا باشگاه الهلال عربستان یک بسته پیشنهادی فوق‌العاده برای جذب کیلیان امباپه به پاری‌سن‌ژرمن ارائه داد. این باشگاه عربستانی قراردادی یک ساله به ارزش ۷۰۰ میلیون یورو به امباپه پیشنهاد داده است.

پیشنهاد نجومی الهلال به امباپه به نفع رئال

علاوه بر این عربستانی‌ها به امباپه اجازه می‌دهند که او بعد از یک سال راهی رئال‌مادرید شود و به آرزوی دوران کودکی‌اش جامه عمل بپوشاند.

این پیشنهاد تقریبا به نفع همه است. از طرفی باشگاه پاریسی ۳۰۰ میلیون یورو به دست می‌آورد و از طرف دیگر رئال‌مادرید نیز می‌تواند سرانجام سال دیگر امباپه را به اسپانیا بیاورد. امباپه نیز برای یک سال بازی در عربستان ۴۰۰ میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند و عربستانی‌ها می‌توانند بعد از انتقال کریستیانو رونالدو، برنده بزرگ‌ترین انتقال سال جهان باشند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید مرتضی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    یا قرآن ۷۰۰ میلیون یورو خیلیییی دوره . چه پول های هنگفتی خرج میکنن
  • IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    0 0
    مگر مغز خر خورده باشه قید 400 میلیون یورو رو بزنه اونم برای فقط یه سال تازه بعد از یه سال میره رئال مادرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس