کد خبر 1511343
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
نتانیاهو تحت تدابیر شدید امنیتی وارد کنست شد+ فیلم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در راستای حضور در نشست تصویب طرح اصلاحات قضایی در شور دوم و سوم وارد ساختمان کنست شد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دقایقی پیش وارد ساختمان کنست رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی شد. تصاویر منتشر شده از سوی رسانه‌های عبری از حضور گسترده نیروهای امنیتی در اطراف نتانیاهو در هنگام ورود به کنست حکایت دارد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز پیش از ورود نتانیاهو به کنست از برگزاری نشستی فوق العاده با حضور وی و یاریو لیوین وزیر دادگستری و بتسلئیل اسموتریج وزیر دارایی کابینه خبر داده بود. هنوز از محتوای این نشست خبری منتشر نشده است.

کابینه نتانیاهو در نظر دارد امروز طرح اصلاحات قضایی که شامل کاهش اختیارات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی (بالاترین مرجع قضایی در اراضی اشغالی) می شود را در شور دوم و سوم به تصویب برساند، امری که در صورت رای آوردن در کنست موجب تصویب نهایی این طرح جنجالی می شود.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که در صورت تصویب نهایی این طرح، اختیارات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در نظارت بر تصمیمات کابینه به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته و مسیر برای یکه‌تازی نتانیاهو در اجرای سیاست‌های یکجانبه‌گرایانه‌اش هموار می‌شود.

در طرف مقابل امروز شمار زیادی از معترضان که از شهرهای اطراف وارد قدس اشغالی شده‌اند اقدام به مسدود کردن مسیرهای منتهی به کنست کردند تا از رسیدن نمایندگان به صحن پارلمان جهت تصویب طرح اصلاحات قضایی، جلوگیری کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    اینکه بدلیه 👻ناتان کو یابو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس