کد خبر 1511325
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
بودجه باشگاه پرسپولیس اعلام شد + سند

سازمان لیگ فوتبال، بودجه باشگاه پرسپولیس را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس فرم بودجه‌اش را برای فصل پیش رو با تصویب هیات‌مدیره و مجمع آن شرکت جهت تخصیص حقوق و دستمزد بازیکنان به مبلغ ۳۲۵ میلیارد منطبق با دستورالعمل فدراسیون فوتبال انجام داده است. این بودجه مختص تیم‌های سهمیه آسیایی است و تا سقف حداکثر ۲۰ درصد بابت هر گونه مزایا و آپشن قابل افزایش است.

ضمنا چون باشگاه پرسپولیس در این فصل تعدادی بازیکن (داخلی) به سایر باشگاه‌های لیگ برتری ترانسفر کرده است پس از ارائه مدارک و مستندات مستدل تا سقف ۵۰ درصد از درآمد حاصله از ترانسفر به بودجه این باشگاه طبق دستورالعمل افزایش می‌یابد، سازمان لیگ فوتبال از مدیریت و اعضای محترم هیات‌مدیره پرسپولیس که با رعایت دستورالعمل و ارائه فرم بودجه در موعد تعیین‌شده به سازمان لیگ اقدام کردند، تشکر و قدردانی و برای این باشگاه به عنوان نماینده ایران در آسیا آرزوی موفقیت کرد.

بودجه باشگاه پرسپولیس اعلام شد + سند

بودجه باشگاه پرسپولیس اعلام شد + سند

بودجه باشگاه پرسپولیس اعلام شد + سند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هه IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    3 2
    اینکه رومیزی هست بفرملیید زیر میزی چقدره؟ کانادایی چقدره ؟ ماشین و ...؟
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    1 3
    به چه دلیل باید همچین ارقامی (تازه اگر رعایت شود) از جیب عموم مردم خرج توپ بازی و پولدارشدن یک عده شود؟این همان بودجه وزارت ورزش و جوانان یا همان بودجه فرهنگی نیست ؟ چرا خصوصی اش نمیکنند تا هرکس عاشق سینه چاک فوتبال است از جیب خودش خرج این کار کند؟کدام کشور پیشرفته و موفق شبیه ما عمل میکند؟
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      0 0
      دوست خوب. بودجه باشگاه های پرسپولیس و استقلال از منابع درامدی خودشون هزینه میشه. بهتره این گیر رو به تیمهای صنعتی دولتی بدی که اتفاقا پارسال از هر دوی این تیم ها بیشتر خرج هم کردند. پولشونم مستقیما از بیت المال خرج میشه و حتی مبلغشم اعلام نمیکنند.
  • adrian DE ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    2 6
    دروغ بزرگ، بیرانوند به تنهایی چهل میلیارد زیرمیزی گرفته، بیست ملیارد هم قرارداد بسته. به ج. ا... اعتمادی نیست. دولت دروغ و فریب
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      3 1
      چه ربطی به ج. ا داره؟؟؟؟فعلا که هرکس توی فوتباله به جز یک درصد مخالف ج. ا تو جریا اغتشاشات دیدید که اکثر فوتبالیا که از همین مردم نون میخورن و مال بیت المال میخوزن ضد انقلابن
    • ارتش سرخ IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      0 0
      خفه شو مزدور وطن فروش. تو خودت پاش بیوفته از همه دزدتری
    • US ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      0 0
      ۶۰ میلیارد قرارداد پارسالش بود زمانی که با پیروزی فسخ کرد باشگاه پیروزی اعلام کرد ۸۰درصد قراردادشو گرفته و نمیتونه فسخ کنه از اونور وکیل بیرانوند گفت ۱۲ میلیارد طلب داریم یک معادله یک مجهول ۲۰درصد باقیمونده میشه ۱۲ میلیارد کل قرارداد چقدر بوده؟ اینفصل ۱۰۰میلیترد تومن گرفته
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    توی توضیحات زدید بودجه مربوط به بازیکن ها. اما توی لیست اعلامی باشگاه کل کادر فنی و عوامل تدارکات و خود مدیرعامل و غیره هم جزو این لیست هستند.
  • US ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    2 5
    سازمان لیگ کارمند باشگاه لنگه. بودجه اعلامی یک صدم بودجه واقعی هم نیست.فقط دو ملیون دلار به بیرانوند دادن برای یک سال
  • US ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    2 2
    چه فیلمی😂
  • شصت سال حسرت IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    2 3
    این بودجه خاطره زمان رویانیان را در خاطره ها تدایی میکند، آپارتمان ،،،ویلا،،ماشین بنز،،کارت سوخت ،،،
  • لنگی داغ قهرمانی آسیا بر دل مانده IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    0 0
    آره تو راست میگی لنگی که از بالادتا پایین حکومت دارن ازش حمایت میکنن این کاغذ بازی ها الکیه و فقط شاید بتونه بچه گول بزنه تا تولد بعدی در تلویزیون خدا نگهدار
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    0 0
    صاحب دو تیم یه جاست اونور با استقلالی ها بالا میبندن و 30 درصد میدن، اینور 15 میلیارد میبندن، 100 میلیارد میدن، صد در صد و به موقع به اذعان خودشون! از قضا اسپانسر مشترک هم یک قرون به استقلال نمیده! از لحاظ امکانات هم که به گفته خودشون در حد رئال مادرید هستن و استقلال در حد لیگ دو! آخرش هم سند منتشر میکنن و میگن همه چیز شفافه. بله همه چیز شفافه اسما استقلال مثلا 500 میلیارد و پرسپولیس 300 میلیارد. رسما استقلال 100 میلیارد و پرسپولیس 700 میلیارد! همین جوریه که مثلا مهاجم از لیگ انگلیس میارن یا مثلا دو تا آقای گل خارجی برای یه نیم فصل میگیرن! یا رادوشویچ دروازه بان ذخیره شون 1 میلیون یورو برای یه فصل میگیره، تاکید میکنم یه فصل، چون یه فصل بدون تیم موند تا این پول رو بگیره و الان تیم داره! برید همون هوادار مجازی رو علم کنید که گنج قارون داره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس