کد خبر 1511276
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
بازداشت فروشندگان لباس‌های نامتعارف محرمی

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فروشندگان لباس‌های نامتعارف محرمی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: در پی گزارشات مکرر مردمی و نیز رصد و پایش فضای مجازی در خصوص تولید و فروش البسه نامتعارف و توهین آمیز در ارتباط با محرم و ائمه اطهار «ع» و تحریف جوانان و نوجوانان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از ۱۵ صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص می‌باشند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گرداننندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه این صفحات در مجموع بیش از ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده داشتند، افزود: در روند رسیدگی پرونده تعداد ۱۲ نفر متهم شناسایی و پس از تشریفات قضایی در مناطق مختلفی از تهران بزرگ دستگیر شدند و از انبارهای متعلق به این افراد چندین هزار انواع البسه نامتعارف کشف و ضبط شد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی با بیان اینکه در این پرونده رئیس صنف مربوطه نیز جهت نظارت بیشتر بر واحدهای تولیدی به پلیس فتا دعوت شد ادامه داد: در این پرونده با بیش از ۴ واحد تولید کننده که در محدوده بازار تهران فعال بودند و ضمن فروش به‌صورت حضوری پشتیبانی فروش اینترنتی این لباس‌ها را نیز بر عهده داشتند برخورد شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به طرح‌های مجرمانه چاپ شده روی این لباس‌ها بیان گفت: طرح‌های چاپ شده روی البسه موجود در انبارهای مکشوفه عموما درخصوص تشویق به مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی و یا آیین شیطان پرستی بودند، شهروندان بدانند پلیس قدمی از برخورد با این اقدامات مجرمانه عقب نخواهد کشید و با هرگونه فعالیت مجرمانه و توهین به مقدسات در فضای مجازی و فرصت طلبی از مناسبات ملی مذهبی برای کسب منافع شخصی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    2 0
    خوب کاری کردید. با دستگیری انها قطعا جامعه اکنون پاک تر از قبل هست. الحمدالله
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    2 0
    ولشون نکنین
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    2 0
    طرح‌های چاپ شده روی البسه موجود در انبارهای مکشوفه عموما درخصوص تشویق به مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی و یا آیین شیطان پرستی بودند// مگه مفسد فی الارض شاخ و دم داره؟ این بیشرفارو تیربارون کنید. اینا شمشیرو از رو بستن. آقای اژه ای "اعمال قانون" کن .نه "اهمال قانون"
    • عباس حاج ولی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      0 0
      اگه تو این مملکت کاره ای بودی قاتل خوبی میشدی
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    2 0
    آفرین به‌ پلیس فتا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس