کد خبر 1512256
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
رونالدو

تساوی دیدار تدارکاتی تیم‌های النصر عربستان و اینترمیلان ایتالیا در حضور یک نیمه‌ای فوق ستاره پرتغالی رقم خورد.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم النصر عربستان و اینترمیلان ایتالیا در حالی از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در استادیوم ناگای اوزاکای ژاپن برگزار شد که زردپوشان عربستانی نیمه نخست این بازی را هجومی برگزار کردند و توانستند در دقیقه ۲۳ بر روی پاس دیدنی اندرسون تالیسکا به عبدالرحمان گل نخست بازی را به درون دروازه افعی‌ها جای دهد. برسانند. این پایان بازی نبود و شاگردان اینزاگی رفته رفته با فشار خود روی شاگردان کریستانو رونالدو در دقیقه ۴۴ بر روی پاس گل دنزل دومفرایز به داویده فراتزی گل تساوی این دیدار را به ثمر رساند.

در این بازی هر دو تیم دست به تعویض‌های پرشماری زدند و ابرستاره پرتغالی النصر در دقیقه ۴۶ جای خود را به آدام سپرد. این دو تیم نیز در نیمه دوم بازی را به صورت هجومی ادامه دادند که در نهایت گلی وارد دروازه‌های دو تیم نشد و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

النصر عربستان بعد از انتخاب لوئیز کاسترو به عنوان سرمربی جدید خود تور پیش فصل شلوغی را تدارک دیده است. آنها در پرتغال اردوی نخست خود را برگزار کردند و در این کشور نیز سه دیدار تدارکاتی مقابل فارنسی، سلتاویگو و بنفیکا برگزار کردند. النصر با برپایی اردو در اوزاکای ژاپن با پاری سن ژرمن و اینتر دیدار کرد. پیشتر نیز النصر در دیداری دوستانه به مصاف نماینده پاریس رفته بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. آنها در دیدارهای تدارکاتی خود تنها مقابل فارنسی موفق به کسب پیروزی شده بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس